ශලිනි අක්කයි දූල දෙන්නයි.


මේ කතාව සිදුවෙනකොට මගේ වයස අවුරුදු 19යි.මගේ නම ඉසුරු.මම ජොබ් කට්ටක් නැතුව ගෙදරට වෙලා ඔහේ ඉන්නවා.මගේ තාත්තා නැතිවෙලා.අම්මයි
මායි අයියයි තමයි හිටියේ.මේ කතාව පටන් ගන්නෙ අයිය බැන්දට පස්සෙ.අයිය බැදපු අක්කගෙ නම ශලිනි.එයා මාර ලස්සනයි.සෙක්සි ඇගක් තිබුනෙ.එයාට බබෙක් හම්බුනා අවුරුද්දකින්.ඒ ගෑනු ළමයෙක්.එයාට නම තිබ්බා ශශිනි කියල.එයා ලොකු වෙද්දි ලස්සනයි තව අවුරුදු දෙකකින් තව බබෙක් ලැබුනා.එයත් ගෑනු ළමයෙක්. එයාගෙ නම ඉශිනි.එයත් ලොකු වෙද්දි ශශිනිට වඩා ලස්සන වුනා.ඔහොම කාලය ගෙවෙද්දි බොහොම නපුරු දෙයක් සිද්ද වුනා.අයිය ටිපර් එකකට යටවෙලා.අයියගෙ ජීවිතේ බේරගන්න බැරිවෙලා.අයිය නැතිවුනා.මළ ගෙදර කටයුතු අපේ හැඩුම් මැද සිදුවුනා.කාලය ගෙවුනා.දැන් ශශිනි 7 වසරෙ.ඉශිනි 2 වසරෙ.ශශිනි අක්ක දැන් අයිය නැති පාලුව විඳදරාගෙන ඉන්නවා.දවසක් අපේ අම්ම නෑදෑ ගෙදරක ගියා දුර ගමනක්.මාත් එදා හවස නිදාගත්ත.මම අවදි වුනේ මට චූ බරක් හැදුන නිසා.මම බාත්රූම් එක පැත්තට ගියා.මම දැක්ක දෙයින් පුදුම වුනා.ශලිනි අක්ක ශශිනිවයි ඉශිනිවයි ඇදුම් ගලවල එයාලගෙ චූව අතගානවා.මම හැංගිලා බලන් හිටියා.ශලිනි අක්ක මෙයාලව නාවනවා.එයාලගෙ ඇදුම් ගලවල තිබුනෙ.ඒ දෙන්නගෙ හිලවල් ලස්සනයි.පොඩියිනේ.ශලිනි අක්කත් ටවල් එකක් ඇදගෙන හිටියෙ.අක්ක ශශිනිගෙ චූවට ඇගිල්ල දදා හෝදනවා.ඉශිනිගෙ චූව අතගානවා.ම්...මරු.මට මේක දිහා බලන් ඉදිද්දිම නැග්ග.ශලිනි අක්කගෙ පුක පැත්ත මට හොදට පේනවා.ඒක නම් මාර පුකක්.එහෙම හෝදල බාත්රූම් එකෙන් එලියට ආවා.මාත් බාත්රූම් එක පැත්තට ගියා.මගේ පයිය නැගල තිබුනෙ,මම අක්කට හිනාවක් දාගෙන ගියා.අක්ක මගේ නැගපු පයිය දැක්ක.මම බාත්රූම් එකට ගිහින් චූ දාල අතේ පාරකුත් ගහලම ආවා.මම එද්දි අක්ක එක පාරටම දොර රෙද්ද එහාට කරගෙන කාමරේ ලගින් ආවා.මම අක්කගෙ ඇගේ හැපුනා.අක්කගෙ තනත් හොදට ඇගේ වැදුනා.අක්ක සොරි මල්ලී කියල මගෙන් ඇහුව රිදුනද කියල.මං කිව්ව නෑ අක්කේ කියල.ඔහොම ඒ දවස ගෙවුනා.අපේ අම්ම සතියකින් විතර එන්නෙ නෑ නෑදෑ ගෙදරකට ගියාම.ඉතින් තව දවසක් මාර වැඩක් වුනා.මම කාමරේ ඇදුම් මාරුකරකර ඉන්නකොට අක්ක එකපාරටම කාමරේට ආවා.මම කිසිම ඇදුමක් නැතුව හිටියේ.අක්ක අනේ සොරි මල්ලී කියාගෙන ගියා.මගේ පයිය අක්ක හොඳට දැක්ක.තව දවසක මම අක්කගෙ කාමරේ පැත්තට යනකොට දොර අඩවල් කරල තිබුනෙ.මම දැක්ක ශශිනිවයි ඉශිනියි ඇදුම් නැතුව අමු හෙලුවෙන් ඉන්නව.ශලිනි අක්කත් ටවල් එකක් ඇඳගෙන හිටියෙ.අක්ක ශශිනිගෙ චූවට දිවක් දානවා.මම ඒක ආසාවෙන් බලාගෙන හිටියා.ශශිනිත් පාඩුවෙ ඉන්නවා.ඒ ගමන් අක්ක ඉශිනිගෙ පුකේ හිලට ඇගිල්ලකුත් දානවා.එහෙම කරල අක්ක ඉශිනිවත් ඉම්බා.එහෙම ඉඹල එයාගෙත් චූවට දිව දැම්මා.එහෙම දාල අක්ක.එයාලට ඇදුම් ඇන්දුව.මම එහෙන්ම මගේ කාමරේට ගියා.මටත් ඕන වුනා අක්කත් එක්ක සෙක්ස් පාරක් කරන්න.අක්ක අමාරුවෙන් ඉන්නෙ.මහත්තයත් නෑනේ ඒ නිසා.මට ඒකට අවස්තාවක් එනකම් මම හිටියා.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...