අපේ ඉන්ග්ලිශ් මැඩම් 2 කොටස.

 

මම මැඩම්ව බාදාගෙන කිස් කරන්න පටන් ගත්තා . අරු ඇවිත් පුක අත ගානවා. මම පිස්සුවෙන් කිස් කරන්න ගත්තා අරූ අත ගගා මිරිකනවා. මැඩම් දගලලා දගලල මගෙන් ගැලවුනා. ඉට පස්සෙ අරූගෙ කනට ගැහුවා. ඉට පස්සෙ මොනවද හුත්තො ඕන ඇහුවා. අපි දෙන්න ඩිම්. ඊට පස්සෙ අරූ කිව්ව මැඩම්ට හුකන්න ඕනෙ කියල. මගෙන් ඇහුවා මොනවද ඕන කියලා. මම කිව්වා ඒකම තමා මැඩම් කියලා. මට මොනවදා හම්බවෙන්නේ ඇහුවා. අපි දෙන්න කිව්ව මැඩම්ව කැරි වලින් නාවන්නම් කියල. මැඩම් බෑ කිව්වා. අරූ බලෙන්ම මැඩම්ව කිස් කරගෙන යනවා. මම ගිහින් දොර ලොක් කරලා යතුර අරන් ආවා. මඩමුත් ඒ පාර සප් අරූට. මාත් ගිහින් පුක අතගාන්න ගත්ත මැඩම් මගෙ පයියිඅ අතගානව කලිසමට උඩින්. මම ශර්ට් එක ගලවලා දැම්මා සහනුත් ගැලෙව්වා. අපි දෙන්න බොටම් පිටින්. මැඩම්ගෙ සාරිය කඩලා මම කිස් කරන්න ගත්තා ම්ම්ම් මැඩම්ගෙ හැට්ටෙත් ගැලෙව්වා. දැන් බ්‍රා එකඉ පෑන්ටියඉ විතරයි අපිත් බොටම් ගලවල දාල ජොකා පිටින් මැඩම් කිස් කරා. අපි දෙන්නගෙ නැගල හොදටම මැඩම් අත ගගා කිස් කරනවා මම මැඩම්ගෙ පිටේ ඉදන් කිස්ස් කරන ගමන් බ්‍රා එක ගලවලා කුක්කු මිරිකන්න ගත්ත ජොක පිටින් මැඩම්ගේ පුකට තද කරන් අරූ ජොකා ගලවාලා මැඩම්ගෙ කටට දුන්නා,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...