කේලම 4 කොටස.


එදා ලියුමෙන් පස්සෙ මට මේ ලියුම් එවන පොර ලියන දේවල් ගැන තියෙන සැකය වැඩි වුණා. ඒ කතාව මට විශ්වාස කරන්න අමාරු වුණා. කලු මහත කැත නාකි දෙමළ මිනිහෙක් එක්ක විනීතා වගේ සරාගී ලස්සන ඇඟක් තියෙන උගත් කෙල්ලෙක් ඉඳියි කියලා විශ්වාස කරන්න අමාරුයි.
මේ හැම දේටම වඩා මේ කතා මට විශ්වාස කරන්න බැරි වුණ හේතුව තමයි අපේ මදු සමය දවසේ විනීතගෙන් ලේ පිට නොවුනට එයාට දැණුන වේදනාව. මේ වගේ සෑහෙන්න වාර ගණනක් මිනිස්සුන් එක්ක ලිංගිකව එක් වුණ ගැහැනියකුට මාත් එක්ක ලිංගිකව එක් වෙන එක කිසිම අමාරුවක් ඇති කරන්න විදිහක් නැහැ. ඒත් එදා විනීතගෙ මූණෙ පෙනුන වේදනාව අවංක එකක් බවට මට විශ්වාසයක් තිබුණා.

එක අතකින් විනීතා මෙ කියන විදිහෙ කෙනෙක්නම් ඒක රඟ පෑමක් වෙන්නත් පුළුවන්. ඒත් කවදාවත් විනීතා ඒ වගේ රඟපෑමක් කරනබවක් මට දැනිලා නැහැ. ඒ නිසා ලියුම ප්‍රමාද වෙන කොට ඒ ලියුම් ගැන මගෙ විශ්වාසෙ නැති වෙනවා. විනීතයි මායි අතර ප්‍රශ්නයක් ඇතිකරලා වාසි ගන්න බලන් ඉන්න කෙනෙකුගෙ වැඩක් විදිහට තමයි මට මේක පෙනුනෙ. ඒත් ඒ කවුද කියලා හිතාගන්න මට බැරි වුණා.

මේ අතර විනීතගෙ යට ඇඳුම් පරීක්ෂාව මම දිගටම රහසින් කරගෙන ගියා. මේ අතරෙ එක දවසක් විනීතගෙ පෑන්ටියක් යෝනියට හේත්තු වෙන තැනත් ඊට යටිනුත් හොඳටම තෙත් වෙලා තිබුණා. ඒ මදිවට ඒකෙ ඇඹරිලා තිබුණ පුංචි ටිෂූ කැළි ඇලිලා තිබුණා. මම ඒක නහයට ලං කරලා බැලුවා. ඒකෙන් මට ආවෙ ශුක්‍රාණු ගඳක්ද නැතිනම් වෙනත් ගඳක්ද කියලා මට හිතාගන්න බැරි වුණා. ඊට දවස් තුනකට පස්සෙ ආව ලියුමෙන් මගෙ හිතේ කැලඹීම වැඩි වුණා.





“දුමින්ද,

ඔන්න උඹේ ගෑනි මට කාලෙකට පස්සෙ කොන්ඩම් නැතිව හුකන්න දුන්නා. හැබැයි බඩු යද්දි පුකේ අරින්න කියලා ගෑනි බැගෑපත් වුණ නිසා මම හුත්තට කැරි විදින්නෙ නැතිව පුක ඇතුලට තමයි විද්දෙ. දැන් උඹේ ගෑනි ඉස්සර වගේ පිරිසිඳු නැහැනෙ. ටිකක් පිරිසිඳුව ඉන්න කියපන්. හැබැයි උඹ කියන දේවල් දැන් ගෑනි ගණන් ගන්නවද දන්නෙ නැහැ. හි හි.



