බෝඩිමේ අක්කා.


මේ කතාව සිද්ද උනේ මීට ගොඩාක් කාලෙකට කලින්.ඉස්සර අපේ ගෙදර බෝඩිමක් තිබුණා.ඒකේ අක්කලා දෙන්නෙක් හිටියා ගර්මන්ට් එකක වැඩ කරන. එතකොට මට අවුරුදු 14ක් විතර ඇති. දෙන්නගෙන් එක අක්ක කෙනෙක්ට කොල්ලෙක් හිටියා. අනිත් කෙනාට නම් කොල්ලෙක් නැහැ. ඒ අනිත් කෙනා ගැන තමයි මේ කතාව.
එයාගෙ නම නිලන්ති. ටිකක් කලුයි. වැඩිය උස නැහැ. මෙයාට නියම ඇගක් තිබුණා. අක්කලා ඉන්න බෝඩිම හදලා තිබුණෙ ලෑලි වලින්.දවසක් උදේ අක්කලා වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙන වෙලාවක මට මාර පිනා චාන්ස් එකක් වැදුනා. ලෑලි අතරින් චූටි හිඩසක් තිබුණා. අක්කලා ඇදුම් කාරු කරන හැටි මන් මේ හිඩසෙන් බලාගෙන හිටියා.ඒ දවස් වල අතේ ගහන්න ගත්ත මුල් කාලේ. ඉතින් මේක මට මාර අත්දැකීමක් උනා.
ඔහොම ටික දවසක් ගත වෙනකොට මට හොදටම මෝල ඇවිස්සෙන්න ගත්තා.හැමදාම උදේටයි හවසටඉ අක්කලා ඇදුම් මාරු කරනව බල බල හොදටම අතේ ගැහුවා.නිලන්ති අක්ක මාත් එක්ක ගොඩක් ෆිට්. දවසක් මම නාන වෙලාවෙම මෙයත් ආවා නාන්න.එදා අපේ ගෙදර කවුරුවත් හිටියෙ නැහැ. එලියෙ ටකරන් වලින් වටකරපු තැනක් තමයි ටැප් එක හදල නාන්න තිබුණේ. අපි ඔක්කොම නාන්නෙ එකම තැන. ඉතින් නිලන්ති අක්කත් මාත් එක්කම නාන්න පටන් ගත්තා. එයා ඇදගෙන හිටියෙ ටිකක් කොට දිය රෙද්දක්. ගල් දෙකෙන් ටිකාක් විතර එළියෙ. මම ඉතින් අක්කත් එක්ක සෙල්ලන් කර කර විහිලු කර කර නාන්න ගත්තා. අපි දෙන්න ටැප් එක යටට යන්න ටිකක් පොර කෑවත් එක්ක.එහෙම පොර කනකොට මට අක්කගෙ කුක්කු දෙක අතට අහු උනා. පොර කනව වගේ මන් හිමින් කුක්කු දෙක මිරිකුවා. අක්ක එච්චර ගනන් ගත්තෙ නැහ.
ඊට පස්සෙ අපි දෙන්න සබන් ගන්න ගත්තා. ඩන් මගෙ පඉය හොඩට නැගල. කලිසමත් ටිකක් ඉස්සිලා. අක්ක මගේ පිටේ සබන් ගාල ඇතිල්ලුවා. ඊට පස්සෙ එයාගෙ සබන් ගාන්න කිව්ව. හැබැයි එයා පිට අතුල්ලන්න දුන්නෙ එයාගෙ පෑන්ටියක්.ඒකෙ සබන් ගල දුන්නා. මම පෑන්ටිය අතට අරගෙන අක්ක දිහා බැලුවම එය හිනා වෙලා මට පිට දික් කරා.මුකුත් කතාවක් නැහ. මන් හිමින් හිමින් පිට අතුල්ලන්න ගන්නකොට අක්ක දිය රෙද්ද බුරුල් කලා.මුලු පිටම එලියෙ. මට පිස්සු වගේ. අතුල්ලන එක කෙසේ වෙතත් මන් හොඩට පිට අත ගෑවා. ඒ අස්සේ මගෙ නැගපු පඉය අක්කගෙ තට්ටම් වල වදිනව.ඒක ඔක්කොටම වඩා ආතල්

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...