ලලිතා 1 කොටස.


ගේ නම ලලිතා මගේ වයස අවු 32 යි මම කසාද බැන්දේ ජයරත්නව අපි අවු 2ක් විතර ආදරේ කරලා තමයි කසාද බැන්දදේ  මහත්තයා කලේ කුලී වැඩ අපිට ලමයි 2 න්නේක් ඉන්නවා ඒත් ටික කාලයක් යන කොට ජයරත්න බීමට ඇබ්බැහි උනා .හැමදාම රෑට කටගොන්නක් බී ගෙන තමයි ගෙදර එන්නේ අපි හරිම දුප්පත් මට ලමයිට කන්ඩ බොන්ඩ දෙන්ඩ බැරුව දුකෙන් තමයි හිටියේ.ඔම අතරේදි ජයරත්නගේ තාත්තා අපිත් එක්ක නවතින්න අපේ ගෙදර ආවා.තාත්තට වයස 52 ක් විතර ඇති හොද හැඩි දැඩි මනුස්සයා ඉතින් එයා අපේ ප්‍රශ්න දැකලා අපිට උදවු කරගෙන අපිත් එක්කම හිටියා ඇත්තටම මට ඒක ලොකු පහසුවක් උනා.තාත්තා ජයරත්නට අවවාද කලත් වැඩක් උණේ නෑ.ඔහොම ඉන්නකොට දවසක් මම නනා ඉද්දි  ගෙයි දොර වහල හින්දා තාත්තා ගෙයි පිලිකන්න පැත්තේන් ආවා අපේ ගේ හොදටම ගරා වැටිලා තියෙන්නේ තාත්තා මාව දිය රෙද්ද පිටින් දැකලා ටිකක් කලබලා උණා කියලා මට හිතුණා.  මන් තාත්ත ගැන කවදාවත් වැරදියට හිතලා නෑ.ඔහම දවස් ගෙවිලා ගියා මට තේරුණා තාත්ත මගේ දිහා හොරෙන් හොරෙන් බලනවා කියලා.මාත් ඒ ගැන ඇහ ගහගෙන හිටියේ..තාත්ත මට ගවුම් රෙදි පවුඩර් සෙන්ට් එහෙම ගෙනත් දුන්නා එයා මාත් එක්ක හරිම ආදරෙන් තමයි කතා කලේ.මටත් තාත්ත ගැන හැගිමක් ඇතිවුණා ඇත්තටම අපේ දෙවෙනි දරුවා ලැබුණට පස්සේ මායි ජයරත්නයි කවදාවත් එකතු වෙලා නෑ.ජයරත්න උදේට ගෙදරින් ගියාම ආයේ එන්නේ මහ රෑට තමයි.ඉතින් ලමයි ඉස්කෝලේ ගියාම මමයි තාත්තයි විතරයි ගෙදර ඉන්නේ මම ඉතින් තාත්තව අවුස්සන්නත් එක්ක කකුල් පෙන්න කොට ගවුම් ඇදගෙන තමයි ගෙදර වැඩපල කලේ මම ගේ අතු පතු ගානකොට රෙදි හෝදන කොට එහෙම තාත්ත හොරෙන් හොරෙන් මගේ පපුවයි කකුලයි බලනවා මම බලනකොට ටක් ගාලා අහක බලා ගන්නවා මාත් එකෙන් සතුටක් ලැබුවා.දවසක් උදේ මම ලමයි ඉස්කෝලේ දාලා එන කොට ලොකු වැස්සක් අවා මම කුඩේ ගෙනිචිචේ නැති නිසා හොදටම තෙමුණා.මම තෙමිගෙනම ගෙදර අවා .එනකොට තාත්ත ගෙයි සාලේ ඉදන් හිටියා. ඇයි කුඩේ ගෙනිච්චේ නැත්තේ කියලා තාත්ත ඇහුවා.මම කිව්වා අමතක උනා කියලා. තාත්තා වැස්සට තෙමිච්ච මගේ මුලු ඇගම උඩ ඉදන් පහලට බැලුවා.තෙමිලා නිසා මගේ ඇග විනිවිද පේන්වා.මට ඒ වෙලාවේ ලැජ්ජ හිතුණා එත් පොඩි කැමත්තකුත් තිබ්බා.පස්සේ මම ඇදුම් මාරු කරන්න කාමරේට ගහින් මගේ ගවුම ගලවලා දැම්මා දැන් මම යට සායයි බ්‍රා එකයි පිටින් එකපාරටම කවුදෝ පිටිපස්සෙන් ඇවිත් මාව බදා ගත්තා.මට තේරුණා ඒ තාත්තා කියලා මම පොරකාලා අත් දෙක ගසලා දාලා හැරිලා බැලුවා.