නැන්දගේ දුව.


මම කසුන්. මට තාම 18යි. මම ගොඩාක් ආසාවෙන් හිටියෙ ග්ර්ල් කෙනෙක්ට කරන්න, බඩු ගහන්නත් සල්ලි නෑනෙ ඉතින්. ඔහොම ඉන්නකොට අපෙ නැන්දගෙ පුතා මැරි කලා. අක්කත් නැන්දලගෙ ගෙදර හිටියෙ. එයා හැමදාම වැඩට යනවා. දවසක් මම එහෙ ගිහින් ඉන්නකොට මම හොරෙන් බලගෙන හිටිය අක්ක ඇදුම් මරු කරනවා. මගෙ පයිය හොදටම කෙලින් උනා. මට දුවල ගිහින් අක්කව බදාගන්න තරම් ආසාවක් අවා. එත් එහෙම කරොත් මට එයාගෙන් ගුටි කන්න තමයි වෙන්නෙ. ඒක නිසා එහෙම කරන්නත් බෑ. පස්සෙ ඉතින් මම අක්ක ලග එහෙට මෙහෙට කැරකි කැරකි ඉන්නවා.එදා ගෙදර කවුරුත් හිටියෙ නෑ. අක්කා එකපාරට මගෙන් ඇහුවා, මොකද මල්ලි වෙලා තියෙන්නෙ, එහාට යනව මෙහාට යනව කියල. ප්රෙශ්නයක් තියෙනවනම් කියන්න මල්ලි කියල අක්ක කිව්ව. මම කිව්ව අක්කල නම් බැදල,., මට තම කෙල්ලෙක්වත් නැ කියල. අක්ක ඇහුව අහ්හ්හ් ඒකඑද මල්ලි ප්රෙශ්නෙ කියල.ඉතින් මල්ලි කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු උනානම් හරිනෙ කියල අක්ක කිව්ව. මම කිව්වා කෙල්ලෙක් නෑනෙ අක්ක තාම ඉතින් යාලු වෙන්නවත් කියල. ඔහොම ගොඩක් වෙලා කතා කර කර හිටියා. මම හිමිට සෙක්ස් පැත්තට කතාව ගන්න හැදුවා. මම ඇහුවා අක්කා මැරි කරන්න කලින් වෙන බෝයි කෙනෙක් එක්ක යාලු වෙලා නැද්ද කියල. අක්ක ඇහුවා ඇයි මල්ලි එහෙම අහන්නෙ කියල. මම කිව්ව කාටවත් කියන්නෙ නෑ අක්කෙ අයියට කියන්නෑ මට කියන්න නිකන් දැනගන්න අසයි කියල. අක්ක කිව්ව යාලු වෙලා තියෙනවා අයිය දන්නෙ නෑ කියල. ඔහොම ටිකෙන් ටික කතව සෙක්ස් පැත්තට ආව. මම ඇහුවා ඇයි කලින් බෝයි එක්ක තරහ උනේ කියල. අක්කා කිව්ව එයාට ඔනෙ වෙන වෙන දේවල් විතරයි ආදරය කරන්න නෙමේ කියල. මම ඇහුව එයා වෙන වෙන අයත් එක්ක යාලු වෙන නිසද කියල. අක්ක කිව්ව නෑ මල්ලි. හැමඩම ම්ට් උනාම වෙන වෙන දේවල් කරන්න විතරයි එයාට ඔනෙ කියල . මම අහ්හ්හ්හ් ඒකඑද කියල ඇහුවා. මම ඇහුවා ඉතින් අක්කට කරදරයක් එහෙම වෙලා නැද්ද කියල. අක්ක කිව්ව අම්මෝ මෙයත් අහන දෙවල් කියල. අක්ක කිව්ව හැමදාම වෙන්නේ කරදර තමයි කියල. මට අක්කව ඇදුම් නැතුව මැවිල පේනවා. අක්කත් ගොඩක් ලස්සනයිනේ. මගෙ පයිය හොදටම කෙලින් වෙලා. අක්ක ඇහුවා මගෙන් මල්ලිටනම් දැන් කරදරයක් වෙලා වගෙ තියෙන්නෙ කියලා. මම හිනා උනා. අක්ක මට කිව්වා 'මම කියපුවා අයියට කියන්න එපා මගෙ සුදු මල්ලියො' කියල. මම කිව්ව අපො නෑ අක්කෙ කාටවත් කියන්නෙ නෑ කියල. අක්ක එවලෙ ඇදගෙන හිටියෙ කොට ස්කර්ට් එකක්. මගෙ ඉස්සරහ හිටපු නිසා ලාවට ලාවට ඇතුල පේනව ඉතින්. මම කිව්ව අපිටනම් ඉතින් එහෙම වාසනවක් නෑනෙ කියල. ඒත් එක්කම අක්කා කකුලක් උඩ කකුලක් දාගත්ත. දැන්නම් හොදට අතුල පේනව. මමත් එක පාරටම ගල්ගැහිල වගෙ බලාගෙන හිටිය. අක්කට ඒක තෙරුනා. මොනද මල්ලි බලන්නෙ කියල අක්ක මගෙන් අහුවමයි මටත් තෙරුනෙ එක දිගට බලාගෙන හිටිය කියල. මම එකපාරටම මුකුත් නෑ අක්කෙ කියල කිව්ව. මගෙ පයිය හොදටම කෙලින් වෙලා තිබුනෙ අක්කා ඉස්සරහ නිසා හදාගන්නත් බෑ. අක්කත් ඒක දැක්ක. මම කිව්ව මටත් ආසයි ග්ර්ල් කෙනෙක් එක්ක එකට ඉන්න එත් කවුරුත් නෑනෙ කියලා. අක්ක නැගිටල මගෙ ලගින් ඇවිත් වාඩි උනා. බනීද දන්නෙත් නෑ කියල මට හිතුනා. මගෙ පයියත් හොදටම කෙලින් වෙලනෙ තිබුනෙ ඉතින්. අක්ක මගෙන් අයිය ගැනත් අහුව. මම මුකුත් වැඩිය කියන්න ගියෙ නෑ. මම අක්කගෙ කකුල් දෙක දිහ බලාගෙන හිටියෙ. මට අක්කගෙ කකුල් දෙක අල්ලන්නත් හිතුනා. අක්ක එක පාරටම මගෙන් ඇහුව ඇයි මල්ලි මගෙ කකුල් දෙක දිහා බලාගෙන ඉන්නෙ මොනද හිතන්නෙ කියල. මට වැඩිය තෙරුනෙ නෑ ඒක. කකුල් දෙකෙ සිහියෙන් හිටිය නිසා ඒත් එක්කම මම කිව්ව කකුල් දෙක අල්ලන්න හිතෙනවා කියල අක්ක කිව්ව ඒකඩ හිතෙන්නෙ, එඑහෙනම් අල්ලන්න කියල. මමත් බලගෙන හිටිය දේනෙ, මෙවගෙ අවස්තාවක් අයෙ එන්නෙ නෑ කියල මම හිමිට කකුල අල්ලුව. අක්කටත් කිචි කියල මට තෙරුනා. මම හිමිට උඩට අතගෑව. සාය තව උස්සල අතගන්න හදද්දිම අක්ක කිව්ව, ආ මොනද ආ කරන්නෙ කියල මම නෝර්මල් එකෙ කකුල අත ගෑවා. මම හිමිට කිචි වෙන විදියට ලාවට අතගෑව. අක්කගෙ අත් දෙක එහහෙට යනව මෙහට යනව කිචි නිස. ඔහොම කරනකොට අක්කගෙ අත මගෙ පයියේ නැ අක්කනෙ කියල. අක්ක කිව්ව මල්ලි පොඩියට හිටියට අරකනම් ලොකුයි වගෙ කියල. ඔව් අක්කෙ කියල මම එකපාරටම කලිසම පාත් කරල මෙ තියෙන්නෙ කියල කිව්ව. අම්මෝ කියල අක්ක අහක බලගත්තා. මමත් සොරි අක්කෙ එකපාරටම උන කියල කිව්ව. මම අක්කගෙ කකුල හොදට අතගනවා. අක්ක හිමිට මගෙ දිහා බැලුව. මම අයෙත් සොරි කියල කිව්ව. එකට කමක් නෑ මල්ලි කියල අක්ක කිව්ව. මම අක්කගෙ අත අල්ලගෙන හිටිය.; හිමිට අක්කගෙ අත අරගෙන මගෙ පයිය උඩින් තියගත්තා. එපා මල්ලි කියල අක්ක කිව්ව. මම එත් අත් එහෙම්මම තියගෙන හිටිය. මගෙ එකත් ලොකුවට තියෙනවනෙ ඉතින්. අක්කටත් ඔන වෙලා ඉන්නෙ කියල මට තෙරුනා. අල්ලන්න අක්කෙ කියල මම කිව්ව. පොඩියට හිටියට මෙකෙ ලොකු කියල අක්ක කිව්ව. මම අක්කගෙ අත තද කර ගත්ත. හිමිට අක්කම අල්ලනව. මමත් අක්කගෙ සාය උඩට අත අරගෙන