අක්කා නගෝ.


මම අමල් මගේ වයිෆ් නිපුනි. අපි දෙන්නාටම අවුරුදු 40කට ලගයි. අපි බැදලා ඔස්ට්‍රේලියාවට ආවේ නිපුනිගේ අක්කා ගංගා ගේ පිහිටෙන්. අක්කා කියුවාට ඒ දෙන්නා නිවුන්නු. අක්කා නම් 20 වෙනකොට බැදලා ඔස්ට්‍රේලියා ගියා. එයාගේ හස්බන් එහේ සිටිසන් කෙනෙක්. නිපුනිටත් ඕන වුනේ එයා ගාවටම යන්න. පොඩි කාලේම අම්මා නැති වුන නිසා තාත්තා වෙන කෙනෙක් බැදලා තාත්තත් මේ දෙන්නාගෙන් දුරස් වෙලා. ඒ නිසා දෙන්නාට දෙන්නා ගොඩක් ආදරෙන් හිටියේ. අක්කා ගියාට පස්සේ නිපුනි ආච්චි ගාව හිටියේ කොහොම හරි අක්කා ගාවට යනවා කියන එකම හීනෙන්. ඒක හැබෑ වුනේ අවුරුදු 4කට පස්සේ අපි බැන්දාම.
දැන් අවුරුදු 15ක් විතර අපි මෙහේ. ආච්චිත් නැති වුනාට පස්සේ අක්කා නගෝ දෙන්නාට ලංකාවට යන්න උවමනාවක් තිබ්බේම නෑ. මගේ උවමනාවට වගේ දෙපාරක් ගිහින් ආවා.
අපි හිටියේ Roma වල. මුලදී හිටියේ අක්කලාගේ ගෙදර. මං මෙහේ IT කරාට එහේ ගිහින් නම් කරේ බර වැඩ තමා. (හැබැයි ඉතින් පඩියෙන් නම් අඩුවක් නෑ) අපේ ඒරියා එකේ Farm විතරයි තියෙන්නේ. ජනගහනේ හරිම අඩුයි. අක්කලාට සිටිසන් තිබ්බ නිසා අපිත් යාන්තම් PR එකක් දාගත්තේ ලෝකේ නැති බොරු කරලා. නිපුනි වැඩ කරේ අක්කාගේ කොෆී ශොප් එකේ. ගංගා ගේ හස්බන්ඩ් අනුර එහේ වෙට් කෙනෙක්. අනුරගේ ෆැමිලි එකම එහේ හැබැයි වෙන ප්‍රාන්තෙක.
අපිට අවුරුදු 11ක දුවෙක් සහ 13ක පුතෙක් ඉන්නවා. ගංගාට එයිටත් ලොකු ලමයෙක් ඉන්නවා. අපේ ළමයි නුත් නිතර අක්කලාගේ ගෙදර තමා ඉන්නේ. වයිෆ් එහේ වැඩ නිසා සමහර දාට වැඩ ඉවර වෙලා ළමයි දෙන්නාත් දාගෙන මම එහෙට යනවා. වාහනේ විනාඩි 15ක දුර. ළමයි නම් දැන් හැදිලා තියෙන්නේ මෙහේ විදිහටම තමයි. ගංගා ගේ ළමයා නම් සමහර වෙලාවට ගෙදර එන්නෙත් නෑ. වැඩිපුර හොයලා බලන සිරිතකුත් නෑ. එයාලා අවුරුදු 16ක් වෙනකොට වැඩිහිටියෝ වෙලා ඉවරයි.