තමුසෙ බලාගෙන ඉන්න ඇති එදා තුන්දෙනාගෙ සිද්දියෙන් පස්සෙ මොකද වුණේ කියලා. මම හිතුවෙ ගෑනිගෙ අවශ්‍යතාව ඉටු වුණ නිසා දැන් ආයිත් රඝු හොයන එකක් නැහැ කියලා. ඒත් ටික දවසකට පස්සෙ ගෑනි ආයිත් රඝු එක්ක ආතල් එකක් ගමුයි කියලා නොකියා කියන්න ගත්තා. ඒ වෙනුවට ගෑනි පෙන්නුවෙ කාම සූත්‍ර පොතේ අපි උත්සාහ නොකළ දේවල්. බඳින්න කලින් කොහොම හරි මේ හැම දේම කරලා ඉන්න ඕනෙ කියලා තමයි විනීතා කිවුවෙ.



මම මුලින් ටිකක් අකමැති වුණා. රඝු නම් එක පයින්. ඒත් මම විනීතට පෙන්නුවෙ පොර ඒ හැටි කැමැත්තක් නැති බවක්. අන්තිමට විනීතගෙන් බේරෙන්න බැරි තැන ආයිත් අවස්ථාවක් සෙට් කරගත්තා. හැබැයි මම රඝුට කිවුවෙ විනීතට උවමනාවට නොවෙයි රඝුගෙ උවමනාවට මේ දේ කරන බවයි. ඒ නිසා ඒ වෙනුවෙන් මම පොරගෙන් සන්තෝසමක් ගත්තා. හෝටල් කාමරේටයි, ත්‍රී වීල් එකටයි දෙන සල්ලි වලට අමතරව මටත් රුපියල් 1000 ක් විතර රඝුගෙන් ලැබුණා. රඝු බොන්න පාවිච්චි කරන සල්ලි මේ විදිහට මගෙ අතට ආවා.

ඒ රුපියල් 1000 අරගෙන මම විනීතත් එක්ක හෝටලේට එක්ක එනවා. ආවම නම් ඉතින් රුපියල් ලක්ෂයක් දීලවත් බලාගන්න බැරි දේවල් තමයි කරන්න දකින්න වෙන්නෙ.



මුලින් විනීතා රඝු එක්ක හිකුවෙ වුනේ කොන්ඩම් දාලා විතරයි. ඒත් පස්සෙ කොන්ඩම් නැතිත් හුකන්න ගත්තා. විනීතා හැම තිස්සෙම මට මුල් තැන දුන්නා. ඊට පස්සෙ තමයි රඝුට සැලකුවෙ. හැබැයි රඝු එක්ක තමයි ගෑනි හිතේ හැටියට හිකුවෙ.

උඹේ ගෑනි කිසිම හිරිකිතක් නැතිව අර දාර දෙමළගෙ බඩ යටට එබිලා කට්ට කලු පයිය අරගෙන අතගාලා අතගාලා කටින් සූප්පු කරනවා. ඒකෙ කලු පාට ඔලුව අමාරුවෙන් කට ඇතුලට දාගෙන කැහැ කැහැ උරනවා. පයියෙන් කට එලියට ගනිද්දි සෙවල නූල් ඇදිලා ගෑනිගෙ කටේ ඉඳන් අරූගෙ පයියට එල්ලෙනවා. අරූගෙ පත කළු වල්ලත් ලෙව කනවා. උගෙ ඇඟ උඩ නැගලා පොල් ලෙලි ගහනවා. තන් දෙක වන වන දඟලනවා. තමන්ගෙ හුත්ත ඇතුලෙ අමු අමුවෙ අර කළු පයිය ඔබාගෙන පතුලටම බස්සගන්නවා.

ඔය අස්සෙ මමත් ගෑනිගෙ කටට දීල පස්සෙ පුකේ ඇරලා නතර වෙනවා. විනීතයි රඝුයි මාර ආතල් එකක් ගන්නවා. ඇත්තටම මට ඊරිසියා හිතුනා. ඒත් මගෙ සාක්කුවට වැටෙ 1000 මට ඊට වඩා ලොකු වුණා.



