සකුණි අක්කා 1 කොටස.

 

සකු අක්කි අපේ ගෙවල් ගාව කෙනෙක් එයා එචචර ලස්සන නැ එත් පටිට කද පුකත් මරු එයා වැඩිය කාතා කරන කෙනෙකා නෙවෙයි එත් මාත් එක්ක කාතා කරා ඇත්තටම මගේ ගැන දන්නවානමි එයා මත් එක්ක කතා කරන්නේ නැ එයාගේ ගෙට එහා පැත්තේ තාමා මගේ Gf ගේ ගෙදර එයාත් එචිචර ලස්සන නැ එත් එයා එයාගේ පනටත් වාඩා ආදරේයි මගේ කැල්ලගේ තාත්තා මුස්ලිමි අමිමා සිංහල එයාලා ආගමේන් අයින් උන කටිටියක් සංජු එ මගේ කැල්ලගේ නම අපි කතා කරේ සකු අක්කිලාගේ ගෙරදි අක්කි මට සැලකූවෙ එයාගෙම මල්ලිට වගේ දවසක් අක්කි මට කොල් කරා මල්ලි අපේ ගෙදර කවිරුත් නැ නංගි කියනවා ඔයාට එන්න කියලා එ වෙලාවේ මම සිකරටි එකක් බිලා රස්තා පාර දානවා මගේ ගාව සිකරටි ගදයි මොනා කරන්නද චුයිංගමි එකක් කා කා අක්කිලාගේ ගෙදර ගියා යනකොට දොර වහලා මම කුස්සිය පැත්තේන් යනකොට අක්කි කැම උයනවා නංගිත් ඉන්නවා
අක්කි:- නංගි අන්න ඔයාගේ සුර කුමාරයා 
මම:- Joke එපා අක්කි
නංගි:- මගේ සුර කුමාරයා තාමා ඔයාගේ බුරුවා වගේ නෙවෙයි මගේ හසි
මම:-අනේ අකිලා නංගිලා වලි දා ගන්න එපා මහෙ එනවා සංජු 
කියලා මම නංගිගේ අතින් අල්ලගෙන අක්කිගේ කාමරයට ගියා අක්කිගේ බාබා නිදි අක්කි මැරියි කරලා හිටියේ අමිල අයියා උ මාසෙකට දවසක් ඇවිත යනවා උ ඉංජිනෙරුවෙක්
නංගි:- කැ ගහන්න එපා මයා ඇහැරූනෙත් අයිත් නිදි කරනවා බොරු
මම:- හා කො එන්නකෝ ලගට පැටියෝ
නංගි මට තුරුලු උනා අමිමා එයාගේ උණුසුම මම එයාගේ තොල් දෙකට මගේ තොල් තියලා කිස් කරා එයාත් මව කිස් කරා එයා කොට සායක් ඇදලා හිටියේ මම එයාගේ සාය හිමිට පාත් කරා
නංගි:- අනේ එපා අයියේ මට ලැජ්ජයි අනේ 
මම:- අනේ සුදු මම ගොඩාකා ආසයි
නංගි මුකුත් කිවිවෙ නැ මම එයාගේ ඇදුමි සෙරම ගැලෙවිවා එයාගේ ඇගේ නුල් පොටක් නැ මත් ඇදුමි ගලවලා නංගිගේ පිත්තම ලෙවකැවා නංගිට අනේ ආආආ අයියේ අනේ එපා පැටියෝ එපා මගේ සුදු අයියේ එයාට දැන් හොදටම මොල් වෙලා දැන් ඇති රත්තරං කිවිවා මම නංගිට කිවිවා මගේ පයිය උරන්න කියලා එත් එයාට තෙරුමක් නැ එයා උරනකොට දත වදිනවා පයියේ එත් මර සැපයි නංගිගේ බඩුව කඩන්න කියලා හිතාගේන පිත්තම ඇතුලට පයිය හිමිය යවනකොට කාර් එකක් ආවා අයියෝ අමිලයා ඇවිත් අක්කි කාමරයට දුවලා ආවා එ වෙලාම මම නංගිඟේ කඩන්න හැදුවා විතරයි මල්ලි ඉක්මනට යන්න නැත්තම ලොකූ විනාසයක් වෙනවා මම ඉක්මනට එහේන් පැන ගත්තා අයෝ මගේ පොන් එක අක්කිගේ කාමරයේ නංගි පොන් එක ගත්තෝත් විනාසයි එකෙ තිබුනේ මගේ හොර සිමි එක අවිලක් වෙයි කියලා මම අයිත් ගියා අකිලාගේ ගෙදර..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...