මාලනී.


මගේ නම මාලනී මගේ වයස අවු 42යි මම බැදලා මහත්තයා ඉන්නේ රට. මටළමයි 2 න්නෙක් ඉන්නවා දෙන්නම කසාද බැදලා කොලබ ඉන්නේ මමයි අම්මයි විතරයි ගෙදර ඉන්නේ ඉතින් අපේ ගේ ටිකක් රෙපයාර් කරනවා ඒකට බාස් උන්නැහේ කෙනෙක් ගෙනල්ල වැඩ ටික කරනවා.මිනිහට වයස 40ක් විතර ඇති අපි ටිකක් දන්න කියන කෙනෙක් ඉතින් මම මල්ලි කියලා තමයි කතා කලේ.අම්මගෙත් ඇස්පෙනීම අඩු නිසා අම්ම කොයි වෙලෙත් ඇදට වෙලා තමයි ඉන්නේ.බාස්ගේ වැඩ ටික මම තමයි බැලුවේ . උදව් පදව් කරේත් මම මල්ලි වයරින් වැඩක් කරන අතරේ කතා කරලා
අනේ අක්කේ මේ  පුටුව පොඩ්ඩක් අල්ලගන්නවද මට උඩට නගින්න කියලා ඇහුවා
මමත් හා කියලා පුටුව අල්ලගෙන හිටියා මිනිහ මේසෙට  නැගලා පුටුව උඩ නැගලා වයරින් වැඩ කරන අතරේ අක්කේ අඩුව අරන් දෙන්න ,අරක අරන් දෙන්න, මේක අරන් දෙන්න කියලා ඉල්ලන ඉල්ලන ඔක්කොම මම තමයි උඩට දෙන්නේ.ටික වෙලාවක් යනකොට මට තේරුණා මල්ලි මගේ බ්ලව්ස් එක අස්සෙ බලනවා කියලා මමත් ඇදලා හිටියේ කර පලල් බ්ලව්ස් එකක් .
අනේ මල්ලි ඕක තාම ඉවර නැද්ද
නෑ අක්කේ තව පොඩ්ඩක් තියෙනවා  ටික වෙලාවක් යනකොට මට හොදටම තේරුණා මල්ලි බොරුව කරන්නේ කියලා වැඩේ කරනවා වගේ අගවලා මගේ තං දෙක බලන එක තමයි වැඩේ.
මාත් ඉතින් පාඩුවේ හිටියා බලපුදෙන් කියලා මම ටිකක් උඩ බැලුවමයි මට තේරුණේ මල්ලිගෙ පොල්ල ඉස්සරහට නෙරිලා මට ඒ වෙලාවේ ඒක අල්ලන්න ආසාවක් ආවා ඒත් පාඩුවේ හිටියා.දැන් අපි දෙන්නගේ රංගනය හොදට නැගල යනවා මටත් චූන් වෙනවා වගේ දැණුනා.මම කකුල් දෙක ලං කරලා කකුල් දෙකෙන් ඇබරි ඇබරි නංගි පැටියා තද කරගත්තා මාර ෆන්
අනේ මල්ලි  තාම ඉවර නැද්ද
ඉවරයි අක්කේ කියලා මිනිහ බහින්න හැදුවා බහන කොටම මල්ලිගෙ පොල්ල මගෙ ඇගේ වැදුණා අපි දෙන්නම කරන්ට් වැදුනා වගේ ටික වෙලාවක් හිටියා.පස්සේ මම මල්ලිගේ නෙරිලා තියෙන පොල්ල දිහා බලලා මේ මොනා වෙලා තියෙන්නේ කියලා ඇහුවා.මිනිහට ලැජ්ජ හිතිලා
සොරි අක්කේ කියලා මිනිහ යන්න හැදුවා මම ටක් ගාලා කමක් නෑ මල්ලි කියලා  කිව්වා මිනිහට තේරුණා මට
 ඕනි වෙලා තමයි කියලා අපි දෙන්න ටික වෙලාවක් අපේ ඇස් දිහා බලා ගෙන හිටියා පස්සේ මල්ලි මාව හිරට බදා ගත්තා මටත් පුදුම සනිපයක් දැණූනේ මාත් ඉතින් වේලි වේලිනේ හිටියේ ඊට පස්සේ මල්ලි මගේ තොල් පෙති සිනිදුවට සූප්පු කළා මාරම සනීපයි. මට නිකං අහසේ පාවෙනවා වගේ දැණුනා.