රඝුවගේ ගැහිල්ල එන්න එන්න සැර වුණා. අර පත පයිය විනීතගෙ සියුමැලි හුත්ත ඇතුලට බහින විදිහ මටත් බලන් ඉන්න අමාරුයි. ඒතරම් රළු විදිහට වේගෙන් තමයි රඝු හිකුවෙ. රඝුගෙ බඩ නැත්නම් විනීතගෙ ගර්භාෂෙටත් පයිය යනවා. ඒ තරම් වේගෙන් එබුවා.

දවසක් රඝු ෂේවින් ක්‍රීම් එකකුයි රේසර් එකකුයි ගෙනාවා. ගෙනැත් විනීතගෙ හුත්තෙ උඩ තියෙන මවිල් ඔක්කොම බෑවා. මමත් විරුද්ද වුනේ නැහැ. ගෑනි කකුල් දෙක ඈත් කරගෙන දණිස් නවාගෙන ඇඳේ උඩු බැල්ලෙන් දිගා වෙලා දීගෙන හිටියා. රඝු හුත්ත ලඟටම ලං වෙලා එක මයිල් ගහක්වත් ඉතුරු නොවෙන්න ගෑනිගෙ මවිල් ටික බෑවා. බාත් රූම් එකෙන් හුත්ත හෝදලා දැම්මට පස්සෙ උඹේ ගෑනිගෙ හුත්ත නිකන් කෙඳිනැති පොල්කට්ටක් වගේ දිලිසෙන්න ගත්තා. හුත්තෙ තොල් ඉදිමිලා වගේ ලස්සනට පිරිලා පෙනුනා.

එදා රඝු පළවෙනි වතාවට විනීතගෙ හුත්ත ලෙවකෑවා. ගෑනි කකුල් දෙක තවත් පළළ් කරගෙන කෙඳිරි ගෑවා. අරූගෙ කළු මූණ විනීතගෙ හුත්ත උඩට ලං වෙලා උඩ පහත යනවා. දිව හුතතෙ කානුව දිගෙ ඉහල පහල යනවා. ගෑනි කෙඳිරි ගානවා. ඒ පැත්තම කෙළ වකාරයයි. එදා විනීතත් රඝුට හොඳ ආතල් එකක් දුන්නා. ගෑනි පයිය උරපු විදිහට අරූගෙ මූත්‍රාත් පිට වෙන්න ඇති.

ඒ වගේම තමයි හුකද්දිත්. රඝු තමන්ගෙ උපරිම හැකියාව දාලා ගැහුවා. විනීතා හැම ඉරියවුවෙන්ම ඉඳලා අන්තිමට ඉවර කලේ ඇඳ උඩ උඩුබැලි අතට ඉඳගෙන, කකුල් දෙක උස්සලා දනිස් දෙකෙන් නවලා අල්ලගෙන. එතකොට හුත්ත ඇදෙන්න ඇරිලා. පුකත් එහෙමයි. රඝු තමන්ගෙ මෝල්ගහ ලේසියෙන්ම පතුලටම බස්ස බස්ස කෙටුවා. රඝුගෙ බඩයි වල්ලයි වැදිලා විනීතගෙ ඇඟම ගැස්සෙනවා. මාර සෙක්සි සීන් එක.

රඝු ගහද්දි ඌව ටිකක් නතර කරපු මම මගෙ පයිය උඹේ ගෑනිගෙ හුත්තට දාලා බැලුවා. හරිම බුරුල්. රඝුගෙ පයියෙන් ඒක ඇදිලා බුරුල් වෙලා ඇවිත්. මුල් දවස් වල රඝු කැරි යන්න ලං වෙද්දි කොන්ඩම් එකක් දාගෙන තමයි අන්තිම ටික හුකන්නෙ.

