දිලූ නංගි 3 කොටස.


පාලු තැන කිවිවාට මෙතනට නිතරම කටිටිය එනවා ආවොත් කපල් තාමා. නංගි මට තුරුලු උනා එයාට කලි 7ත් 8ට දෙනේක් මගේ තූරුලේ ඉදලා තියනවා මම නංගිට කිවිවා මට ඔයාගේ පුසිව බලන්න ඕනි පෙන්නන්න කියලා එයා මුලින් අකමැති බව මට තෙරුනා මම එයාට ලීප්ස් කීස් එකක් දෙන ගමන් එකිගේ ගැටේ අත ගැවා එතකොට එයා තවත් මට ලං වුනා හිමිට එපාගේ පුක අත ගාන ගමන් ගවුම ඉස්සුවා එයා මගෙන් ඇත් වෙලා අනේ අයියේ එපා මට ලැජ්ජයි කිවිවා මගේ වදෙටම එයා ඇදූමි ගැලේවිවා අමිමට සිරී මිට කලින් කවදාවත් සෙටි වෙලා නැ මෙවගේ පිත්තමක් අන්ත් කෙල්ලන්ගේ එවා වගේ නෙවෙයි එක මාර ලස්සනයි මෙකි මයිල් ගාලා මම එතනට කිස් කරනන හදනකොට අත් දෙකෙන් පිත්තම වාහාගත්තා අනේ අයියේ එපා කියලා එයාගේ බය නැතිවෙන්න මම එකිට වැලක් පෙන්නුවා මට එහා පැත්තේ කපල් එක සැරට හුකනවා නංගිටත් දෑන් ආස හිතිලා මම අකිට මගේ එක කටට දුන්නා එ උරන පාරට මට ආ ආආ මිමිමි කිය උනා මට අස හිතුනා නංගව කසාද බදිනම මම හෙන දසයා එයාව බිත්තියට හෙත්තු කර ගත්තා කකුලක් උස්සලා පයිය පිත්තම උඩින් තියලා හිමිට තද කරා නංගි කැ ගහනවා අනේ එපා අයියේ අනේ එපා කියලා මගේ අතින් නංගිව ආනාත උනා නංගි පිරිසිදූ කෙල්ලේක් යලාගේ පිත්තමෙන් ලේ එනවා මතට ඔන එකක් කියලා මම සැරටම හිකූවා නංගි අඩනවා අනේ එපා අයියේ දෑන් ඇති මට බෑ අනේ අයියේ එපා කැගහනවා එහා පැත්තේ හිටපු අයියා කියනවා මල්ලී නංග පවි යකෝ දෑන්වත් නතර කරපන් යකෝ කියලා ඇත්තටම මට පැය 3නක්වත් හුකන්න ඔනි කැරි යන්න එ වෙලාවේම මට කැරි ගියා නංගිගේ හුත්ත ඇතුලෙම නංගිට දෑන් අමාරුයි මටත් එහෙමයි එයා මව දෑන් අතාරින්නේ නැ එයා මට දෑන් සිරා මත් සිරා අපි එතනින් ආවා.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...