පොඩි කාලේ ඉදන් ගංගා, නිපුනි දෙන්නා එක විදිහට ඇදලා එකම විදිහට ඉදලා පුරුදු වෙලා තියෙන්නේ. ඒ දෙන්නා අතරේ කිසිම රහසක් නෑ. දෙන්නා හිටපු ගමන් රන්ඩුවෙන්නෙත් නැතිව නෙමෙයි. හැබැයි ගහගත්තත් පැයකට වඩා කතා නොකර ඉන්නේ නෑ. ඔය විදිහට ජීවිතේ ගෙවිලා යද්දී මට නිතරම හිතුනේ ලංකාවට යන්න. ලංකාවේ ඉන්නකොට එහෙන් මෙහෙන් කොටු පැන්නාට මෙහේ එක දිගට අවාරේ තමා. ඒත් අක්කයි නංගියි නම් කොහෙත්ම ලංකාවට යන්නේ නැති බව දන්න නිසා මාත් ඉවසාගෙන හිටියා. අක්කයි නංගියි දෙන්නාත් ලංකාවේ උපන්න එවුන් නෙමෙයි ගානට හිිටියේ. ඇදුම් කතාව හැසිරීම විතරක් නෙමේ ලංකාවේ කෑමක් වත් හැදුව කාලයක් මතක නෑ. මටත් ඉතින් ඒවා දැකලාම ගානක් නැති වෙලා තිබුනේ.
දවසක් රෑ කෑමට ගංගාලාට අපේ ගෙදර එන්න කියලා මම කතා කලා . දුව එදා බැට්මින්ටන් ටූනමන්ට් එකකට දුර ගිහින්. පුතත් යාලුවෙක්ගේ බර්ත්ඩේ පාටි එකක්. මට ඕන වුනේ අනුරත් එක්ක බියර් එකක් ගහලා නිදහසේ කතාවක් දාගෙන ඉන්න. ඒ දෙන්නාත් හරි කැමැත්තෙන් ආවත් වැඩේ වැරදුනේ එදා නොහිතපු විදිහට වහින්න ගත්තු නිසයි. අන්තිමේ හතර දෙනාම එකතු වෙලා කාඩ් ගහමු කියලා මම කියුවා. නිපුනිත් ගිහින් වයින් බෝතලේයි ග්ලාස් 4කුයි අරං ආවා.
මං කාඩ් පැක් එකක් හොයන් එන ගමන් ඇහුවා "විසිටර්ස්ලා යෝජනා කරන්න මොනවාද අපි play කරන්නේ" කියලා. අනුර හයියෙන් හිනා වෙලා කියුවා "Strip Poker" කියලා.
මම ඒක විහිළුවකට වඩා ගත්තේ නෑ. ඒත් මං දැක්කා අක්කා නංගී දෙන්නාගේ මූණූ රතු වෙනවා. (Strip Porker දන්නේ නැති අයත් ඇති නේ. ඒ කියන්නේ Porker සෙල්ලම ම තමයි. පරදින කෙනා ඇදුමක් ගලවන්න ඕන. අන්තිමට ඇදුම් නැති වෙන කෙනා තමයි පරාද)
මම වාඩි වෙන ගමන් "ඇත්තටම මොනවාද සෙල්ලම් කරන්නේ?"
අනුර "දැන් මං කියුවේ"
ගංගා වචනයක් වත් නොකියා වයින් බෝතලේ ඕපන් කරනවා. නිපුනිත් සපෝර්ට් කරනවා. ඒ කියන්නේ මං විතරයිද ප්‍රශ්න කරන්නේ? මටම කියාගත්ත ගමන් මාත් වාඩි වුනා. "හරි මම ලෑස්තියි"
කට පියන් හිටපු ගංගා අදහසක් දැම්මා " ඒක මෙතන සාදාරණ නෑ නේ. කොහොමත් අපි වැඩි පුර ඇදුම් ඇදලා ඉන්නවා."
අනුර හිනා වෙලා "එහෙනම් ඔයාලට කිසිම ප්‍රශ්නයක් නෑ නේ. කොහොමත් ඇදුම් සම්පූර්නෙන් ගැලවෙන්නේ අපි දෙන්නාගේ නේ"
"එක නීතියක් තියෙනවා" එ් පාර යන්තම් නිපුනි එකතු වුනා.
අනුර "මොකද්ද?"
"සෙල්ලම කොතනින්ද නවත්තන්නේ කියන එක තීරණය කරන්නේ අපි දෙන්නා."
අන්තිමේ ඒකට අනුරට එකග වෙන්න සිද්දු වුනා. මාත් හිතුවා ඒක ඇගට ගුණයි කියලා.