එදා තව විශේෂ දෙයක් වුණා. හුකලා ඉවර වුණාට පස්සෙ විනීතා අර රේසරෙන්ම රඝුගෙ යටි බඩයි වල්ලයි පුකයි ෂේව් කළා. රඝු කාරයත් දීගෙන හිටියා. විනීතා රඝුගෙ පයියයි වල්ලයි අතින් ආදරෙන් එහා මෙහා කර කර තමයි ඒ වැඩේ කළේ. මට රඝු ගැන ඊරිසියාවකුත් ඇති වුනා.

ඒ නිසා මම උගෙන් ගන්න ගාන ටිකක් වැඩි කළා. හැමැදාම හෝටල් වලට ගෙවන එක අපරාදයක් කියූ රඝු ඌ දන්න පිටකොටුව කිට්ටුව තැනක සෙට් වෙන්න කතා කළා. මමත් කැමති වුණා.

එදා විනීතා කෝච්චියෙන් ඇවිත් කොටුවෙන්ම තමයි බැස්සෙ. ඊට පස්සෙ රඝුයි මමයි එතනට ඇවිත් ගෑනිව අරගෙන ගියා. ටික දුරක් ත්‍රී වීළ් එකෙන් ගිහින් පටු පාරක් ලඟදි බැස්සා. රඝු තමයි ඉස්සරහින් ගියෙ. ඒ පැත්ත මුඩුක්කු පැත්තක්. ඒ ගෝටා කොළඹ දියුණු කරන්න කලින්. වට පිට හිටියො ඔක්කොම චාටර් පොරවල්. ගණිකාවොත් පිරිලා. රඝු ගියෙ පොඩි ලෑලි ගේකට. ඒක ඇතුලෙ ලෑලි ඇඳක් උඩට මෙට්ටයක් දාලා තිබුණා. පැත්තක බිම සිමෙන්ති කොටුවක් ලඟ වතුර බූලියක් තියලා තිබුණා. ඒක තමයි බාත්රූම් එක විදිහට තිබුණෙ. විනීතට ඒකෙ ගේ වගක් නැහැ. ගෑනිට ඕනෙ කාම සූත්‍ර රඟපාන්න.

ලෑලි දොරත් බාගෙට වැහෙන්නෙ. දැල් කවුලුවකුත් තියෙනවා. ලෑලි අස්සෙන් එලිය පේනවා. ඒත් උඹේ ගෑනිට කිසි ගානක් තිබුණෙ නැහැ. ඇඳුම් ඔක්කොම ගලවලා ඇඳ පත්තෙන් දාලා අමු හෙලුවෙන් අපි දෙන්නව මාරුවෙන් මාරුවට ඉම්බා. මගේ ඉස්සරහ හිටගෙන ඉස්සරහට බර වෙලා මගෙ පයිය සූප්පු කරන්න ගත්තා. රඝු ගෑනිගෙ ඉනෙන් අල්ලගෙන වැටෙන්න නොදී තියාගෙන පිටිපස්සෙන් හුකන්න ගත්තා. විනීතගෙ සිහිය තිබුණෙ හුත්ත ඇතුලට දුවන රඝුගෙ පයියෙ. ඒ නිසා මගෙ පයිය ගැන අමතක වෙලා. මම ගෑනිගෙ කටේම කැරි විද්දා. ගෑනිගෙ කට දෙපැත්තෙන් කැරි පෙරුණා. කට ඇතුලෙ ඉතිරි වුණ ටික ගෑනි ගිල්ලා. ගෑනිට හෙලවෙන්න බැරි වෙන්න රගු අල්ලගෙන හිටියෙ. කොහෙම හරි එදා ගෑනි අර වතුර බූලියෙන් වතුර කෝප්පයක් අරගෙන තමයි තමන්ගෙ හුත්තයි පුකයි කටයි හෝදගත්තෙ.

