වෙනස් කථාවක් 1 කොටස.


මම විවාහ වෙලා අවුරුදු 02යි. විවාහයෙන් පස්සේ වෙනම ගෙදරකට පදිංචියට ගියා. අපේ ලේන් එකේ තිබුනේ ගෙවල් තුනයි. කෙරවලේම අපේ ගෙදර. මැද ආච්චි කෙනෙක් උන්නු ගෙදරක්. ලේන් එක පටන් ගන්න තැනම අනිත් ගෙදර. ලේන් එකක් කීවාට මේක ප්‍රධාන තවත් පරකට හැරිලා ඒ පාරෙන් තවත් පාරකට හැරුනාම තියෙන පටු පාරක්. වාහනයක් එහෙම ගන්න බෑ. මම මුලින් කීව ගෙවල් දෙක පහු කරගෙන, ගෙවල් අයිනෙන් තමයි අපේ ගෙදරට එන්න තියෙන්නේ. මගේ කථාවට පාදක වෙන්නේ ඔන්න ඔය මුලින් තියෙන ගෙදරයි. ඔය ගෙදර ඉන්නේ අම්මයි තාත්තායි දුවලා තුන් දෙනෙකුයි. ඔය ගෙදර ඔක්කොමලාගෙ වයස මම දන්නවා. ඒ දැන ගත්තේ අහම්බෙන්. දවසක් මට ඔය ගෙදර ඡ්න්ද ෆෝම් එක පුරවලා දෙන්න උනා. ඒකෙන් ඒ ගෙදර අයගේ වයස මට දැනගන්න ලැබුනා. තාත්තාට 49යි. අම්මාට 47යි. ලොකු දුවට26යි. දෙවෙනියාට 23යි. පොඩිම කෙල්ලට 20යි. කියන්න තරම් මහා ලොකු ලස්සනක් නැති උනාට දුවලා තුන්දෙනයි අම්මයි හතර දෙනාම ඇහැට කනට පේනවා. බොරු කියන්නේ මොකටද මම ඔය 04 දෙනාටම කෙල හලමින් උන්නේ. ඒත් මම බැඳලා නිසා වැඩේට එන්ටර් වෙන්න ටෝක් කරන්න ඇත්තටම බයයි. වයිෆ්ට නොන්ඩි උනොත් වසලා හමාරයි. මොනා කරන්නද ඉතිං. බල බල හූල්ල හූල්ල තමා හිටියේ. මට පොඩි කාලේ ඉඳන් ජංගි ආතල් එක සෑහෙන්න තිබුනා. ඒත් පොඩි කාලේදී වත් අවස්ථා දෙකකදී තුනකදී ඇරෙන්න මට බ්‍රා,පෑන්ටි වලට අතේ ගහන ආතල් එක සෙට් උනේ නෑ. හිතේ හැටියට එක කරගන්න පුළුවන් උන්නේ බැඳලා අලුත් ගෙදරට ආවාට පස්සෙයි. ගොඩක් වෙලාවට ඉස්සරහ ගෙදර බ්‍රා පෑන්ටි රෑටත් පිටිපස්සේ වැලේ වනලා තියෙනවා. මම කරන්නේ වයිෆ් නිදියනකන් ඉඳලා හොරෙන් අපේ ගෙදර දොර ඇරගෙන වැල ගාවට කිට්ටු කරන එක. ඔය ගෙදර ලොකු දුවලා දෙන්නාගෙන් ලොකුම කෙල්ල බැඳලා. එයාගේ හස්බන්ඩ් රට හිටියේ. ලොකු දුවලා දෙන්නාම රස්සා කරනවා. පොඩි කෙල්ල තවම ඉගෙන ගන්නවා. තාත්තා කරේ කඩයක්. අම්මා තාත්තා එක්ක කඩයට යනවා. ඒ නිසා ඕනම දවසක ගෙදර වැලේ පෑන්ටි බ්‍රා නම් කිසිම විදියකින් අඩු උනේ නෑ. පොඩි එකීට ආස හිතුන දවසට ඒකිගේ ඒවා, ලොකු එකීට ආස හිතුන දවසට ඒකිගේ ඒවා, දෙවෙනි එකී වන වන ඔෆිස් ඇරිලා එන දවසට ඒකි දැකලා ෆෝර්ම් උනාම ඒකිගේ ඒවා, අම්මා නාලා ටවල් එක පිටින් රෙදි වනනවා දැක්ක දවසට ඒකිගේ ඒවා. ඔය වගේ කිසිම දවසක බ්‍රා පෑන්ටි වලින් නම් අඩුවක් උනේ නෑ. රෑට වයිෆ් එක්ක කොච්චර සෙක්ස් කරලා නිදියා ගත්තත් රෑ 2ට විතර නැගිටලා වැල ගාවට ගිහින් චූ සුවඳ තියෙන පෑන්ටියක් ඉඹ ඉඹ පෑන්ටියේ අයිතිකාරී මතක් ක්රගෙන අතේ ගහනවා තරම් ආතල් එකක් මට තිබුනේ නෑ. හිතේ හැටියට මම අතේ ගැහුවා. කවදාවත් නොන්ඩි උනේ නෑ. බ්‍රා, පෑන්ටි උස්සලා ගෙදර ගේන්න ගියෙත් නෑ. එහෙම ගෙනාවොත් වැලේ බඩු අඩු වෙනවා කියලා ගෙදර උන් දැන ගන්නවා. මම ඕවා ගෙදර ගෙනත් ගෙදර ගෑණිට මාට්ටු වෙලා මාව ගෙදරින් පන්නනවා. ඒ වගේම තමයි මම කොච්චර ඉඹ ඉඹ අතේ ගැහුවත් කවදාවත් කැරි දැම්මේ නෑ කිසිම පෑන්ටියකව්ත් බ්‍රා එකකවත්. එහෙම නොකරන්න මම වග බලා ගත්තා. එහෙම කරා නම් මම නොන්ඩි වෙනවා. පෑන්ටියේ හුත්ත සෙට් වෙන තැනට මගේ කැරි තලියක් යවන්න මට දහස් වාරයක් හිතෙන්න ඇති. ඒත් මම ඒ ආසාව ඉවසගෙන පෑන්ටියෙ අයිතිකාරි මතක් කර කර, චූ සුවඳ විදින ගමන් අතේ ගහලා සැනසුනා.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...