වෙනස් කථාවක් 7 කොටස.


ඇන්ටිත් ඔහොම ගේ අස්සට වෙලා හිටියට හොඳ විසේකාර බඩ්ඩක් කියලා ඒ කථාවෙන් මට තේරුනා.
"ඇන්ටි කියන දේට මම එකඟ වෙන්නම්."
ආයේ මම මොනා හිතන්නද මම පැනලා කැමති උනා..
"දැං එහෙනම් මම අතේ පාරක් ගහන්නද? වැස්ස වෙලාව නේ. මට නැගලත් එක්ක ඇන්ටිගේ කථාවට"
දැන් මොන වහෙන් ඔරෝ කථාද? කටට ආපු දේ මාත් කියලා දැම්මා.
මගේ මූණ බලලා ඇන්ටි හිනා උනා.
"කාමර වලට යන්න බෑ. යමු සාලෙට. මම දොර වහන්නම්. මේ වෙලේ කවුරුත් එන්නෙත් නෑ ගෙදරට" ඔහොම කියපු ඇන්ටි සාලේ දිර වැහුවා. වහලා ලයිට් එක දාලා සෝෆා එකෙන් වාඩි උනා..
දැන් ඉතින් කවර කථා ද.. මම ඇන්ටි ඉස්සරහින් හිටගෙන හිමිහිට ඇදන් හිටිය ටී ශර්ට් එක් ගලෝලා දැම්මා..පයිය නැගලා එකසිය ගානට.. ඇන්ටි කන්න වගේ මගේ ඇඟ දිහා බලන් ඉන්නවා. මට ජිම් ගිහිල්ලා හදා ගත්තු බොඩියක් නැති උනත් අඩි 6ක් උසට සරිලන මහතක් තිබුනා..කලිසම එක පාරටම ගලවලා දැම්මා. මගේ මූන දිහා බලන් හිටිය ඇන්ටිගේ ඇස් දෙක එක පාරටම නැවතුනේ මගේ පයිය ගාව. මගේ අවයවය අඟල් 06කට පොඩ්ඩක් අඩුයි. ටොපා ලොකුයි. නැග්ගම මහතයි. සමහර කොල්ලෝ කියනවා වගේ දාර දිග පයියක් මට නෑ. ඒත් දිගට වඩා මහත තමයි තිබුනේ. නහර ඉලිප්පිලා තියෙනවා මහත නිසා. මට කවදාවත් වයිෆ්ට පුකේ අරින්න බැරි උනේ ඔය මහත නිසයි. දෙපාරක් ට්‍රයි කරා පුකේ අරින්න. ඒත් මහත වැඩි නිසා එයාට රිදෙනවා. වැඩේ අතඇරලා දැම්මා ඊට පස්සේ.
ඇන්ටි ගාවට යන්න හිතුනත් මම ලඟට ගියේ නෑ. ඊට වඩා මේක ආතල්. මම පයිය අතින් අල්ලගෙන උඩට පහලට වැනුවා හරියට අර වැල ෆිල්ම් වල කරනවා වගේ.. ඇන්ටි මාරුවෙන් මාරුවට මගේ මූන දිහත් අවයවය දිහත් බලාගෙන ඉන්නවා. මම අතේ ගහන්න ගත්තා..ඇන්ටිගේ මූනයි තන් දෙකයි දිහා බලාගෙන මම අතේ ගැහුවා. ආතල් එක වැඩි වෙනකොට හිටගෙන හිටිය මට නිකන්ම දන ගැස්සුනා.. ආයේ හෙන සැරට වැස්ස පටන් ගත්තා. මට තවත් කික්.. සද්දෙ ඇහෙන්නෙත් නෑ. ඇන්ටි කන්න වගේ මගේ දිහා බලාගෙන ඉන්නවා.. මගේ වේගය වැඩි උනා.. තොල විකාගත්තා.. පයියෙන් කැරි ශොට් 04ක් විතර විදින්න ඇති. මගේ ජීවිතේ ගත්තු පට්ටම ආතල් එකක් මට සෙට් උනා.. පයියෙන් අන්තිම බින්දුවත් යනකන් මම නතර කලේ නෑ. ඔක්කොම ඇන්ටිලාගෙ බිම..
"නරක නෑ මල්ලිත්. සෑහෙන්න ගියා නේ.. මේකෙන් පිහිදන්න" ඔහොම කියපු ඇන්ටි මට පරණ රෙදි කෑල්ලක් ගෙනත් දුන්නා..
හෙලුවෙන්ම මම බිම පිහිදුවා.. වැටිලා තිබුන කලිසමයි කමිසෙයි ඇඳ ගත්තා.
"මම ගිහිලා එන්නම් ඇන්ටි" කියපු මම ගේ පැත්තට ගෑටුවා. දණ ගහගෙන අතේ ගහපු නිසා දනහිස් දෙක ටිකක් රිදෙනවා.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...