මෙතන සිද්දිය එදායින් ඉවර වුණේ නැහැ. තමුසෙ හිතන්නෙවත් නැති සිද්දියක් වුණා. විනීතට ඕන වුණා මිනිස්සු දෙන්නෙක් එක්ක රැයක් ගත කරන්න. ඒ කියන්නෙ එක පාරකට වඩා හුකාගන්න. ඒකට ගෑනි ප්ලෑනක් ගැහුවා. පාඩම් කරන්න තියෙන නිසා බෝඩිමේ නතර වෙන බව ගෙදරට කිවුවා. ගෙදර යන බව බෝඩිමට කිවුවා. කියලා ගැනි කෙලින්ම කෝච්චියෙන් පිටකොටු ආවා. අපි තුන් දෙනා අර මුඩුක්කුවටම සෙට් වුණා. ලෑලි කාමරේ අයිති බුවා අපිට ඒක දීලා රඝුගෙන් සල්ලි අරන් පිට වුනා. මමත් මේකට රඝුගෙන් 2000 ක් අරන් තිබුනා. ඒ වුණත් පොරට ගානක් නැහැ. එදත් ආව ගමන් විනීත තමන්ගෙ ඇඳුම් ගලවලා පැත්තකින් තිබ්බා. අමු හෙලුවෙන් ඇඳෙන් වාඩි වුණා. හුත්ත ෂේව් කරලා නිසා දැන් ඉස්සරටත් වඩා ගැනි සේක්සි පාටයි. එදා නම් විනීතා හැසිරුණේ කාමුක ගෑනියෙක් විදිහට. රඝුටත් මටත් විවේකයක් ගන්න බැරි වුනා.

එදා තමයි රඝු තමුසෙගෙ ගෑනිට මුලින්ම පුකේ ඇරියෙ. ඒ වෙලාවෙනම් ගෑනි ටිකක් වේදනාවෙන් කෑ ගැහුවා. ඒ සද්දෙට එළියෙ හිටි ලෑලි ගේ අයිති පොරත් ඇවිත් එළියෙ ඉඳන් කරදරයක්ද කියලා ඇහුවා. අපි නෑ කියලා යැවුවා. කොහොම හරි එදා විනීතගෙ හුත්ත වගේම පුකත් ලොකු වෙන්න පටන් ගත්ත දවස.

තමුසෙ විශ්වාස කරන එකක් නැහැ උදේ වෙද්දි විනීතගෙ කොණ්ඩෙයි, තන් වලයි පුකෙයි හුත්තෙයි හැම තැනම කැරි තැවරිලා. සමහර ඒවා වේලිලා. සමහර ඒවා තෙතයි. උදේ වෙද්දි ගැනිට කෙලින් වෙන්න පණ නැහැ. මම උදේ නැගිටලා එලියට බැහැලා බැලුවා. ඒ වෙද්දිත් ගෑනි උඩු බැලි අතට කකුල් දෙක පළල් කරගෙන හුත්ත ඇරගෙන හෙලුවෙන් නිදි. රඝුත් පැත්තක ලංකට් එක පිටින් නිදි.

කඩ කාමරේ අයිති බුවා ඇතුලට ඇවිත් රඝුව අහැරවලා කතා කළා. එහෙම කතා කරද්දිත් උඹේ ගෑනි හෙලුවෙන් හුත්තත් පළල් කරගෙන උඩු බැලි අතටම හිටියා. රඝුටත් ගෑනිව තමන්ගෙ සරමෙන්වත් වහන්න උවමනාවත් තිබුණෙ නැහැ.

උඹට තව බිස්නස් අල්ලලා දෙන්න පුළුවන්

යන ගමන් ඒ පොර විනීතට කිව්වා.

විනීතා කිසිම දෙයක් නොකියා ආතල් එක විඳ විඳ හිටියා.

