වෙනස් කථාවක් 8 කොටස.


අපරාදේ කියන්න බෑ නිවාඩු ලැබිලා ගෙදර හිටිය දවස් ටිකේ අතේ ගහන එකේ නම් කිසි අඩුවක් උනේ නෑ. වයිෆ් ගෙදරින් ගිය ගමන් ඇන්ටිලගේ ගෙදර රිංගන්න මම පුරුදු උනා. අපරාදේ කියන්න බෑ. ඇන්ටිත් පුදුම සපෝර්ට් එකක් දුන්නේ. ටවල් එක ඇඳන් ඉන්නවා බලන්න ආසයි කීව දවසට ටවල් එක ඇන්දා. ඩෙනිම ආසයි කීව දවසට ඩෙනිම. නයිටිය පිටින් ආසයි කීව දවසට ඒක ඇඳන් ආවා. ඒත් කවදාවත් ඇන්ටිගේ සුදූ ඇඟ බලන්න දුන්නේ නෑ මට. මාත් ලද දෙයින් සැනසුනා. ඔහොම ටික කාලයක් ගෙවිලා ගියා. ආයේ ඔෆිස් යන්න උනාට පස්සේ මාසෙකට දවසක් වගේ තමා අතේ පාරට සෙට් උනේ. ඔහොම කාලේ ගෙවිලා ගියා.
ඔය අතරේ තමයි වයිෆ් සුම්බා ක්ලාස් එකකට යන්න ගත්තේ. ක්ලාස් එකට ගියාට පස්සේ තමයි දන්නේ. අල්ලපු ගෙදර ලොකු කෙල්ලත් ඔය පන්තියට සෙට් වෙලා. ඔතනින් පස්සේ වයිෆුත් අල්ලපු ගෙදර ලොකු කෙල්ලත් අතර යාලුකම දලු ලා වැඩෙන්න පටන් ගත්තා. දෙන්නා ක්ලාස් යන්නේ එකට. එන්නේ එකට. ඔහොම ඔහොම ඒ ගෙදරත් අපේ ගෙදරත් අතර සම්බන්ධය ටිකක් වැඩි උනා. . ඊට පස්සේ තමයි ලොකු එකී ගැන විස්ථර ටිකක් දැනගත්තේ. ලොකු එකීගේ නම ඉෂානි. ඇන්ටියි දුවලා තුන්දෙනාගෙනුයි ලස්සනම ඉශානි. අනිත් තුන් දෙනාටම වඩා ඉශානි සුදුයි. පොඩ්ඩක් චබී. මාරම පර්සනලිටි එකක් ඒකිට තියෙන්නේ. උසයි. මිනිහා ඉන්නේ ඩුබායි වල. කම්පියුටර් ඩයල් එකක් කියලා තමයි කිව්වේ. අවුරුදු 02කින් ලංකාවට ඇවිත් නෑලු. ලොකු එකිගේ කිම්බ ටිං ටිං ගගා ඇති කියලා මට හිතුනේ ඔය කථාව ඇහුවට පස්සෙයි. වයිෆ්ගේ යාලුවන්ට හුකන්න ගිහින් කෙල කරවගත්ත යාලුවෝ අනන්තවත් මම දැකලා තියෙන නිසා මම මොකුත් නොකරන්න වග බලා ගත්තා.
"ඉශානිගේ හස්බන්ඩ් හෙට ලංකාවට එනවාලු"
රෑ කෑම කන ගමන් වයිෆ් එහෙම කිව්වා.
"ආ ඇත්තද"
කියලා විතරක් මගේ කටින් වචන හැටියට පිට උනාට හිතින් මම සෑහෙන දුරක් ගියා. අවුරුදු දෙකකින් ඇවිත් ඉෂානිගේ පිත්තම පැලෙන්න අරූ හුකන හැටි හිතුන් මම මවාගත්තා. එදා රෑ වයිෆ් එක්ක පොරක් ගහන්න සෙට් උනත් හිතින් මවාගෙන හිකුවේ ඉෂානිට. පහු වෙනිදා ඔෆිස් ඇරිලා ගෙදර එනකොට ඉෂානිගේ හස්බන්ඩ් ඇවිත් හිටියා. ගේ පහු කරන් යනකොට සුදු උස ඩයල් එකක් එලියේ හිටන් හිටියා. ඌ වෙන්න ඇති මිනිහා. මමයි වයිෆුයි රෑ කෑම කාලා ටිවී එකේ ෆිල්ම් එකක් බල බල ඉන්නකොට තමයි ගෙදර බෙල් එක ගැහුවේ. ඉෂානි හස්බන්ඩ් එක්ක අපේ ගෙදර ඇවිත්. අතේ මල්ලකුත් තිබුනා. "ආ මෙන්න ඔයාගේ හස්බන්ඩ් චීස් කන්න ආසයි කීවා නේ" අපේ වයිෆ්ට ඉෂානිගෙන් චීස් මල්ලක් ලැබුනා. මාත් "තෑන්ක්යු" කියලා බාර ගත්තා. මොනා උනත් චීස් නේ.
