අපේ ඉන්ග්ලිශ් මැඩම් 1 කොටස.


මගේ නම චතුර මේක වෙද්දි මගේ වයස 18. මම ඒ ලෙවල් පන්තියේ හිටියේ, ආර්ට් කරේ. අපේ ඉස්කෝලේ හිටියා මැඩම් කෙනෙක් නම උදේනි, ඉන්ග්ලිශ් උගන්නන්නේ. අපිටනම් උගන්නම් නෑ. රිලීෆ් වල එහෙම එනවා. ඒ මැඩම් පට්ට කඳ,ගෙඩි දෙක 30 විතර. පුක දැක්කම පිස්සු හැදෙනවා. බුරිය පේන්න සාරිය අඳින්නේ. අපේ කොල්ලො බලන්නෙම වැරදිල හරි පුකේ අත වද්දන්න. මැඩ්ම්ටත් පොඩි අමාරුවක් තිබ්බා. අපෙ කොල්ලෙක්ගෙ පඉයත් උරල එක සැරයක් ටොයිලට් එකේ.   උ එක්ක මැඩම් සෙට් වෙලා හිටියේ. ඒ දවස් වල අපේ ඉස්කෝලේ ස්පෝර්ට් මීට්. ඉතින් අපිට ෆුල් ෆන්. අපි ඇත්ලැටික් කරනවා. ඉතින් එදා සෙට් එකම ග්‍රවුන්ඩ් එකට ගිහින් මායි තව එකෙකුයි හිටියේ පොරගෙ නම සහන්. අපි දෙන්නට යතුර දීල ස්පෝට් මැඩමුත් ගියා. ( එයා එක්කත් සෙට් වෙලා තියනවා පස්සෙ ඒක දාන්නම්) . ඉතින් අපි දෙන්නා ආතල් එකේ සින්දුවක් අහන් හිටියා පස්සේ ග්‍රෞන්ඩ් එකට යනවා කියලා. ඔන්න එතකොට මැඩම් අවා ස්පෝර්ට් මැඩම් හම්බවෙන්න. අපි කිව්ව හැමෝම ගියා මැඩම් අපි දෙන්නා විතරයි ඉන්නේ. මෙතන ආතල් එකේ ඉන්න පුලුවන් මැඩමුත් එන්න කියලා. මැඩම් ගියා බැ කියලා. මටඉ සහන්ටයි දැන් ආමාරුව හැදුනා මැඩම් දැකල . අපි ගැහුවා පොඩි ප්ලැනක්. මම සහන්ට කිව්ව ගිහින් මැඩම්ට කියන්න ස්පෝර්ට් ටීචර් එන්න කිව්වා කිලා.  පොර ගියා. ටිකකින් එනව මැඩමුත් එක්ක මැඩම් ඇතුලට ආවා කෝ කියල ආපු ගමන් සහනය දොර වැහුවා . මම මැඩම්ව බාදාගෙන කිස් කරන්න පටන් ගත්තා . අරු ඇවිත් පුක අත ගානවා...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...