නයනියි සුපුනියි සුද්දයි 1 කොටස.


මගේ නම නයනි.මට අවුරුදු 23යි.මගේ පදිංචිය ගාල්ල.මගේ අම්මයි තාත්තයි නෑ.මම තනියම ගෙදර ඉන්නෙ.මට රස්සාවක්වත් නෑ.මගේ යාළුවෙක් ඉන්නවා සුපුනි කියල.එයාට මම කිව්වා මේ ප්‍රශ්නය.එයා මට කිව්ව හෙට හරියටම 10ට වරෙන් තියල හික්කඩුව ටවුන් එකට.මම ඇහුවා මොකටද කියල.සුපුනි කිව්වා උඹ වරෙන් උඹට ලේසියෙන්ම සල්ලි හොයන්න පුළුවන් කියල.මට වැඩේ තේරුනා.සුපුනි පිරිමින්ට ඇග විකුනල සල්ලි හොයනව කියල මම දන්නවා.මටත් කරන්නම දෙයක් නැතිනිසා මේකට කැමති වුනා.මම පහුවෙනිදා දහයට ගියා.මම ඇඳගෙන ගියේ කලිසමක්.සුපුනි ඇවිත් හිටියා.ඒකි කොට ගවුමක් ඇඳගෙන හිටියෙ.ඒකි මාව හික්කඩුවෙ හෝටලේකට එක්කගෙන ගියා.ඒකෙ කාත්එක්කද සුපුනි කතාකලා.එහෙම කතාකරල ඒකි මගේ ගාවට ආවා. "මචන් හොඳට සල්ලි හම්බුවෙන වැඩක්.සුද්දෙක් එක්ක ඉන්න තියෙන්නෙ.උඹ කැමතිද" මම කිව්වා උඹත් එනවනම් කැමතියි කියල.ඒකිත් කැමතිවුනා.ඉතින්
අපි කාමරේකට ගියා.ඒකෙ ඒ සුද්ද හිටියා.ඌ උඩ නිරුවත්ව තමයි හිටියෙ.මායි සුපුනියි අපේ බෑග් තිව්වා මේසෙකින්.සුද්ද සුපුනිත් එක්ක මොනවද කතාකලා.ඒ අතරෙ සුද්ද මගේ දිහා බැලුවා.සුපුනි කිව්ව ඇග හෝදගෙන එමු කියල.ඉතින් අපි දෙන්නම බාත්රූම් එකට ගියා.අපි ගිහින් ඇදුම් පැන්නුව.මම සුපුනිගෙ ඇග දැක්ක.ඒක පට්ට ඇගක්.මට මගේ ඇදුම් ගලවන්න ලැජ්ජ හිතුනා. "ගලවපන් බං" කියල ඒකි කිව්ව.මම ඇදුම් ගැලෙව්වා.මගේ ඇග දැකල සුපුනි ෂා කිව්ව.මට ලැජ්ජයි වගේ.ඒකි මගේ තනක් මිරිකල උඹව සුද්දට දෙන්න ලෝබයි වගේ කිව්ව.සුපුනි ෂවර් එක ඇරියා.අපි නෑව.සුපුනි නාන අතරෙ මගේ ඇගත් ඇතිල්ලුව.අපි එහෙම නාල ටවල් එකෙන් පිහිදගෙන ටවල් එක ඇඳගෙන එලියට ගියා.සුද්දත් ටවල් එකක් ඇඳගෙන හිටියේ.සුද්ද අපි දෙන්න ලඟට ආවා.මම ගැහෙනවා.ඌ මුලින්ම මාව කිස් කලා.මගේ තොල ඌ හොදට කිස් කරනවා.මගේ ඇගත් අල්ලනවා.ඌ එහෙම කිස් කරල මගේ ටවල් එක ගැලෙව්වා.දැන් මම නිරුවතින්.ඌ මගේ තන් දෙක මිරිකන ගමන් කිස් කරනවා.ඒ අතරෙ සුපුනි සුද්දව බදාගෙන.සුද්ද එහෙම මාව කිස් කරල සුපුනිවත් කිස් කරල සුපුනිගෙත් ටවල් එක ගැලෙව්වා.ඊට පස්සෙ අපි දෙන්නව ඇදට දැම්ම.මම වෙව්ලනවා.සුද්ද මගේ ඇග උඩට නැගල මගේ තන් පුඩුව ලෙවකන්න ගත්ත.මට ඉන්නම බැරිවුනා.ඒ අතරෙ සුපුනි මගේ හිල අතගානවා.සුද්ද එහෙම කරල ටවල් එක ගැලෙව්වා.ඒ සුදු ඇග දැක්කම ආස හිතෙනවා...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...