අපේ ඉන්ග්ලිශ් මැඩම් 3 කොටස.


මම මැඩම්ගෙ පිටේ ඉදන් කිස්ස් කරන ගමන් බ්‍රා එක ගලවලා කුක්කු මිරිකන්න ගත්ත ජොක පිටින් මැඩම්ගේ පුකට තද කරන් අරූ ජොකා ගලවාලා මැඩම්ගෙ කටට දුන්නා, මැඩම් උරනවා ඉරිල්ලක් පිස්සු හැදෙනවා. මම කුක්කු මිරිකන ගමන් මැඩම්ගෙ හුත්ත අත ගැවා පැන්ටියට උඩින් තෙත් වෙලා හොදට. අරූගෙ එක උරන ගමන් මැඩම් මගෙ ජොකා ගලවලා දාලා පයියිඅ අත්ත ගාන්න ගත්තා. විනාඩි 5ක් විතර එහෙම කරල අරූට ගියා කටෙම කැරි මැඩම් එවා ඔක්කොම බිව්වා. මම මැඩම්ව වඩාගෙන කිස් කරන්න ගත්තා. පුක මිරිකන ගමන් කිස් කරා. අරූ අතේ ගහනවා මැඩම්ගේ බ්‍රා එක ඔතන්.මම මැඩම්ව බිමින් තියල පැන්ටිය ගලවල දැම්මා. ඉට පස්සෙ කුක්කු උරන්න ගත්ත මිරිකන ගමන් උරනවා අරූ ආයෙත් මැඩම්ගෙ කටට දුන්නා. පිස්සුවෙන් උරනව මැඩම් මාත් අතේ ගගහ කුක්ක් උරනවා කැරි විද්ද බඩටම. එහෙම්ම පල්ලෙහාට ගිහින් මැඩම්ගේ හුත්තට ඇගිල්ලක් ගහල දිව දැම්මා. අරු මැඩම්ගේ කටේ අරිනවා මම හොදට දිව දාල උරනවා. අරූට ආයෙත් කටෙ ගියා මූන දිගේ බේරෙනවා කැරි. මම ලෙවකනව හුත්ත . මැඩම් කෙදිරි ගගා මගේ ඔලුව තද කරගත්ත බඩු ගිය කටේම එහෙම්ම තොලක් දම්මැ මැඩම්ට අරූ පුක ලෙවකනව මමත් කිස් කරන ගමන් ඇගිලි ගහනවා 3 සම් එක නැගලම යනවා මැඩම් කෙදිරිගගා කිස් කරනව මාව අරූ පුක ලෙවකාල ඉවර වෙලා මැඩ්ම්ව මේසේ උඩින් තියලා හුත්ත ලෙව කනවා මම දුන්න කටට මාර ඉරිල්ල. ස්පෝර්ට් මැඩම්ට වඩා හපන් උරනවා ඇතුලටම දාගෙන. අරූ ලෙවකාලා ඉවර වෙලා පයිය එක පාරම එබුවා හුත්තට මඩම් ගැස්සිලා ගිය මගෙ පයිය හැපුනා මැඩම්ට මටත් රිදුනා හොදටම . අරූ ගහනව පිස්සුවෙන්. මැඩම්ට කෑ ගැහෙනවා ( ඔකා පන්තියේ කෙල්ලො දෙන්නෙක්ගේ කැඩුවා) මම පයිඅ එලියට ගත්ත අරන් කුක්කු මැදින් තියලා අරින්න ගැත්තා....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...