වෙනස් කථාවක් 10 කොටස.


බාත් රූම් එකට ගිහින් වොශ් එකක් දාගත්තු මම සාලේ ෆෑන් එකත් දාගෙන ලැප් එකෙන් වැල ෆිල්ම් දෙක තුනක් පෙන් එකකට කොපි කර ගත්තේ ටිවි එකේ බලන්න.
මම කොපිකරගත්තු ෆිල්ම් එකේ තිබුනේ තිබුනේ ගෙදරකට හොරෙන් රෑ ඇතුලු වෙච්චි ගෙදර ගෑණිගේ හොර මිනිහා ගෑණිගේ ස්වාමිපුරුෂයා නිදියන් ඉන්නකොටම ගෑණිට හුකන සීන් එකක්. පට්ටම හිකිල්ලක් ඌ හුකන්නේ. විනාඩි 40ක ක්ලිප් එකක්. ඒකත් කොපි කරගෙන තුවාය පිටින් මම බලාගෙන හිටියා ඉෂානිත් නුවනුත් එනකන්. විනාඩියක් මට දැනුනේ පැයක් වගේ. ඉෂානි ගැන මම කලින් කියලා තියෙනවානේ. ඉෂානි වැඩකරන ආයතනය ලංකාවේ සෑහෙන ප්‍රසිද්ධ එකක්. විධායක ශ්‍රේණියේ රැකියාවක් කලේ. ඉෂානිට මම ආසා කලේ එයාගේ තියෙන පර්සනලිටි එක නිසා. ඕනම කෙනෙක් දෙපාරක් බලන පෙනුමක් ඉෂානිට තිබුනේ. සුදුයි. 5.5ක් විතර උසයි. ටිකක් චබී. හිනා වෙනකොට කම්මුල වල ගැහෙනවා. කොන්ඩේ ස්ට්‍රේට් කරලා. පිට මැද්දෑවට විතර වෙනකන් දිගයි කොන්ඩේ. ඉෂානිට මම ගොඩාක්ම ආසා කලේ පුක නිසා. කොහොමත් මම ගෑණු තන් වලට වඩා පුකට ආසයි. ඉෂානි ඉස්සරහින් ඇවිදගෙන යනකොට ඒකිගේ පුක දිහා කොච්චර නම් බලාගෙන ඉඳලා ඇතිද. අද ඒ පුක හැබෑවටම බලාගන්න මට පුළුවන්. ඒක මතක්වෙනකොට මට ඉවසුම් නෑ. මල්ලි කෙලින් උනේ මටත් හොරෙන්.
"අහ්.. මචං. මොනාද මේ බලන්නේ ටිවී එකේ?"
නුවන් ලඟට එනකන්ම මම දැක්කේ නෑ. ටිවී එකේ මම අර කොපි කරගත්තු මුවී එක ප්ලේ වෙනවා. ඒ වෙලේ කෙල්ල කොල්ලාගේ අවයවය කටට දාගෙන කෙල බේරි බේරි උරන සීන් එකක් ගියේ. මට කෙලින්ම බැලුනේ ඉෂානි දිහා. නුවන්ට පිටිපස්සෙන් ඉෂානි හිටගෙන උන්නා. නිල්පාට අත් නැති දණහිස ගාවට දිග ගවුමක් ඇඳලා. ඉෂානි එකා පරටම බැලුවේ ටිවී එක දිහා. මටත් එක පාරටම ටිවී එක බැලුනා. ඒ වෙලේ වීඩියෝ එකේ ගෑණිට කටේ අරිනවා. ඉෂානි එකා පාරටම බිම බලාගත්තා. නුවන් හිනා වෙවී මගේ දිහා බලන් ඉන්නවා.
"වාඩිවෙයන් නුවන්. ඉෂානි වාඩි වාඩි වෙන්න"
මම කීවා.
"බෑ මචං. මම පොඩ්ඩක් එලියට යනවා. ඔන්න මම පොරොන්දු වෙච්චි විදියටම ඉෂානිව එක්කගෙන ආවා. උඹට අද දවසම මගේ වයිෆ්ව බාරයි. උඹ කියන ඕනම දේකට එයා කැමතියි වෙයි. උඹ කියන ඕනම විදියට්ක එයා අද ඉඳි. උඹ ඊයේ මාව සන්තෝස කරානේ. උඹ සතුටු වෙයක් ඉෂානිගෙන් හිතෙ හැටියට අද දවසම." නුවන් කීවා.
"විනාඩියක් ඉඳලා බීම එකක් බීලා පලයං නුවන්" මම කිව්වේ කුස්සියට ඇවිදගෙන යනගමන්. නුවන් මට අවනත වෙලා මොහොතක් නැවතුනා. ඌ ටීවී එක දිහා බලාගෙන ඉන්නවා මම දැක්කා. ඉෂානි බිම බලාගෙන හිටියා. ෆ්රිජ් එකෙන් කොකාකෝලා මෙගා එකකුයි වීදුරු දෙකකුයි අරගෙන ආපු මම නුවන්ටත් ඉෂානිටත් වීදුරු දෙකක් දීලා බොතලේ කටේ තියාගෙනම උගුරු දෙකක් බිව්වේ ටිවී එක දිහා බලාගෙන. වීඩියෝ එකේ කොල්ලා කෙල්ලගේ ඇඳුම් ගලවන සීන් එක දැන් යන්නේ. මට ඕන උනා බිම මලාගෙන ඉන්න ඉෂානිට නුවන් ඉස්සරහම වීඩියෝ එක පෙන්නනලා පොඩි කාලකන්නි ආතල් එකක් ගන්න.