කාලෙක ඉදන් මගේ හිතේ තිබුන අක්කා නගෝ පිට පෙනුම එක වගේ වුනාට ඇදුම් නැති වුනොත් එක වගේද කියලා බලාගන්න ආසාව අද ඉශ්ඨ වෙන දවසද කියලා මට හිතුනා.
වයින් එකත් එක්කම ගේම් එක ගියා. පළවෙනි වටේ ඉවර වෙනකොට නිපුනි පරාද වුනා. එයා ඇදන් හිටපු ටීෂර්ට් එක ගැලෙව්වා. වෙස්ට් ස්කිනි එකක් ඇදලා හිටපු නිසා එයාට ලොකු වෙනසක් තිබුනේ නෑ. දෙවෙනි වටේ පැරදුනේ මම. මම ටී එක ගැලෙව්වාමයි තේරුනේ වැස්සත් නිසා ටිකක් සීතල බව. වයින් බෝතලේත් ඉවර වුනා. දැන් හැමෝම හරි උනන්දුවෙන් සෙල්ලම් කරනවා. ඊලග වටේ පැරදුනේ ගංගා. එයාත් ටොප් එක ගැලෙව්වා. හතරවෙනි වටේ පැරදුනේ නිපුනි. එයා ස්කිනි එකත් ගැලෙව්වා. පිලිවලට ඊලග වට දෙකක්ම ගංගා පැරදුනා. හිතලා පැරදුනාද කියලත් හිතුනා. කොහොම හරි මටත් ඉබේටම බැලෙනවා. කොහොම හරි කෑම වෙලාවට නවත්තනකොට ගංගා හිටියේ බ්‍රා එකයි පැන්ටි එකයි විතරක් ඉතුරු වෙලා. නිපුනිත් ශෝට් එකයි බ්‍රා එකයි. අනුරයි මමයි ශෝට් එකට බැහැලා හිටියේ.
නිපුනි කන්න නවත්වන්න යෝජනා කරා "දැන් මේක ඇති. අපි කමු"
"කෑම කෑවට ගේම් එක නවත්තන්න බෑ. මේ විදිහටම කාලා දිගටම ප්ලේ කරමු" අනුර කෑගැහුවා.
" දැන් ඇති අපි ඇදගන්නවා" අක්කත් නංගීට එකතු වුනා.
"බෑ බෑ තාම රෑ වෙලාත් නෑ. මේ වැස්සේ යන්නත් බෑ.තව කොච්චර වෙලා තියෙනවාද?"
"හරි එහෙනම් ඔයාගේ ඇදුම් ගැල වුනොත් රෑ එලි වෙනකන් ඇදුම් නැතිවම ඉන්න වෙයි" ගංගා අනුරට සරදමක් කරා.
"හරි මම ලෑස්තියි"
තව වයින් බෝතලයක් නිපුනි ගෙනාවා කෑම මේසෙට. කෑම මේසෙත් විහිලුවෙන් තහලුවෙන් නම් අඩුවක් තිබුනේ නෑ. ගංගා වාඩි වෙලා හිටියේ මගේ ඉස්සරහා. මට බලපු ගමන් ඇස් යන්නේ බ්‍රෙස්ට් එකට ඒක නිපුනි ගේ සයිස්ම ඇති. ඒත් ශේප් එක වෙනස් වගේ. හරියටම බලන්න බ්‍රා එකත් ගැලවුනෝත්... වැඩේ මාට්ටු වෙලා ද මංදා ගංගා කියුවා "අනේ සොරි කට්ටියටම Strip Porker play කරන බව දන්නවා නම් මම මෙයිට හොද යට ඇදුමක් ඇදගෙන එනවා"
ඒකට හයියෙන් හිනා වුන අනුර "එහෙම නම් ඔයාට ඔච්චර ඇදුම් ගානක් ඇදන් එන්න මාත් දෙන්නේ නෑ" කියලා.