අක්කේ ඔයා ගොඩාක් ලස්සනයි
ආ ඇත්තද හ්ම් හ්ම්..... මම තොදොල් උනා
මල්ලි මාව ඇදලා අරන් මගේ නලලට කිස් එකක් දුන්නා පස්සේ මගේ ඇස්,කම්මුල්,බෙල්ල,ඉබ ඉබ ඇවිල්ලා මගේ තං මිරිකන්න පටන්  ගත්තා මිරික මිරික බ්ලව්ස් එක අස්සට අත දාලා තණ පුඩු මිරිකන්න පටන් ගත්තා.ඊට පස්සේ බ්ලව්ස් එක ගලවලා බ්‍රා එකත් පන්නලා දැම්මා මල්ලි මගේ නිරුවත් තං ඉබ ඉබ තණ පුඩු උරලා බිව්වා.මගේ මහත්තයයි ලමයිගෙනුයි පස්සේ මගේ තණ පුඩු උරලා බීපු එකම පිටස්තර මිනිහ මල්ලි තමයි.තං ඉබ ඉබලා මගේ සුදු බුරියට දිව දදා ඉබ ඉබ මලේ පස්ස පැත්ත මිරිකනවා
අම්මෝ පුදුම විසයක්නෙ මල්ලිට තියෙන්නේ
නෑ අක්කව දැක්කම ඔන කෙනෙක්ට විසේ හැදෙනවා
ආ ඇත්තද ඇයි දන්නෑ නේ” මම ඔලොක්කුවට වගේ කිව්වා.
ඔයා ගොඩාක් සෙක්සි මගේ රත්තරන් අක්කියෝ”  කියලා මගේ පස්ස කෙනිත්තුවා
ආව් රිදෙනවා මල්ලි
සොරි අක්කේ කියලා මල්ලි මගේ සාය ගලවලා දැම්මා මන් දැන් පෑන්ටිය පිටින් මට ලැජ්ජත් හිතුණා.මල්ලි මගේ පෑන්ටිය ගලවලා මගේ නංගි පැටියව ඉම්බා අම්මෝ සැප පස්සේ දිව දාලා කලත්තව්වා ඇගිල්ල දාලා මෑ ඇටේ මිරිකුවා මාරම ආතල් මටත් ඉන්න බෑ මන් මල්ලිගේ කොට කලිසම පාත් කරා මගේ අම්මෝ එකේ ලොකු මගේ මහත්තයාගේ එකවත් එච්චර ලොකු නෑ මම ආසාවෙන් ඒක කටේ ඔබා ගෙන සූප්පු කර කර ඇටේ අත ගෑවා. මල්ලි නලියනවා
ආ ආ ආආආආාආආආආආආආආආආආ අක්කේ නියමයි
 මම මල්ලිගේ පොල්ල කෙල වලින් නෑව්වා දැන් අපි දෙන්නටම ඉන්න බෑ පස්සේ මාව පිටිපස්ස පැත්ත හරවලා පොල්ල පිටිපස්සෙන දැම්මා දාලා ගහගෙන ගහගෙන ගියා මට නිකං දිව්‍යලෝකේ ගියා වගේ .මල්ලිත් දා ගෙන ගහනවා මාත් හොදට උස්ස දුන්නා.දැන් නම් යන්න ලගයි මල්ලියො පොඩ්ඩක් ඉන්න මගේ රත්තරන් අක්කේ මටත් යන්න වගේ අපි දෙන්නම එකට යවමු
ම්හ්........හ්............අනේ අයියේ ඔයා මාව පිස්සු වට්ටනවා රත්තරන් ආ ම්.............................හ්....................හ්ම්...............................................ඌ..........අහ්...අහ් අනේ මල්ලියේ හිමිට පැටියෝ මට ඉන්න බෑ යන්න වගේ.........
මල්ලි වේගේ වැඩි කලා

අහ්......ආහ්..........හ්ම්................හ්හ්හ්හ්හහ්හ අහ්.........ආආආාආා..අපි දෙන්නටම එකටම ගියා  මල්ලි ඇතුලටම විද්දා.පස්සේ අපි ඇග හොදගෙන කෑම කාලා ආයෙත් කලා අම්මට ගානක් නෑ එයා හොදට නිදි ඉතින් ඉඩක් ලැබුණ හැම වෙලාවෙම අපි හොදට සතුටු උණා.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...