අසම්මත පෙම.


මම O/Lඉවර වෙලා A/L කරන්න මම ගියේ නගරේ බාලිකා පාසලකට. එහේ ගිහින් මුල් සතියේ අලුත් ළමයි ට rage එක. උදේට වැඩිමල් අය අපිට වද දෙනවා. හවසට අපේ පoතියෙ ළමයි අපිව rage කරනව. අපේ පoතියෙ හිටිය එක team එකකින් තමයි අපිව ඉස්කෝලෙ ඉවර වෙලා තියාගන rage කලේ. අලුත් අය 7ක් හිටිය. එයාල අපිව toilet එකට අරන් ගිහින් අපිව දෙන්න දෙන්න වෙන් කලා. එතිරි උන කෙනාව පරන අයගෙ team leader"ටිකී" අරගත්තා. ඉස්සොරෝම අපිට කිව්ව දිව එලියට දාල අනිත් කෙනාගෙ දිවේ ගාවන්න කියල. අපි කවුරුත් ඒක කලේ නැති නිසා ටිකී අපේ කෙනාට එහෙම කලා. අපිත් ඒක එහෙම කලා පරණ අයට තිබුන බයට. ඒකරල අනිත් කෙනාව කිස් කරන්න කිව්ව. ටිකී බලෙන්ම ඒක අපේ කනාට කලා. අපේ එක්කනෙක් ඒකරන්න බෑ කියල ඇදුම. එයාල අපිටකුනුහරුපෙන් බනිද්දි අපිට ඒක කරන්න උනා. මගේfatna මාගේ කටට ඉස්සොරෝම එයාගෙ කට තියල කිස් කලා. මට අප්පිරිය හිතුන මුලින්. මම කලේ ඇස් වහගන ඒ කිස් කරන්නෙ boy කෙනෙක් කියල හිතුව. එතකොට ඒ අප්පිරියාව නැති වෙලා පොඩි ආසාවක් ආව. මගේfatna මාව බදාගන මාව කිස් කරද්දී මම ත් එයාව කිස් කලා. එදා අපිව එතනින් යවව්ව. පහුවදා හවසත් අපිව අරන් ඒ දේම කලා. මුල් දවසෙ තිබුන බය එදා තිබුනෙ නෑ. එදා මුලින්ම මගේfatna මාව කිස් කරද්දී පරණ අය ඇවිත් අපේ boobs දෙකයි pussy එකයි අත ගගා අපිටඑකතු උනා. ඒදද් ඒකට කැමති නැති අය වෙනම අරන් toilet එකෙත් එලියට අරන් sex විදිහට නැතුව වෙන විදිහට rage කරල. අන්තිමට ඉතිරි උනේ මමයි මගේfatna යි. ටිකී එක්ක කරපු කෙනයි විතරයි. එදා අපි boobs මිරික මිරික පරණ අයත් එක්ක ගොඩක් වෙලා කලා. ඊට පහුවදා දවල් rage වලට අපි 3දෙනා අහුඋනේ නෑ. එදත් හවස අපි 3දෙනා අරන් අපේඇදුම් ගලවලා මුලින්ම කිස් කරන්න කිව්ව . මගේfatna ඉස්සොරෝම එයාගෙ ඇදුම් ගලවලා මගෙ ගවුම ත් එයාම අයින් කලා. ටිකීත් ඇදුම් ගලවලා ඒයාගෙ එක්කනාව කිස් කලා. වටේ අය බලන් හිටිය. මගෙ fatna නිම්මි. එයා මාව බදාගන මාව කිස් කලා. මගේ boobs මිරික මිරික මගේ තොල් එයාගෙ තොල් වලින් හපව්ව. එයා මාව බදාගද්දි එයාගෙ ඇගේ රස්නෙ මට දැනෙද්දි මමත් එයාව තද කරල බදාගන කිස් කලා. ඒ අතරෙ අනිත් අය අපිව අත ගගා fun ගත්තා. ඊටපස්සෙ නිම්මි මගෙ boobs උරන්න පටන්ගත්තා. මගෙ පපුව කිතිකැවිල යනව දැනුන. එයා තමයි ඒක හොදටම කලේ. නිම්මි මගේ pussy එක උඩඑයාගෙ තොල් තියල හෙමීට ඒකෙ දිව ගාවද්දි මගේ යටිබඩ කිති කැවෙන්න පටන්ගත්ත. මම ඇස් වහගන ඉද්දි අනිත් අය මගේ boobs මිරිකව්ව. මමත් නිම්මිගේ boobs urawwa. mata ewwa hapanna hithuna. මම උරද්දි නිම්මි මගේ කුක්කු මිරිකව්ව. මම එයාගෙ පස්ස මිරික මිරික එයාගෙ boobs උරව්ව. . ඒ හැගීම අමුතුයි. මමත් එයාගෙ pussy එක ට කට තියල හෙමීට මගේ දිව එයාගෙ pussy එකේ ගාවව්ව. එයාට ඒක ඉවසගන්න බැරුව එයා මගේ ඔලෙව එයාගෙ ඇගට තද කරගත්ත.මමත් එයාගෙ pussy එක හොදට උරව්ව.එයාගෙ pussy එකට්ත් තෙත් වෙල තිබ්බෙ. මම ඒ සෙවෙල ලෙවකෑව.ආයම එයාව කිස් කරද්දි එයා මගේ pussy එකේ ටික්කිගෙ උඩ එගිල්ලතියල හොලවද්දි මගේ යටිබඩ ගැහිල juse පැන්න... එතන ඉදන් මගේ boy උනේ නිම්මි. අපිව පරන අයගෙ team එකට එකතු කරගත්ය්හ. එතන අපිත් එක්ක lesbian අය 13 හිටිය. අපිට පුලුවන් හැම වෙලේම අපි එහෙම කලා....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...