දැන් නම් මට කාලා මේක පටන් ගන්නකං ඉවසිල්ලක් නෑ. අද අක්කාගෙත් ඇදුම් නැතිව බලාගන්න පුලුවන්.... මගේ හිත කියද්දී මට තේරුනේ මං ඇදං ඉන්න කලිසම තදයි වගේ. හොදටම නැගලා දැන් කලිසමත් ඉස්සිලා මම ගංගා දිහා බල බල කෑම කන අතරේ නිපුනි හොරෙන්ම අත දාලා කලිසම උඩින් අතගෑවා. මට දැන් තවත් චූන්. කලිසම ඉරෙන තරම්.
ඒ අතරේ මගේ කකුලත් හිමීට කකුලකින් පාගනවා, මට දැන් කන්නත් බෑ. අනික් අය විහිලුවෙන් කෑම කනවා. කිසි වෙනසක් නෑ. ඒත් මම දැන් වෙන ලෝකෙක. මට මැවිලා පේනවා ගංගා ඇදුම් නැතිව. ඒ අතරේ නිපුනි පොඩ්ඩක් කිචන් එකට යන්න නැගිට්ටා. ඒත් මගේ කකුල තාම පාගනවා. මම එකපාරට කලබල වෙලා පිටිපස්සට පුටුව ගත්තා නෙමේ තල්ලු වුනා. කිසිම දෙයක් නොදන්න ගානට ගංගා කෑම කනවා. ආපහු මම පුටුව ලං කරං කන්න ගත්තා. දැන් ගංගා ගේ කකුල මගේ කකුල දිගේ උඩටම එනවා. ඒත් මං දිහා වත් නොබලා කෑම කනවා. අන්තිමේ කකුලෙන් මගේ නැගලා තියෙන මල්ලියාව තද කරන්න ගත්තා. මට දැන් කන්න නෙමේ කතා කරගන්නත් බෑ. කොහොම හරි ඒ වයින් බෝතලෙත් ඉවර වුනා කෑම මේසෙන් නැගිටිද්දී.
ආපහු ගේම් එක පටන් ගන්න අනුරට හදිස්සි වුනත් මම ඒ බව පෙන්වුවේ නෑ. ආපහු වාඩි වුනේ ඩෙසට් එකත් අතේ අරං. මට එතකොටයි තේරුනේ ගංගා ගේ පැන්ටි එකේ ලොකු තෙත පැල්ලමක් තියෙනවා. ඒ කියන්නේ මාව අවුස්සන අතරේ ගංගා හොදටම වෙට් වෙලා. දැන් මගේ කලිසමත් හොදට ඉස්සිලා කියලා පේනවා. අනුරටත් නැගලා බව පේනවා. ඊලග වටේ පැරදුනේ ගංගා."දැන් අපි මේක නවත්තනවා ඇති" කියලා ගංගා කෑ ගැහුවා .
ඒත් අනුරත් මමත් දිගටම ඉල්ලුවා "පැරදුනා නම් දැන් ඉතුරු ටිකත් ගලවන්න කියලා."
අන්තිමේ ගංගා බ්‍රා එක පන්නලා බිමට දැම්මා. ඇත්තටම අක්කා නංගිට වඩා සෙක්සි කියලා මට හිතුනා. "දැන් ඔයාලට ඕන දේ ලැබුනා නේ. ආපහු මුල ඉදන් පටන් ගමු"
"පොඩ්ඩක් ඉන්න. තාම කවුරුවත් සම්පුර්ණ ඇදුම් ගලවලා නෑ නේ. තව සෙල්ලම් කරන්න තියෙනවා" අනුර වැඩේ අත ඇරියෙම නෑ.
ඊලග වට දෙකේ දී නිපුනි එකක් පැරදුනා. එයත් අන්තිම ඇදුම් දෙකට බැස්සා. අනුරට කලිසම ගලවන්න වුනා. එන්න එන්නම වැඩේ නැගලා යනවා. වයින් නිසා අක්කා නගෝ දෙන්නාගේත් මූඩ් එක ඇක්ටිව් වෙලා තිබුනේ. මට ඉස්සරහින් වාඩිවෙලා හිටපු ගංගා දිහා නොබලා ඉන්න මට පුලුවන් කමක් තිබුනේ නෑ ඊලග වටේදී ගංගා පැරදුනා. අන්තිමට ගංගා පෑන්ටි එක ගලවලා බිමට දැම්මා.