ඔන්න ඔහොමයි වුණේ. එදා කරන්න බැරු වුණ දේවල් කරන්න විනීතා තව දවසක් මෙතන රැයක් ගත කරන්න ආවා.

එදා කරපු දේවල් මට මතක නැති තරම්. හුත්තටයි පුකටයි පයියවල් දෙකම ඔබන්න උත්සාහ කළා මතකයි. ඒත් රඝුගෙ බඩ නිසා ඒවා ලේසි වුණේ නැහැ. එදා රඝු කැරි පිට කළේ විනීතගෙ පුකෙයි කටෙයි විතරයි. හුත්තෙ කැරි පිටකලේ මම විතරයි. කොහෙම හරි එදත් ගෑනිගෙ හුත්තයි පුකයි කැරි වලින් නෑවිලා තිබුනා. මට හොඳට මතකයි රඝු ඒ කැරි තමන්ගෙ අතින් ගෑනිගෙ තට්ටං අතරයි යටි බඩෙයි කලවා වලයි තැවරුවා. ඊට පස්සෙ ටික වෙලාවක් ගල කැපුවා. අන්තිමට තමන්ගෙ අතේ ඇඟිලි 3ක් ගැනිගෙ හුත්ත ඇතුලට දාලා අතෙන් හිකුවා. එදා ගෑනිට කී පාරක් සිද්ධිය වුණාද කියලා මට මතකයක් නැහැ. තව එක දෙයක් මතකයි අන්තිමට රඝුගෙ අත පිහදාගන්න තැනක් නැතිව ගෑනිගෙ පෑන්ටියෙ තමයි පිහදාගත්තෙ.

රඝු එන්න එන්න රලු වුණා. පොරගෙන් මම ගන්න ගාන නිසා පොර ඒවට අයිතිවාසිකම් කියන්නත් ගත්තා. මිනිහා විනීතගෙ තන් මිරිකන්න, විකන්න, විනීතගෙ තට්ටං වලට ගහන්න, විනීතගෙ පුකටයි හුත්තටයි එක එක දේවල් ඔබන්න පටන් ගත්තා. දවසක් කුඩ මිටකින් විනීතට හිකුවා. තව දවසක් ෆැන්ටා බෝතලයකින්, තව දවසක් පවුඩර් බෝතලයකින්. මේ නිසා විනීතටත් වේදනාවට පත් වෙන්න වුණා. ඒ නිසා ගෑනිත් කලින් වගේ රඝු එක්ක සෙට් වෙන්න වද කළේ නැහැ. මටත් අවශ්‍ය ඒක නිසා මමත් රඝුව පාලනක කරන්න ගියෙ නැහැ. පෙර එන්න එන්න රළු වුණා.

කටට දෙද්දි වුණත් ගෑනිට කැහැලා ඉස්පොල්ලෙ යන තරම් උගුර පතුලට පයිය ඔබනවා. පුකේ අරිද්දිත් ගෑනි කෑ ගහද්දිත් පතුලටම ඔබනවා. නියපොතු පාර හිටින්න තන් මිරිකනවා. මේ නිසා විනීතා වේදනා වින්දා.

දවසක් විනීතව ඩොගී ස්ටයිල් එකට තියාගෙන හුත්තට හුකන ගමන්. අත් දෙකේ මහපට ඇඟිලි දෙක ගෑනිගෙ පුකේ හිලට ඔබලා ඒ දෙකෙන් ගෑනිව උඩට උස්සලා. එතකොට පුක උඩට නෙරලා එනවා. ඒත් පුකේ හිල ඇදෙනවා. ගෑනි ගෑ ගැහුවත් රඝු එක දිගට තදින් හිකුවා.

එ මදිවට සමහර දවස් වලට හුත්තටයි පුකටයි අත් දෙකේ ඇඟිලි දෙකක් දාලා දෙපැත්තට ඇදලා කට පළල් කරනවා. ඒක ඇතුල බල බලා ඇතුලට කෙළ ගහනවා.