ආවා. අක්ක මුකුත් කිව්වෙ නෑ. මට අක්කගෙ පෑන්ටිය අහු උනා. මම ඒක උඩින් හුත්ත අත ගෑව. අක්ක අහ්හ් කිව්ව එක පාරටම. මම දෙපාරක් විතර අත ගාල පෑන්ටිය අතුලෙන් අත දාල හුත්තට ඇගිල්ලෙන් තඅද කලා. අහ්හ්හ් අහ්හ්හ් මල්ලියූඔ කියල අක්ක කිව්ව. මගෙ පයිය හොදට අතගනව අක්ක දැන්. අක්කටත් මොල් වෙලා දැන්. අක්ක සෙටි එකෙ වාඩි වෙලා සෙටි එක දිගෙ නැවිල වගෙ හිටියෙ, මම මගෙ පයිය අක්කගෙ කට ලගට එන විදියට මාත් අනිත් පැත්තට නැවිල අක්කගෙ හුත්ත අත ගැව. මගෙ පයිය අක්කගෙ කටෙ ලාවට ගෑවුන. අක්ක අල්ල අල්ල ඉදල ලාවට වගෙ කටින් සුප්පු කලා. මම කිව්ව සුප්පු කරන්නකො මගෙ සුදු අක්කියො කියල. මමත් අක්කගෙ හුත්තට දිව දැම්ම. අක්කට ඉන්න බෑ දැන් ඇබරෙනවා. මගෙ පයියත් අක්ක කට අතුලට දාගත්ත. ටිකක් වෙලා නිකන් දාගෙන ඉදල සුප්පු කරන්න පටන් ගත්තා. මට නිකන් පවෙනව වගෙ. අක්කත් හොදට කරනවා. මම ඇහුව කලින් යාලු වෙල හියිය බොය් අක්ක මෙවා කරල නැඩ්ඩ කියල. අක්ක කිව්ව තියෙනව මල්ලි කියල. මගෙ පයිය හොදට කෙල ගෑවිල. මටත් වඩා දැන් අක්කට ඔන වෙලා තියෙන්නෙ. මම කෙලින් උනා. මම අතුලට දාන්නඩ කියල අහන්න බරුව හිටියෙ, මම මී මී අක්කීඑ කියනකොට අක්ක කිව්ව මට තෙරෙනවා මල්ලි අහන්න යන එක කියල. කමක් නෑ ඔන දෙයක් කරන්නකො කියල අක්ක කිව්ව, මම අක්කගෙ කකුල් දෙක ඈත් කරල අතුලට දාන්න යද්දිම අක්ක කිව්ව ' මල්ලි මාව අමරුවෙ දාන්නෙ නෑනෙ කියල' මම කිව්ව නෑ නෑ එහෙම වෙන්නෙ නෑ කියල. අතුලට දාල ගහනකොට අම්මෝ තියෙන ෆන් එක. ටිකක් වෙලා ගහල මම අක්කගේ පුකට දාන්න හැදුව. ඒකටනම් එක පාරට ගියෙ නෑ. අමරුවෙන් දාලා අක්කට පුකෙත් ඇරියා. අයෙ අක්කගෙ හුත්තට ඩන්න ඔන උන මට. මම කිඋව කෙල ටිකක් ගන්නකො අක්කෙ කියල. අක්ක මුකුත් කියන්නෙ නැතුව පාත් වෙලා කෙල ගැව. අක්කව අනිත් පත්තට හරවල අයෙ හුත්තට ඩම්ම. දැන්නම් මට යන්න වගෙ අවා. මම එලියට අරගෙන අක්කට සුප්පු කරන්න කිව්ව. අක්කත් හොදට සුප්පු කරනව. ටිකක් වෙල කරනකොට මට එක පාරටම ගිය. බඩු ටික ඔක්කොම අක්කගෙ කට අතුලෙ. මම හිතුවෙ අක්ක මට බනි කියල. අක්ක මුකුත් කියන්නෙ නැතුව ඒත් හොඑදට සුප්පු කලා. ඒවෙලෙනම් මට දිව්ය යලොකෙ ගියා වගෙ නිකන් මුලු ඇගම පන නතුව ගියා. අක්ක කිව්ව මල්ලි අයියටනම් නිකමටවත් දැනගන්න තියන්න එපා කියල. මම කිව්ව නෑ අක්කෙ කියන් නෑ කියල. ඉට පස්සෙ අක්කත් අක්කම බ්ත්ර්ම් එකට ගිහින් ඇග හොදගත්ත දෙන්නම....... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...