මට ඒත් කෙලින් බලන්න මොකද්ද වගේ...
"Strip porker play කරා නම් අනික් අයට බලන්නත් අයිතියක් තියෙනවා." අනුර මට පිටට තට්ටුවක් දාන ගමන් කියුවා.
ඉබ්බා දියේ දැම්මා වගේ මාත් කෙලින්ම බැලුවා.
"අනික් අයට බලාගන්න වටයක් කැරකිලා පෙන්වන්න" අනුර තවත් එකතු කරනවා.
ගංගා මගේ ඉස්සරහට ඇවිත් වටයක් කැකිලා අත් දෙකෙන් බ්‍රෙස්ට් එක අල්ලලා නටවලා පෙන්වලා අපහු හැරුනා. මම හිතුවේ ආපහු යන්න හැරුනා කියලා අත් දෙක පිටි පස්සට කරලා පස්ස දෙපැත්තට ඇදලා දෙකට නැමුනා. එක මයිල් ගහක් වත් තිබුනේ නෑ. ඔක්කෝම ශේව් කරලා. මට නොදැනිම මගේ අතක් ඉස්සුනේ ඒ ලස්සන පස්ස අතගාන්න. ඒත් අත ටිකක් ඉස්සිලා පියවි සිහිටය ඇවිත් මම වට පිට බැලුවා. නිපුනි බඩ අල්ලන් හිනා වෙනවා.
"අවුලක් නෑ දිනපු අයට පැරදුන කෙනා අයිතියි." අනුර කියුවට මම ආපහු අත පල්ලෙහා දැම්මා. ගංගා නැගිටලා මගේ පැත්ත හැරිලා බලන් හිටියා.
"මොකද අමල් ගංගා ගැන හිතෙන්නේ?"
" අනුර අයියා ගොඩක් වාසනාවන්තයි වෙන මොනවාද?"
"අල්ලලා බලන්න අමල් පේනවා වගේමද කියලා. ක්සි ප්‍රශ්නයක් නෑ"
නිපුනි හිනා වෙවී බලන් ඉන්නවා. මම අත් දෙක ඉස්සුවේ වෙවුල වෙවුල. මගේ වයිෆ් ඉස්සරහා එයාගේ නිවුන් සහෝදරියගේ බ්‍රෙස්ට් එක අල්ලනවා. ඒ මදිවට එයාගේ හස්බන්ඩ් නුත් බලන් ඉන්නවා. මට හීනෙන්ද කියලාත් හිතුනා.
බ්‍රෙස්ට් එක ඇල්ලුවාම වෙවුලන එක නැවතිලා මගේ මුලු ඇගම රත් වෙනවා වගේ දැනුනා. ගංගා හොදට හිනා වෙවී හිටියා.
මම ආපහු අත ගත්තේ කොටස් වශයෙන්. ඒ තරම් හිතට මදි.
ගංගා මගේ කනට කිට්ටු වෙලා "මගේ ඇස් දෙක දිහා බලන් බ්‍රෙස්ට් එක අතගාන්න. ඇස් දෙක අහකට ගත්තු කෙනා පරාදයි" අභියෝගයක් කරා.
මම හැරිලා නිපුනි දිහා බැලුවා. එයාත් හිනාවෙලා ඇහැක් ගැහුවා. ඒ කියන්නේ එයා විරුද්ද නෑ.
මට මගේ ඇස් අදහා ගන්න බෑ.
මම ගංගා ගේ ඇස් දෙක දිහා බලන් බ්‍රෙස්ට් එක අල්ලුවා විතරයි මට දැනුනා මගේ ශෝට අන්ඩවෙයාර් එක පිටින්ම පහලට අදිනවා. ඒ එක්කම මට ඒ පැත්ත බැලුනා.