"නුවන් මේකි පට්ට කෑල්ල නේ බං" මම නුවන්ට කීවේ වීඩියෝ එකේ ඉන්න කෙල්ල පෙන්නලා.
ඒ කීව ක්ෂනයකින් ඉෂානි ටිවි එක දිහා බැලුවා. කොල්ලා කෙල්ලගේ බ්‍රා එක ගලවන සීන් එක තිබුනේ. නුවනුත් මොකුත් නොකියා ටීවී එක දිහා බලාන උන්නා. මට තියෙන්නේ අමුතුම ආතල් නේ.
"ඉෂානි ඕකට වඩා මේක මරු කෙල්ලේ" කියපු මම ටවල් එක ගලවලා දැම්මා. ඉෂානි මගේ පැත්තට හැරෙනවත් එක්කම හොඳට නැගලා තිබුන පයිය අතින් අල්ලලා ඒකිට පේන්න වනන්න ගත්තා. ඉෂානිත් නුවනුත් දෙන්නම එකට මගේ පක දිහාබලාගෙන හිටියේ. නුවන් බීම එක බීලා ඉවරයි.
"මම යන්නම් මචං එහෙනම්" කීව නුවන් හිස් වීදුරුව මේසේ උඩ තියන්න නැගිට්ටා.
ඉෂානි ලඟට ගිය මම හොඳට නැගලා තිබ්බ මගේ යගදාව ඒකිගේ මූනේ ඇතිල්ලුවේ නුවන් දිහා බලාගෙන.
"දාගන්න මේක කටේ ඉෂානී. නුවන් ඊයේ මේක හොඳට සූප්පු කරා. අද ඔයා" ඉෂානි මට අවනත උනේ හා පැටියෙක් වගේ. නුවන් ඉස්රහම උගේ නීතියෙන් විවාහක සුරූපි බිරිඳ මගේ පයිය උරනවා.
"නුවන් මේක පොඩ්ඩක් බලලා පලයං බං. උඹේ වයිෆ්ට උඹ ඉස්සරහම වෙන මිනිහෙක් කටට දෙනවා බලන්න උඹ ආසා නැද්ද? හිටපං පොඩ්ඩක්" මම කීවා. නුවන් පුටුවෙන් වාඩි උනා. මම මගේ අත් දෙන පිටිපස්සට කරගෙන ඉන්නවා. ඉෂානි මගේ එක කටට ගන්නවා. ඒකිට කටට දෙනකොට මට දැනුනේ පුදුමාකාරයේ සැපයක්. මගේ හිතෙන් සෑහෙන කාලයක් හුකපු එකීට මම අද මගේ බාව කටට දුන්නා. හොරෙන් නෙමෙයි. ඒකිගේ මිනිහා ඉස්සරහම. විනාඩි දෙකක් විතර සූප්පු කරපු ඉෂානි නැවැත්තුවා.
"ඔහොම බෑ කෙල්ලේ. මට හොඳට කටට දෙන්න ඕනේ" කීව මම බලෙන්ම වගේ ඒකිට කටේ අරින්න ගත්තා. හරියට අර මූවී එකේ උනා වගේ. නුවන් මගෙ බාවා දිහා බලාගෙන ඉන්නවා.
"දන ගහගනිං කෙල්ලේ" ඉෂානි දන ගහ ගත්තා. ඉෂානිගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගත්තු මම ඒකිට කටේ අරින්න ගත්තා. නුවන් හොඳට බලාගෙන ඉන්නවවා විනාඩි දෙකක් විතර එක දිගටම එකම වේගෙන් ඉෂානිට කටේ ඇරියා. මට බඩු යන්න ඔන්න මෙන්න වගේ.. බොහෝම අමාරුවෙන් නවත්තගත්තා.
ඉෂානි එහෙම්මම බිම වාඩි උනා. ඒකිට පට්ට මහන්සියි වගේ. මම කොකා කෝලා බෝතලේ ඉෂානිට දික් කරා. ඒකි එහෙම්මම උගුරු කීපයක් බීවා.
"ඉෂානි මහන්සිද?" මම ඇහුවා. කට කොනකින් හිනා උන ඉෂානි මට ඔලුවෙන් නෑ කීවා. උරහිස් දෙකෙන් අල්ලලා ඉෂානිව නැගිට්ටුවා..මූන
දිහා බලාගෙන හිටියා මම ටිකක් වෙලා. ඇත්තටම ඉෂානි ලස්සනයි. මගේ වයිෆ්ටත් වඩා ලස්සනයි. මම ඉෂානිගේ කරට අත දාගත්තා.
"නුවන් උඹ පලයං බං දැන්. මට ඉෂානිගේ පිත්තමේ රහ බලන්න ඕනේ. උඹ පලයං." මම නුවන්ට කීවා. මට අවනත උන නුවන් පුටුවෙන් නැගිට්ටා.
"මම ගිහින් එන්නම්" කීව නුවන් ගෙදරින් පිට වෙලා ගියා.
දැං මගේ වාරේ.
මම දොර වහගත්තා..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...