දවසක් මම බලන් ඉද්දි පොර විනීතගෙ හුත්තෙ තොල් දෙපැත්තට ඇදගෙන හොඳට කාරලා තඩි සෙම ගුලියක් කටට අරගෙන හුත්ත ඇතුලට ඒක දැම්මා. මම අප්පිරියාවෙන් අහක බලා ගත්තා. විනීතා හිටියෙ උඩු බැලි අතට ඉඳන් කකුල් දෙක දණිස් දෙකෙන් නවලා අල්ලගෙන දෙපැත්තට පළල් කරලා. ඒ නිසා වැඩිය පේන්න නැතිව ඇති. පොර ඊලඟට කළේ විනීතට හුකන එක.

තමුසෙ දන්නවද රඝු ඊලඟට තමුසෙගෙ ගෑනිට කළ වැඩේ? අර උගෙ සෙමයි විනීතගෙ ජූසුයි කලවම් වෙලා ගෑවිලා දිලිසෙන උගෙ පයිය සෙවල පෙර පෙර ගිහින් විනීතගෙ කටේ එබුවා. ගෑනිටත් වෙන කරන්න දෙයක් තිබුණෙ නැහැ උරන එක ඇරෙන්න.

ඕකම පුකටත් කළා. පුකේ හිලටත් තඩි සෙම බෙට්ටක් ගහලා පුකේ ඇරියට පස්සෙ පයිය උඹේ ගෑනිගෙ කටේ ඔබනවා.

විනීතා ඔය ඔක්කොම ඉවසුවා. ඒත් අන්තිමට රඝු කරපු දේ ඉවසුවෙ නැහැ. ඒ තමයි විනීතව ඇඳේ උඩුබැලි අතට නිදි කරලා ගෑනිගෙ මූණට තමන්ගෙ වල්ල ගෑවෙන විදිහට කක්කුස්සි යන ඉරියවුවෙන් වාඩි වෙලා පාත් වෙන එක. ඊට පස්සෙ ගෑනිට කියලා වල්ල ලෙව කවාගන්නවා. ටික වෙලාවකට පස්සෙ ගෑනිගෙ කටට උගෙ කට්ට කලු පුක ලං කරනවා. විනීතට කියනවා උගෙ පුක ලෙව කන්නයි, පුකට දිව දාන්නයි. ගෑනි අකමැත්තෙන් අහක බලන්න හදද්දි බලෙන් මූණ අල්ලගෙන තමන්ගෙ පුක ගෑනිගෙ කටෙයි මූණෙ අතුල්ලනවා.

මේකෙන් පස්සෙ විනීතා රඝුව මුණගැහෙන්න අදි මදි කළා. ඒත් රඝුටනම් කීයක් ගියත් විනීත එක්ක හුකන්න තමයි ඕන වුණේ. පොර ගාන එන්න එන්න වැඩි කළා. ඒත් මමත් ගණන් ඉස්සුවා.

මේ වෙනකොට විනීතයි මමයි ආයිත් පරණ තත්වෙට වැටිලා හිටියෙ. රඝු එක්ක කරපු දේවල් නිසා හිකිල්ල අපිට සාමාන්‍ය දෙයක් වෙලා තිබුණා. ඒ නිසා විනීතටත් ටික ටික ආයිත් අමුතු දෙයක් කරන්න ඕන වෙලා හිටියා. ඔහොම වෙලාවක මම රඝුගෙන් රුපියල් 5000 ක් අරගෙන විනීතව සෙට් කළා. විනීතත් තිබුණ අසහනේ නිසා කැමති වුණා.