"අපෝ විනාඩියක් වත් යන්න කලින් පරාදයිනේ" කියනකොටයි මට කර කර හිටපු දේ මතක් වුනේ. එතකොටත් ගංගා මං දිහා බලාගෙන මගේ එළියට පැනපු මල්ලියාව තද කරලා අල්ලගෙන. "මෙයාද චන්ඩියා. නිපුනි නිතරම මට කියනවා මෙයා හරි දගයි කියලා. අද බලමු දගයෝ මට්ටු කරන හැටි" ගංගා මල්ලියා තදකරලා මිරිකන ගමන් කියුවා.
මට දැන් හොදටම වෙරි වගේ. වෙන දේ හිතාගන්නත් බෑ. මොකද්ද මේ වෙන්නේ. ගංගා පාත් වෙලා මූන මල්ලියාට ලං කරා. "හ්ම් ටිකක් ලොකු වුනාට මෙයා චන්ඩි බවක් නම් පෙන්නේ නෑ" මල්ලියාව හිමීට ඉස්සරහට පස්සට කරන්න ගත්තා. මට නිකන්ම ඇස් පිය වුනා. මාව පුටුවට තල්ලු කරපු ගංගා Suck කරන්න පටන් ගත්තා. ඇස් පියන් ඉන්නකොට මට දැනුනේ නිපුනි Suck කරනවා වගේමයි. ඒත් කටින් සද්දෙත් දාගෙනම ගංගා වැඩේ කරා.හරිම ආසාවෙන් කරනවා. ටික වෙලාවක් යනකම් මම ඇස් ඇරියේ නෑ.
විනාඩි දෙකක් විතර යනකොට මම ආපහු පියවි සිහියට ආවා. නිපුනි මොනවා හිතනවාද දන්නේ නෑ. එක පාරට ගැස්සිලා ඇස් ඇරපු මම නිපුනි හිටපු පැත්ත බැලුවා. නිපුනි අනුරගේ ඔඩොක්කුව උඩ වාඩි වෙලා. අනුර නිපුනිගේ බ්‍රෙස්ට් එක kiss කරනවා. මම ගංගා දිහා බැලුවා. එයා මගේ දිහා ඇස් දෙකෙන් බලාගෙන දිගටම suck කරනවා.
"ඔයාට ඒකේ ප්‍රශ්නයක් නැද්ද?" මම ඇස් දෙකෙන් අනුර නිපුනි පෙන්නුවා.
suck කරන එක නවත්තලා අතින් play කරන ගමන් හිනා වෙවී ගංගා මගෙන් අහුවා
"ඔයාට මාව ප්‍රශ්නයක් නැද්ද කියලා"
මම අමාරුවෙන් වචන ගලපලා කියුවා " නෑ.. මේක මං කාලයක් තිස්සේ දැකපු හීනයක්"
හයියෙන් හිනා වුන ගංගා "ඉතින් කාට වත් කියුවේ නැද්ද? අපිනම් කාලයක් තිස්සේ අත් දැකපු දෙයක්"
මට මුකුත් හිතාගන්න බෑ. ගංගා දිගටම suck කරනවා. දිව ටොප් එක වටේ යනවා. හොදට පළපුරුද්ද තියෙනවා. මට යන්නත් ලගයි. මම ගංගා ගේ ඔළුවෙන් අල්ලලා ඉස්සුවා. "මට යන්න එන්නේ පැටියෝ"
"ඉතින් මම ඇහුවා ද අමල්?" ගංගා ආපහු පාත් වෙලා තවත් හයියෙන් suck කරන්න ගත්තා.