ඉෂානිගේ හස්බන්ඩ්ගේ නම නුවන්. උසට හරියන මහතක් නුවන්ට තිබුනා. සුදුම සුදුයි. ඉෂානිට කැපෙන කොල්ලා. අද රෑට හුත්තපලයි නේ මූ ඉෂානිගේ. හිතින් හිත හිත මාත් කට්ටියගේ කථා බහට සෙට් උනා. ඒත් නුවන්ගේ මොකද්දෝ අමුත්තක් මට තේරුනා. නුවන් බොහොම උනන්දුවෙන් මාත් එක්ක කතාවට එනවා. අනේ මංදා. මූ මම ඉෂානි එක්ක කථා කරනකොට කන්න වගේ මගේ දිහා බලාගෙන ඉන්නවා. ඉෂානිට කෙල හලනවා කියලා මම මූට නෝන්ඩි උනාද මංදා. මම වැඩිය ඉෂානි දිහා නොබලා නුවන් එක්කම කථා බහ කරා. පැය දෙකක් විතර කථා බහ කරකර ඉඳලා එයාලා යන්න ගියා. නුවන් ඇවිත් තියෙන්නේ මාස දෙකක නිවාඩුවකට. අපි දෙන්නා සති අන්තයේ අඩියක් ගහන්න සෙට් වෙන බලාපොරොත්තුවෙන් තමයි නුවනුත් ඉෂානිත් ගෙදර ගියේ.
කොහොම හරි ඔය සිද්ධිය උනේ බදාදා දවසක්. වීක් එන්ඩ් එකේ සෙට් වෙන්න හිටියත් මට හදීසියේ වැඩ වැටුන නිසා සෙට් වෙන්න පුලුවන් උනේ නෑ. සෙනසුරාදා ඉරිදා දෙකේම 24*7 මට වැඩ කරන්න උනා.
මම ඕෆ් වෙලා ගෙදර ආවේ සඳුදා උදේ. මම එනකොට වයිෆ් වැඩට ගිහිල්ලා හිටියා. මම ගෙදර එනකොට පාර ගාවදී නුවන්ව මට ඉස්සරහට හම්බු උනා.
"ආ මචං. වීක් එන්ඩ් එකේ වැඩ සෙට් උනාලු නේද උඹට?"
නුවන් මගෙන් ඇහුවා.
"ඔව් බං. මේ සිකුරාදා ගිය ගමන්. අදයි ගෙදර එන්නේ. එක දිගටම වැඩ සෙට් උනා. ඔෆිස් එකේ අලුත් නෙට්වර්ක් එකක් ගැහුවා" පට්ට මහන්සියි බං. නාලා නින්දක් දන්න ඔනේ. හවස සෙට් වෙමු"
වචනෙන් දෙකෙන් නුවන්ව කට් කරේ මට ඇත්තටම මහන්සි නිසයි. මම එහෙම කීව ගමන් නුවන්ගේ මූන වෙනස් උනා. ඌ අප්සෙට් ගියාද මංදා. මට ඕනා උනේ ඇඳට වැටෙන්නයි. ඉක්මනින් ගෙට ගොඩ වෙලා ඇඳුම් අහවර කරපු මම එලියේ බාත් රූම් එකට ගියේ ඉක්මනින් නා ගන්න. අපේ ගෙදර එලියේ බාත් රූම් එකකුයි ඇතුලේ එකකුයි දෙකක් තියෙනවා.එලියේ එකේ වතුර සැරට එන නිසා මම ගොඩක් වෙලාවට එලියේ නාන්නේ. ෂවර් එක යටට වෙලා හොඳට නා ගත්තා. එලියේ අඩි සද්දයක් ඇහුනේ නාලා ඉවර වෙන්න කිට්ටුව. මේ වෙලේ මොකා එන්නද? දොර පොඩ්ඩක් ඈත් කරලා හෙලුවෙන්ම ඔලුව දාලා බැලුවේ බල්ලෙක් පුසෙක් වෙන්න ඇති කියල. නුවන් අපේ ගේ අයිනෙන් බාත් රූම් එක පැත්තට ඇවිදගෙන ආවා.
"විනාඩියක් හිටපං මචං. මම නාලා ඉවරයි."
කීව මම තුවාය පටලවා ගත්තා. මූ දැං බොන්න කථා කරයිද? පට්ට අමාරුවෙන් හිටිය මට ඉස්සෙල්ලම ඔලුවට ආවේ ඒක. බෑ කියනවා කියල හිතාගෙන මම බාත් රූම් එකෙන් එලියට බැස්සා.