එදා රඝු විනීතට තුන් සැරයක් පුකේ ඇරියා. හුත්ත ඇල්ලුවෙවත් නැහැ. අතරින් පතර කටට දුන්නා. තන් මිරිකුවා. ඒත් හුත්ත ඇල්ලුවෙවත් නැහැ. මටත් හුත්ත අල්ලන්නවත් එපා කිවුවා. මමත් එදා එකපාරක් විනීතට පුකේ ඇරියා. කොහොම හරි ගෑනි ජූස් පෙර පෙර හිටියෙ කොයි වෙලේ හරි තමන්ටත් ආතල් එකක් ලැබෙනකල්. ඒත් රඝුගෙන් තට්ටං වලට වැදුණ පාරවල් ඇරෙන්න කිසිම දෙයක් ගෑනිට ලැබුණෙ නැහැ.

උඹේ ගෑනි එදා තනියම ගලකපා ගන්න ලෑස්ති වුණා. ඒත් රඝු ඒකටත් ඉඩ නොදී ගෑනිගෙ අත් දෙක අල්ලගෙන තමන්ගෙ පුක ගෑනිට කියලා ලෙව කවෝගත්තා.

ඒක තමයි රඝු එක්ක උඹේ ගෑන මම දැනුවත්ව ගතකරපු අන්තිම දවස. ඒ වෙනකොට මම විනීතගෙන් සෑහෙන්න ගානක් හොයාගෙන තිබුනා.

ඔන්න මම දිග විස්තරයක් ලිවුවා. දැන් මම විනීතගෙන් හොයපු සල්ලි වලට ණය නැහැ. මොකද මම තමුසෙට ආතල් ගන්න ඒ විස්තරේ ලියලා එවුව නිසා.

මීට විශ්වාසී,

අනංගයා.”



ඒ දීර්ඝ ලියුම මම සෑහෙන්න වතාවක් කියව කියව ස්වයං වින්දනය කළා. ඒ සිද්දි ඇත්ත නෙවෙයි කියලා තමයි මට ස්වයං වින්දනය කලාට පස්සෙ හිතෙන්නෙ. ඒත් කරන වෙලාවෙදි හිතෙන්නෙම ඇත්ත කියලා. මේ අතරෙ දවසක මම රෑ විනීථට හොරෙන් එයාගෙ යෝනි ප්‍රදේශය පරීක්ෂා කරලා බැලුවා. හරි පුදුමයි. කවදාවත් නැතිව එයා එතන ෂේව් කරලා. සිනිඳු පෙනුමක් තිබුණා. හැබැයි අර ලියුමෙ තිබුණ වගේ සම්පූර්ණයෙන්ම සුද්ද කරලා නැහැ. යෝනිය උඩින් පුංචි මවිල් ගුලියක් ඉතිරි කරළා.

මේ හදිසියෙ එහෙම දෙයක් කළේ ඇයි කියන එක මට මහා ප්‍රෙහෙළිකාවක් වුණා.

මෙහෙම මම සැකෙන් යුතුව කල් ගෙවද්දි දවසක් තවත් සිද්දියක් සිද්ද වුණා. මම රෑ හොරෙන් බිරිඳගෙ යට ඇඳුම් පරීක්ෂා කරද්දි මට එයා එදා ඇඳපු පෑන්ටිය හොයාගන්න බැරි වුනා. මට හොඳටම මතකයි ඊට කලින් දවසෙ ඇඳපු ඒවා. මම හොඳට බැලුවා. මට දැකගන්න ලැබුණෙ රෝස පාට බ්රා එකයි, යට සායයි, සාරි හැට්ටෙයි, සාරියයි විතරයි. එදා විනීතා පෑන්ටියක් ඇඳලා නැත්ද?

මට හරි පුදුමයි. මම විනීතගෙ යට සාය ඉඹලා බැලුවා. මට යන්තම් ශ්‍රක්‍රාණු සුවඳක් වගේ දැනුනා. මම බ්රා එක ඉඹලා බැලුවා. ඒකෙන් කෙළ ගඳක් වගේ දැනුනා. ඒත් ඒ මගේ හිතේ සැකේ නිසා වෙන්න ඇති කියලා මට වෙලාවක හිතුනා.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...