මට හුගක් වේගෙන් හුස්ම වැටෙන්න ගත්තා. දැන් නම් යන්න ලංගයි. නිපුනි නම් කවදාවත් කටේ යවන්න දෙන්නේ නෑ. ඒත් ගංගා නවත්තන පාටකුත් නෑ. මට කකුල් හරි වැටෙනවා දැනුනා. ඇගම දරදඩුවෙලා මුලු වෙරම දාලා එක පාරට ලෝඩ් එකක් විද්දා ගංගාගේ කට ඇතුලට. ගංගා දිගටම කරගෙන ගියා. තුනක් හතරක් පිට පිට විද්දාට පස්සේ මට ඇග පන නැති වෙනවා දැනුනා. ඒත් ගංගා නැවැත්තුවේ නෑ. එයාත් හොදටම උරනවා. මට දැනෙනවා මගේ ඇග ඇතුලෙන් ඇදිලා එනවා වගේ. දිගටම තව විනාඩි දෙකක් විතර මේ විදිහට හිටියා. මට දැනුනා මගේ ඇගම පණ නැති වෙලා යනවා. ජීවිතේ පළවෙනි වතාවට මේ වගේ ෆන් එකක් ලැබුනේ. මං ඒ විදිහට විනාඩි දෙක තුනක් ඇස් පියන් හිටියා. ගංගා පුටුවට බර වෙලා මූන මගේ කන ගාවට කරලා රස කරලා බඩු ටික ඔක්කෝම ගිලලා, "හ්ම්ම් ඕන දගයෙක් මට්ටු කරන්න ක්‍රම තියෙනවා" කියලා මගේ කනට කිස් එකක් දීලා නැගිට්ටා.
ටික කින් මට ඇස් ඇරුනේ හයියෙන් කෙදිරිගාන සද්දයක් ඇහිලා. මම බලනකොට නිපුනි මේසේ උඩ දාලා ඇදුම් ගලෝලා අනුර නිපුනිගේ නංගියාට දිව දානවා. ගංගා නිපුනිගේ බ්‍රෙස්ට් එකක් සක් කරන ගමන් අනික අතකින් මිරිකනවා. මට එකපාරට අවුල් වුනා නැගිටින්න හදනකොට ගංගා දැකලා මගේ ගාවට ඇවිත් මාව කිස් කරා. මගේ දෙපැත්තෙන් කකුල් දෙක දාලා මගේ උඩින් වාඩි වෙලා French kiss එකක් දුන්නා. අවුරුදු ගානක් බලන් ඉදලා තමුන්ගේ කොල්ලාට දෙන පළවෙනි කිස් එක වගේ පිස්සුවෙන් කිස්කරගෙන කරගෙන ගියා. මට නොදැනිම ආපහු නැගලා ගංගා ගේ නංගියාගේ වදිනකොටයි මටත් දැනුනේ.
"අහ් දගයා ආපහු ඇහැරිලා තියෙන්නේ." කියාගෙන අපි දෙන්නා අතරින් අත දාපු ගංගා මල්ලිව අත ගෑවා.
"මේ දගයා තව කොච්චර ශක්තිමත් ද කියලා අපි බලමුකෝ..." කියලා ගංගා ආපහු suck කරන්න ගත්තා. හරියටම කෙලින් වුනාට පස්සේ කිස් එකක් දීලා නැගිටලා අනික් පැත්ත හැරිලා කකුල් පලල් කරලා මල්ලියා ඇතතුලට බස්සගන්න ගමන් උඩින් වාඩි වුනා. හිමීට ඉස්සි ඉස්සි පාත් වෙන්න ගත්තා. මත් සප් එක දුන්නා. ඒ අතරේ නිපුනිගේ සද්දේ තවත් වැඩි වුනා. මටත් දැන් හොදටම නැගලා. මං එහෙන්මම ගංගාත් තල්ලු කරන් නැගිට්ටා. ගංගා එහෙන්මම බිම වැටිලා අත් දෙක තියා ගත්තා. වැටුන විදිහටම මාත් ආපුහු වැඩේ පටන් ගත්තා. සද්දෙන්ම ගංගාට දැන් නම් එලෝ පොල් පේන බව මට තේරුනා. මගේ ගෑනිට වෙන මිනිහෙක් ගහනවා. ඒක බලන් මම ගෑනිගේ අක්කට ගහනවා. මගේ හාට් බීට් එකත් හොදටම වැඩි වෙලා තිබුනේ. මම වේගෙන් වේගෙන් ගංගාට දීගෙන දීගෙන ගියා. මට දැනෙනවා ගහන සැරට ගංගාගේ අඩියටම බහිනවා.
