වෙනස් කථාවක් 3 කොටස.


මම රස්සාව විදියට කරේ IT ජොබ් එකක්. ඔෆිස් එකේ Server migration එකකුයි තව තව අප්ඩේට්ස් වගයකුයි නිසා මට දවස් කීපයක් පට්ට රෑ වෙනකන් වැඩකරන්න සිද්ධ උනා. පාන්දර1-2 වෙනකන් වැඩ කරලා ආයේ පහු වෙනිදා උදේටත් ඔෆිස් යන්න සිද්ධ උනා. රෑ වෙන දවසට ඔෆිස් ට්‍රාන්ස්පෝර්ට්
එකෙන් තමයි ගෙනත් දාන්නේ. එක දවසක් මම ගෙදර එනකොට පාන්දර 1 පහු වෙලා. අරුන්ගේ ගේ පහු කරන් එනකොට ගේ පිටි පස්ස බැලුනේ නිකමට වගේ. වැලේ සුදු පාට බ්‍රා එකකුයි පෑන්ටියකුයි වනලා. සුදු පාට නිසා මට හොඳට පෑන්ටිය අදූරගන්න පුළුවන් උනා කෙල්ලන්ගේ අම්මාගේ එකක් කියලා. පහු ගිය ටිකේම නිදි මරාගෙන වැඩ කල නිසා මට ගෙදර ගෑණිට හුකන්න උනෙත් නෑ. දවස් 05-06ක විතර කැරි ස්ටොක් එකක් එකතු වෙලා තිබුනා. ඒත් මම එදා ආතල් එක ගන්න ගියේ නෑ. වල ඉහගෙන කාලා කෙලවගත්තා වගේ පුදනකොටම කන්න ගියේ නෑ මම. මහන්සිත් වැඩි නිසා ගෙදර ගියා මොකුත් නොකර. ඊට පහු වෙනිදත් ඔය වගේම මම එනකොට පාන්දර 1 පහු වෙලා. එදත් ඔය විදියටම එකක් වනලා තිබුනා. ඒකත් ඇන්ටිගේ එකක්. එහා පැත්තේ අංකල්ගේ ජොකෙකුත් උන්නා. නිකන් ආරක්ෂාවට වගේ. අන්කලුයි ඇන්ටියි දෙන්නා තමයි කඩේ වහලා අන්තිමටම එන්නේ ගෙදර එන්නේ. එයාලා එනකොට දුවලා තුන් දෙනාම ඇවිත් ගෙදර. ඇන්ටි තමා අන්තිමටම වොෂ් දාන්නේ. ඒ නිසා වෙන්ඩ ඇති. එලියේ වනලා තියෙන්නේ. ඔවුවා දකිනකොට තමයි පහුගිය ආතල් මතක් වෙලා මෝල් ගාය වැඩි වෙන්නේ. දෙවෙනි දවසෙත් බොහොම අමාරුවෙන් මොකුත් නොකර ගෙදර ගියා. හෙට නම් පාර දෙනවාමයි එලියේ වනලා තිබුනොත් කියලා හිතාගෙන. ගෙදර එනකොට ගෑණි යතුර එලියේ තියලා නිදි. මාත් එහෙම්මම නිදියා ගත්තා. උදේ වැඩට යනකොටත් ඉස්සරහට හම්බු උනේ ඇන්ටිව. මම එනකොටම ඇන්ටි ගේ ඇතුලට ගියා වෙනදා වගේ. එදා ඔෆිස් ඇරිලා එනකොට පාන්දර දෙකයි. වාහනෙන් බැහැලා සපත්තු දෙක ගලෝලා අතට ගත්තා අඩි සද්දේ නෑහෙන්න, ගේ ගාවින් යද්දි අඩි සද්දේ ඇහෙන නිසා. හිමින් හිමින් සද්ද නොකර ගේ පහු කරන් ගේ පිටිපස්සට ගියා.. මාස 04කට විතර පස්සේ පුන පුනා බලන් හිටපු දවස අදයි. වනලා තිබුනේ ඇන්ටිගේ බ්‍රා එකකුයි පෑන්ටියකුයි. ඒ දෙක වැලෙන් අරගෙන තාප්පේ අයිනෙන් වාඩි උනා. උදේ පාන්දර ඇන්ටි දැකපු විදිය මතක් උනා මට. පෑන්ටියේ සුවඳ...ම්..... හුත්ත ගාව කොහොම ඇතිද? එක දවසක් ඇන්ටිගේ හුත්ත ඇත්තටම දිවෙන් තෙත් කරලා රහ බලන්න තිබුනා නම්. බ්‍රා එක ගොඩක් ලොකුයි. බ්‍රා එක පයියේ ඔතාගෙන පෑන්ටියේ හුතු සුවඳ බල බල විනාඩි කීපයයි ඉන්න පුළුවන් උනේ මට. දවස් ගානක් හිර කරගෙන හිටිය කැරි ඔක්කොම ඇන්ටිගේ බ්‍රා එකට යන එක මට් නවත්තන්න පුළුවන් උනේ නෑ. හෙන කැරි ස්ටොක් එකක්ම බ්‍රා එකේ. බ්‍රා කප් එක ඇතුලේ බේරෙනවා. පුදුම සැහැල්ලුවක්, සනීපයක් ආවේ කැරි ටික රිලීස් උනාම. ඇන්ටිට හිකුවා වගේ සැපක් ඒක මාස ගානකට පස්සේ .බඩු ගියාට පස්සේ මම මගෙ ආතල් එක කෑවා නේද කියලා මට හිතුනා. ආයේ හෙට ඉඳන් වැලේ වනන එකක් නෑ. ඒත් මෝල ඊට වඩා ලොකු උනා නේ. මොකුත් නොවුන ගානට මම බ්‍රා එකේ කැරි පුළුවන් තරමක් මගේ ශර්ට් එකේ පිහලා ඒ දෙකම වැලේ වනලා ගෙදර ගියා. මට උන වැඩේටනම් හෙනම අප්සට්. ආයේ හෙටින් පස්සේ කිසි දෙයක් ඇන්ටි වැලේ වනන එකක් නෑ. ඔහොම හිත හිත මම නිදා ගන්න ගියා ෆුල්ම අප්සට් එකේ.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...