නයනියි සුපුනියි සුද්දයි 2 කොටස.


සුද්ද එයාගෙ ටවල් එක ගැලෙව්ව.දැන් එයාගෙ පයිය මට හොදට පේනවා.ඒ පයිය ටිකක් ලොකුයි.හොඳටම නැගල.සුද්ද මගේ ලඟට ඇවිත් පයිය මගේ කට ලඟට කලා.මම නිකම් බලාගෙන හිටියා.සුපුනි කිව්ව මට ගනින් කියල.මට අප්පිරිය හිතුනා.ඊලඟට සුපුනි ඒ පයිය අල්ලල මගේ කට ඇතුලට දැම්ම.ඒකෙ අමුතුම රහක්.සුපුනි මගේ ඔලුවෙන් අල්ලල ගැස්සුවා.සුද්දට
පට්ටම ආතල්.මගේ උගුරටම පයිය ගියා.එහෙම ටිකක්වෙලා කරද්දි සුද්දට කැරි ගියා.ඒ සේරම මගේ කට ඇතුලේ.මම ඒවා එලියට දැම්ම.සුපුනිත් පයිය අරගෙන ඒ කැරි ටික ඉරුවා.ඒව ගිල්ල.ඒකිට ගානක් නෑ.ඔහොම කරල ඊලඟට සුද්ද අපි දෙන්නව ඇදේ හාන්සි කරල මුලින්ම සුපුනිගෙ චූව උරන්න ගත්ත.සුපුනි කෙදිරිගානවා. "ආආආආම්ම්ම්ව්ව්ව්...." සුද්ද සුපුනිගෙ උරන ගමන් මගේ තනක් මිරිකනවා.මටත් මාර සනීපයි.සුපුනිගෙ චූව උරල සුද්ද මගෙත් උරන්න ගත්ත.මටත් මාර සනීපයි.දිව හොදට මගේ චූවෙ ගානවා.මට කෙදිරිත් ගෑවුනා.සුපුනි ඒ අතරෙ සුද්දගෙ පයිය කටට ගන්නවා.මගේ චූව උරන ගමන් සුද්ද ඇගිල්ලකුත් චූව ඇතුලට දානව මට මාර සනීපයි.මගේ චූව ටික වෙලාවකින් ආතල් එකටම තෙත්වුනා.සුද්ද ඊට පස්සෙ මාව පිටිපස්ස හරවල මගේ පුකේ හිලත් උරන්න ගත්ත.ඒකනම් මරු.මට මාර විදියට සනීපයක් දැනුනා.මම ඇස් දෙක පියාගෙන හිටියා.එහෙම උරල සුද්ද සුපුනිව ඇදේ හාන්සිකරවල සුපුනිට දුන්න පයියට දාන කොපුවක් සුපුනි ඒ කොපුව කටින් උරල සුද්දගෙ පයියට දැම්ම.සුද්ද ඊට පස්සෙ සුපුනිව ලංකරල අරගෙන පයිය සුපුනිගෙ හිලට දැම්ම සුපුනි කෑ ගහනවා. "ආආආහ් ආආව් ආආආආව්ආආම්ම්ම්ආආ...." සුද්ද හොදට සුපුනිගෙ හිලට පයිය දානවා.එහෙම දාද්දි සුපුනි මගේ තනක් මිරිකනවා.මාත් සුපුනිගෙ සිනිදු තනක් මිරිකන්න ගත්ත.එහෙම දාද්දි සුද්ද එකපාරටම වේගෙ වැඩිකරා.සුපුනි කෑ ගහනවා.සුද්ද එහෙම කරද්දි කැරි යන්න වගේ ආවම කොපුව ගලවල සුපුනිගෙ කටට කැරි ටික දුන්න. සුපුනි ම්... ගාගෙන කැරි ටික උරනවා.ඊලඟට සුද්ද මගේ ගාවට ඇවිත් මගේ හිල දිහා බලල තොල ලෙවකාලා තව කොපුවක් අරගෙන මගේ අතට දුන්න.මම ඒක සුද්දගෙ පයියට දැම්ම.සුද්ද පයිය අරගෙන මාව ලංකරගෙන මගේ හිලට පයිය දැම්ම. මට ආආහ් ගෑවුනා.සුද්ද හුකන්න පටන් ගත්ත.මට හොදටම හුකනවා.මමත් කෙදිරි ගානවා.ඒ අතරෙ සුද්ද මගේ තන් දෙකත් අල්ලගෙන මිරිකනවා.මට තවත් සැප.සුපුනි ඒ අස්සෙ මට තොලක් දානවා.සුපුනිගෙ තොල මරු කියල මට හිතුන.මම සුපුනිගෙ තන් දෙක මිරිකගෙන හුකන අමාරුව විදිනවා.සුද්ද වේගෙ වැඩිකරනවා.මට කෑගැහෙනවා.එහෙම විනාඩි පහලවක් විතර හුකද්දි සුද්ද ආආහ් ගාගෙන කැරි යනකොට කොපුව ගලවල මගේ කටට කැරිටික දුන්න.මම ඒවා ආතල් එකටම ගිල්ල.ඊලඟට සුද්ද අපිව දනගාන විදියට ඉන්දවල පුක පැත්ත සුද්දගෙ පැත්තට හරවල අපි දෙන්නට මාරුවෙන් මාරුවට පුකේ අරින්න ගත්ත.ඒකනම් මරු.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...