ඒ සද්දෙටම දෙවෙනි නැතිව නිපුනිත් කෑ ගහන්න ගත්තා. අනුරත් නිපුනිට එකට එක දෙනවා වගේ. දෙන්නාම මහ හයියෙන් කෑ ගහනවා. වෙනදාට ළමයින්ට හොරෙන් කාමරේ සෙක්ස් කරන අපි අද කිසි බයක් නැතිව ටීවි රූම් එකේ සද්දෙට සෙක්ස් කරනවා. ඒකත් වෙන කෙනෙක් එක්ක. වෙලාවට මෙහේ මිනිස්සු අඩු නිසා අක්කර ගානක වත්තකට එක ගෙයයි තියෙන්නේ. නැත්තම් මිනිස්සුත් බය වෙනවා.
විනාඩි 3ක් විතර යනකොට හැමෝම හයියෙන් හුස්ම ගන්නවා. මට දැනුනා ඇතුලෙන් තදවෙනවා වගේ. ගංගාට හොදටම දාඩිය දාලා වෙවුලන්න අරං එක පාරට මට දැනුනා ගංගාට යනවා. ඒ එක්කම මටත් ගියා.
මට ගිහින් අනික් පැත්ත බලනකොට නිපුනි අනුරයිත් වැඩේ ඉවර වෙලා දෙන්නාට දෙන්නා කිස් කරනවා. මම ආපහු පුටුවට වැටුනා. නිපුනි ගංගා දෙන්නාම ඇවිත් මගේ ඇගට බර වෙලා මූන දෙපැත්තට හග් කරා. අනුර ෆ්‍රිජ් එකෙන් බියර් කෑන් හතරක් ගෙනත් හැමෝටම එක ගානේ දුන්නා. හතර දෙනාම ඔපන් කරලා චියර් කරද්දී අනුර කියුවා "වෙල්කම් ටුද ක්ලබ් අමල්" කියලා. මම අනුර දිහා බලද්දී තුන්දෙනාම හයියෙන් හිනා වුනා.
"අමල් මොකද හිතුනේ? ගංගා හොදයි ද?"
"අනේ මන්දා අනුර අයියා, හොදයි. ඒත්.. අනේ මන්දා. ඔයාලා මේ වගේ කරපු පළවෙනි වතාව නෙමෙයි නේද?"
ඒකට තුන් දෙනාම හයියෙන් හිනා වුනා. "ඔව් අපි තුන් දෙනාටම අලුත් නෑ."
ඒ කතාවට මගේ ඇස් උඩ ගියා.
"කලබල වෙන්න එපා අමල් නිපුනි මම කියන්නේ දෙන්නෙක් නෙමේ. අපි දෙන්නාම පොඩි කාලේ ඉදන් එකම දේ කලේ. එකට කෑවේ. එකට ඇන්දේ. එක ඇදේ නිදියගත්තේ. අපේ කිසි රහසක් නෑ. ඉතින් නිපුනිත් අනුර එක්ක හිටියට මට වෙනසක් නෑ.අපිට ඕන වුනේ ඔයාවත් ඒකට එකතු කරගන්න"
ටික වෙලාවක් වචනයක් පිට කරගන්න බැරිව මම හිටියා.
"හරි දැන් මට තේරෙනවා. මේ ඔක්කෝම ඔයාලා ප්ලෑන් කරලා කලේ"
" නෑ ඒකට එච්චරම ප්ලෑන් කරන්න වුනේ නෑ නේද නිපුනි? "
හැමෝම ඇදුමක් නැතිවම බියර් එක ඉවර කරා. ඒ අතරේ ගංගා ඇවිත් මං ගාවින් දනගහලා මගේ බැහැලා තිබුන මල්ලියාව suck කරන්න පටන් ගත්තා. නිපුනි ඇවිත් මට කිස් කරන්න ගත්තා.
ඒ අතරේ අනුර තැන තැන තිබුන ඇදුම් එකතු කරං ඇදගත්තා.
"night still young එහෙනම් අලුත් සාමාජිකයාට අද සමරන්න ඉඩ දෙමු. මම යනවා අමල්. ගංගා අද මෙහේ ඉදියි."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...