මොනද  මේ කරන්නේ කියලා රවලා බැලුවා  මං එහෙම ඇහුවාම තාත්තා බය වෙලා වේව්ලනවා පස්සේ මට දුක හිතුණා   උනත් මගේ හිතෙත් පොඩි කැමැත්තක් තියනවනේ.මං හිමිට ඇයි කියලා ඇහුවා තාත්තා කිව්වා මං ලස්සනයි මාව දැක්කම තාත්තට පාලනය කරගන්න බැරිලු මට කරගන්න දෙයක් නෑ .තාත්ත මගේ දිහා ආසාවෙන් බැලුවා මම අත් දෙකෙන්ම මගේ පපුව වහ ගත්තා මට  කරගන්න දෙයක් නෑ .පස්සේ මං තාත්තට ඔන දෙයක් කරපු දෙන් කියලා පාඩුවේ හිටියා තාත්ත හිමිට මාව ඇදලා අරන් මගේ නලල ඉම්බා පස්සේ ඇස් කම්මුල් ඉබගෙන ඉබගෙන ගියා .තාත්ත මගේ තොල්විනාඩි 10ක් විතර සූප්පු කලා මාව නිකං අහසේ පාවෙනව වගේ දැණුනා.පස්සේ මගේ බෙල්ල ඉබඉබ ඇවිල්ල පොඩි එකෙක් වගේ මගේ පපුවේ මූණ ඔබා ගත්තා මාත් ආදරෙන් තාත්තව තුරුල් කර ගත්ත‍ පිටිපස්සේන් අත දාලා හිමිට මගේ බ්‍රා එකේ හක් එක ගැලෙව්වා දැන් මගේ පපුව නිරුවත් වෙලා තාත්ත පිස්සුවෙන් වගේ මගේ පපුව මිරික මිරික ඉම්බා මගේ තන පුඩු උරලා බිව්වා.ඊට පස්සේ මගේ ළග දණ ගහලා මගේ සුදු බඩ ඉබ ඉබ මගේ තට්ටම් වලට ගගා මිරික මිරික මට පුදුම සතුටක් දුන්නේ මාත් තාත්ත ගේ ඔලුව බාදාගත්තා පස්සේ තාත්ත මගේ යට සාය ලිහල දැම්මා මම දැන් රෝස පාට ජංගිය පිටින් තාත්ත ජංගිය පිටින් ම මගේ චූ කරන තැන බල්ලෙක් වගේ ඉව කලා තාත්ත ඒ සුවදට මත් උණා වගේ ඊට පස්සේ මගේ ජංගිය ගලෝල දැම්මා මං දැං සම්පූර්ණයෙන් ම හෙලුවෙන් මට ලැජ්ජත් හිතුණා. එත් සතුට නිසා පාඩුවේ හිටියා මං මයිල් ගාල නෑ තාත්ත මගේ මයිල් සූප්පු කලා මගේ චූවේ හිලට දිව දදා දදා මට මේ ලෝකේ සැපක් දුන්නේ මගේ චූවේ ලුණු රස තාත්ත හොදට දිව දදා.දැන් මං හොද ගානට ඇවිල්ල මට තාත්තගේ පොල්ල බලන්න ආස හිතිලා හිමිට පොල්ල ඇල්ලුවා පස්සේ තාත්ත සරල කඩලා දැම්මා මගේ අම්මෝ තාත්තගේ යකඩේ හොදටම රත්වෙලා මට ඒක ඇතුලේ ඔබා ගන්නකම් ඉවසිල්ලක් නෑ මං ඒක කටට අරන් කෙල වලින් නාවලා හිමිට මගේ චූවේ ඇතිල්ලුවා තාත්තට වැඩේ තේරුණා පස්සේ තාත්ත මගේ චූවේ තොල් පෙති වල පොල්ල අතුල්ලලා හිමීට හිලට බැස්සුවා මව නිකං අහසේ පාවෙනවා වගේ දැණුනා.තාත්ත දිගට හරහට ගහන්ඩ පටන් ගත්තා මමත් උස්ස උස්ස හොද සහයෝගයක් දුන්නා.මෙහෙම විනාඩි 10 ක් විතර ගහන කොට මට ගියා. දැන් තාත්තටත් යන්න ලගයි ව‍ෛ    තාත්තා වේගේ වැඩි කලා යන්ඩ යනකොටම තාත්ත පොල්ල එලියට අරන් වතුර සේරම මගේ බඩ උඩ විද්දා හරිම රස්නෙයි තාත්තා හොද පුරුදු කාරයෙක් කියලා මට හිතුණා. එක පාරටම ඉස්සරහ දොර ඇරෙනවා ඇහුණා දෙයියනේ ජයරත්න වත් ද?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...