අචිනි.


මම ගයාන්. මට කෙල්ලෙක් හිටිය. එයාගෙ නම අචිනි.අපේ සම්බන්දෙ ගැන ගෙවල් වලින් දන්නව. ඒ හින්ද මං හිටපු ගමන් අචිනිලගෙ ගෙදර යනව. එදා මං එයාට නොකියම එහෙ යන්න තීරනේ කලා. පොඩ්ඩක් පුදුම කරන්නත් එක්ක. එයා පුදුම වෙලා මාව බදාගෙන දෙන කිස් එකට මං ගොඩක් ආසඉ.
මං අචිනිලගෙ ගේට් එක ඇරගෙන මිදුලට යද්දි දොර වහල තිබ්බ. ගෙදර කවුරුත් නෑ වගේ. මට ආපහු එන්නත් හිතුණ. ඒත් කොයි එකටත් පිලිකන්න පැත්ත බලනව කියල හිතාගෙන මං ගියා. ටිකක් ඉස්සරහට යනකොට දැක්ක අචිනිගෙ කාමරේ ජනේලයක් ඇරල තියෙනව. ජනේලෙත් ඇරගෙන නිදි එහෙනම්, බය කරන්න ඕන කියල හිතාගෙන මං ජනේලෙ ගාවට කිට්ටු වුණා. දැකපු දෙයින් මගේ කකුල් පවා පන නැතුව ගියා. අචිනි අල්ලපු ගෙදර කොල්ල එක්ක ඇද උඩ. ඌ හිටියෙ අචිනිගෙ ඇග උඩ නැගල. මට දුකක් එක්කම ආවෙ තරහක්. හිනා වෙන අචිනිගෙ මූන දැක්කම මාව වෙවුලුව. ඒත් මෙතන වෙන්නෙ මොකද්ද බලාගන්න මං සද්ද නැතුව හිටිය.
අරූ අචිනිගෙ තන් දෙක මිරිකනව බ්ලවුස් එකට උඩින්. අචිනි ඇබරෙනව. හිනා වෙනව. එකම ලව් එකයි එතන. ඒ එක්කම මට අමුතු ෆීලින්ග් එකක් ආව මුන් දෙන්න කරනදේ බලන්න.
'කුක්කු බොන්න ඕන මට..' අරූ තන් දෙක මිරික මිරික කිවුව. තාමත් ඌ ඉන්නෙ අචිනිගෙ බඩ උඩ නැගල කකුල් දෙපැත්ත දාල.
'ඉතින් බොන්නකො.. මං එපා කිවුවයැ..' අචිනි එහෙම කියල හිනාවෙනකොට මට හුගක් දුක හිතුණ. මේ අවුරුදු ගානට මං අචිනිට ලිප් කිස් එකක් ඇරෙන්න කිසිම දෙයක් දීල නෑ. සමහර දාට පෝම් වෙලා තන් දෙක පොඩ්ඩක් මිරිකුවට මං ඒව දැකල තිබ්බෙත් නෑ. දැන් එයා මගේ ඉස්සරහම වෙන එකෙක්ට ඒව උරන්නලු. මං කොහොම ඉවසන්නද,
අරූ හිමීට අචිනිගෙ බ්ලවුස් එකේ බටන් එකින් එක ගලවල බ්ලවුස් එක දෙපැත්තට කලා. හම්මේ.. එයා බ්‍රා එකක් ඇදල නෑ. සුදු තන් දෙක එලියෙ.
'මං උරන්නද.'
'ඉතින් උරන්නකො.'
'එහෙම බෑ ආදරෙන් කියන්න.'
'අනේ රත්තරං මගේ කුක්කු දෙක උරන්න පැටියෝ.'අචිනි කියල ඉවර වෙන්නත් කලින් අරූ අචිනිගෙ තන් දෙක උරන්න ගත්ත. මාත් ශේප් එකේ මගේ පයිය අත ගගා උන් දෙන්න දිහා බලන් හිටිය. අරූ විනාඩි 10ක් විතර අචිනිගෙ තන් දෙක ඉරුව. 'දැන් ඇති පැටියො.. අහ්.' අචිනි ඒම කිවුවම අරූ තන් ඉරිල්ල පැත්තකට දාල අචිනිගෙ බඩ කිස් කරන්න ගත්ත. අචිනි අරූගෙ ඔලුව අතගගා ඇබෙරෙනව. පහලමට කිස් කරගෙන ඇවිත් ඌ අචිනිගෙ බුරියට දිව දැම්ම. ඊට පස්සෙ ඌ අචිනිගෙ ඇග උඩින් බැහල ටී ශර්ට් එක ගැලෙවුව. අචිනි ඇදෙන් බැල අරූට තුරුල් වෙලා උගේ පපුව පුරාම කිස් කරන්න ගත්තෙ පිස්සියෙක් වගේ. අචිනි කිස් කරල පාතට ගිහින් අරූගෙ ශෝට් එකේ බටන් එක පන්නල සිප් එක පාතට ගියා. අචිනි හදන්නෙ උගේ කලිසම ගලවන්න වගේ. අචිනි උගේ කලිසම පාත් කරා. ඌ දැන් ජොකා පිටින්. අචිනි ජොකාගෙ ඇතුලට අතක් දාල අරූගෙ එක ඇල්ලුව. ඊට පස්සෙ ජොකත් පාත් කලා. හම්මට අගල් 8ක වගේ දාර පයියක් එලියට ආව. මට දැන් කට උත්තර නෑ. අචිනි පයිය අරගෙන මිරිකනව, අතේ ගහනව.
'කටට ගන්නකො බබා' අරූ එහෙම කියපු ගමන් අචිනි පයිය කටට ගත්ත.
'ඌ..හ්.. ආහ්.. ආහ්..' අරූ කෙදිරි ගාණකොට අචිනි අරූගෙ පයිය උරනව දාගෙන. මාත් මගෙ පයිය එලියට අරගෙන අතේ ගහනව දැන්.
අචිනි විනාඩි 10ක් වගේ පයිය උරනකොටම අරූට අචිනිගෙ කටේම ගියා. අචිනි හිනා වෙලා බඩු ටික ඔක්කොම ගිලල ටොපා වටේම ලෙව කෑව. ලෙව කකා ආයෙම පයිය උරන්න ගත්ත. එතකොට ඒක ආයෙම පන ගහල ආව.
අරූ අචිනිව නැගිට්ටල ඇදේ නිදිකෙරෙවුව. ඊට පස්සෙ සායයි පෑන්ටි එකයි ගැලෙවුව. අචිනිගෙ කිම්බ දැක්කෙ එවලෙ. මවිල් එහෙම කපල. සුදුම සුදු කිම්බක්. ශික් මට පිනක් තිබ්බෙ නෑනෙ කියල හිතුණ.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...