නාමලි අක්කා 2 කොටස.


එයා හිනා වෙලා කිවා එනවකො රෙදි ටිකත් අරන් රුම් එකට කියලා මමත් ගියා එක පරටම එයා රුම් අකේ දොර වහාලා මට කිවා ඔනි දෙයක් කර ගන්න කියලා මට පිස්සු වගේ එ ටික අහාලා මම ලගට ගිහින් තොලක් දැම්මා අක්කා පට්ට විදිහට තොල දාන්න දන්නවා මම තොල දාන එක නවත්තලා එයාගෙ චුටි කුක්කු ඩෙක උරන්න ගත්තා අම්මෙ නානලි අක්කා කෙදිරි ගනව මට හොදටම නැගලා ඉවසන් ඉන්න බැරි තැන එයාගේ ඇදුම් ඔක්කොම ගලවලා හුත්තට දාලා හිකුවා උපරිම හෛයෙන් එයා කැ ගහානව රිදෙනවා කියලා ටික වෙලාවක් හුකලා ඉවර වෙල මම එයාට කටට දුන්නා මගේ එක කෙල නැවෙලා අසවෙන් උරවනවා මම අයෙත් හුකන්න ගත්තා විනාඩි 15ක් විතර කරද්දි මම බඩු යන්න අවා මට තිබ්බ අතල් එකට එකිගේ ඇතුලෙන බඩු ගියා අපි දෙන්නා කිස් කරා ගොඩාක් වෙලා ඉට පස්සෙ මන් අවා දැන් එයාට මගෙන් ලමයෙක් ඉන්නව එයගේ මහාත්තයා හිතන් ඉන්නේ එයාගේ කියලා එක හින්දා මට කිසි අවුලක් නැ....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...