නුවන් උඩ ඉඳං පහලට වෙනකන් මගේ දිහා බැලුවා. "මචං" නුවන් කථාව පටන් ගත්තා.
"මචං. හංගන්න දෙයක් නෑ. මම කෙලින්ම කියන්නම්. මම උඹට කැමතියි."
නුවන් කියනකොට මට තේරුනා එදා මූ අපේ ගෙදර ආපු වෙලේ මගේ දිහා කන්න වගේ බලන් හිටියේ මොකටද කියලා. ඒත් එක්කම මට මලත් පැන්නා. ඉස්කෝලේ යන කාලේවත් කොල්ලෙක් ගලක්වත් කපන්න ආවේ නැති මාව මූට පොන්නයෙක් වගේද පේන්නේ. ඒත් මම මල පැන්නා කියලා පෙන්නුවේ නෑ.
"මම සබ්ජෙක්ට් එකට නෑ මචං"
මම ඌට ටිකක් සැරෙන් කීවා. මට කේන්ති ගියත් කේන්තිය පෙන්නුවේ නෑ.
"මචං. මම දන්නවා උඹ සම්බෙක්ට් එකට නෑ කියලා. ඒත් මම ගේ සෙක්ස් වලට ඇඩික්ටඩ්. මට එහේ ටොප් පාර්ට්නර් කෙනෙක් ඉන්නවා. මම බොටම්."
නුවන් කියවගෙන ගියා. ඊට පස්සේ මට ඌත් එක්ක තිවුන මල ටිකක් විතර අඩු උනා. එහෙනම් මූට ඕනේ පුකේ ඇරගන්න. මේ අවුරුදු විසි ගානටම කොල්ලෙක්ට පුකේ නෑරපු මට මූට අරින්න කිසි උවමනාවක් තිබුනේ නෑ.
"සොරි බං. මම සබ්ජෙක්ට් එකට නෑ" මම නුවන්ට කීවා.
"මචං. මට එකම එක පාරක් උඹේ එක කටට දීපං. මම උඹට පට්ට ආසයි බං"
නුවන් කියවනවා. මට මල පැන්නා ඒ පාර නම්.
"නුවන් මට මහන්සි බං. වද නොදී පලයං ගෙදර. මම ඔය සබ්ජෙක්ට් එකට නෑ බං"
මම සැරෙන් ඌට කිව්වා.
"උඹ හෙට නිවාඩුද?"
නුවන් මගෙන් ඇහුවා.
"ඔව්. මම හෙට නිවාඩු. අනිද්දත් නිවාඩු. අද, හෙට අනිද්දා, නෙමෙයි, මේ ආත්මෙට උඹට මට කියලා ඇරගන්න වෙන්නේ නෑ. මම ඔය සම්බෙක්ට් එකට නෑ."
මම සද්දෙන් නුවන්ට කීවේ සිරාවටම මල පැනලා.
"මචං. මම දැක්කා එදා ගෙදර ආපු වෙලේ උඹ ඉෂානි දිහා කන්න වගේ බලාගෙන ඉන්නවා. මම හෙට ඉෂානිව උඹලගේ ගෙදරට එවන්නම්. උඹ දවසෙම ඉෂානිව තියාගෙන ඉඳපං. මොකද කියන්නේ? මගේ ඩීල් එකට කැමතිද?"
නුවන් මගෙන් ඇහුවා.
ඒ ඩීල් එකට නම් මට බෑ කියන්න කිසිම උවමනාවක් තිබුනේ නෑ. ඉෂානි මතක් කරා විතරයි පයිය කෙලින් උනේ මටත් හොරෙන්.
"උඹ සිරාවටමද කියන්නේ?"
මම නුවන්ගෙන් ඇහුවා.
"ඔව් මචං. මට විනාඩි 10ක් උඹේ එක එක්ක සෙල්ලම් කරන්න දීපං. හෙට දවසෙම මගේ වයිෆ්ව මම උඹට දෙනවා. එයා දන්නවා මගේ ආසාව. මම ඉෂානිව කැමති කරව ගන්නම්."
මට අදහාගන්න බැරි උනා නුවන් මේ මොනාද කියන්නෙ කියලා.
"හරි මම කැමතියි"
මම කීවා. නුවන්ට හොඳ හිනාවක් ගියා.
"ගේ ඇතුලට යනවද?"
මම නුවන්ගෙන් ඇහුවා.
"නෑ මචං. බාත් රූම් එකේ නාන ගමන් කරමු." නුවන් කීවා.
"එල යමු ඇතුලට"
බාත් රූම් එකට ආපු නුවන් දොර ලොක් කරා.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...