කේලම 3 කොටස.


මේ වෙනකොට මගෙ ඔලුව හොඳටම අවුල් වෙලා හිටියෙ. විනීතා දැනටත් තමන් සමග ලිංගික ඇසුරක් පවත්වනවා කියලා අනංගයගෙ ලියුම් වලින් ඉඟි කළා. ඒත් ඒ වගේ දේකට කිසිම ඉඩක් තිබුණෙ නැහැ. විනීතා වැඩ කරන බැංකු ශාකාව තිබුණෙ අපේ කුලී ගෙදරට ලඟ. ඒ නිසා එයා ස්කූටරයකුත් ගත්තා වැඩට යන්නයි එන්නයි. සතියට දවස් දෙකක් ඇන්දෙ සාරි. ඒ සඳුදයි බදාදයි. ඉතිරි දවස් වල ඇන්දෙ කලිසමයි හැට්ටෙයි හරි දිග සායකුයි හැට්ටෙකුයි හරි. විනීතා විනීතව දිගට ඇන්දා. ඒත් එයාගෙ ඇඟේ සරාගී හැඩය ඒ වෙලාවට තදින් කැපිලා වෙනුනා. හැට්ට වලින් පවා ඉනේ හීනි බවත් පපුවෙ විසාල වටකුරු බවත් කැපිලා පෙනුනා.
කොහොම වුණත් විනීතා දැනටත් එහෙම සම්බන්ධතාවයක් පවත්වන බවට මට කිසිම සාක්ෂියක් ලැබුණෙ නැහැ. මම හැමදාම හවස ගෙදර ඇවිත් විනීතට හොරෙන් විනීතගෙ යට ඇඳුම් පරීක්ෂා කරලා බලනවා. සතියකට සැරයක් දෙසැරයක් විනීතගෙ පෑන්ටිය යෝනියේ ගෑවෙන තැන තෙත ගතිය වැඩියි වගේ පේනවා. ඒත් එතනින් ශ්‍රක්‍රාණු සුවඳක්නම් ආවෙ නැහැ. මේ කාරණේ නිසා මම ඒ ලියුම් වල තියෙන දේ සැක කරන්න පටන් ගත්තා. මේ ලියුම් එවිල්ල අපේ පවුල කඩා දාන්න කවුරු හරි තරහකාරයෙක් හරි විනීතව සෙට් කරගන්න උත්සාහ කරන පොරක් හරි කරන දෙයක් කියලා මට ටික ටික හිතෙන්න ගත්තා.

හැබැයි මේ අතර මගේ හිතේ අමුතු වෙනසක් ඇති වෙන්න පටන් අරගෙන තිබුණා. ඒ තමයි ඒ ලියුම් වල මගේ බිරිඳ ගැන කියවෙන කාමුක දේවල් නැවත නැවත කියවලා ආතල් ගන්න එක. ඒ නිසා මම ඒ ලියුම් විසි නොකර අරන් තියාගන්න පටන් ගත්තා. ඒවා කියවලා මම ස්වයං වින්දනය කරන්නත් පෙළඹුනා. බිරිඳත් මමත් අතර දැන් මාස ගණනකින් කිසිම ලිංගික කටයුත්තක් සිද්ද වෙලා නැහැ. ඒ නිසා හැඟීම් පිට කරගන්නත් එක්ක මම ඒ වැඩේට ටික ටික ඇබ්බැහි වුණා. මම නොදැනුවත්වම මගේ බිරිඳ දිහා වෙන මිනිස්සු කාමුකව බලන එකට, එයාට බස් වල යද්දි ජැක් වදින් එකට මම ටික ටික ආසා වෙන්න පටන් අරගෙන. ඒ ගැන මටත් හරිම පුදුමයි.

මේ අතරෙ ආව ඊලඟ ලියුම තමයි මේ.

“දුමින්ද,

ඔන්න තමුසෙ පුල පුලා බලා හිටිය ලියුම මම ලියුවා. මම අන්තිමට කිවුවෙ තමුසෙගෙ ගෑනි කැම්පස් එකේ ෆයිනල් ඉයර් එකේ ඉද්දි ආයිත් සැරයක් මාව හොයාගෙන ආව එක ගැන.

ඒ වෙද්දි ගෑනිට සෑහෙන්න නිදහසක් තිබුණා. ඒ මදිවට ගාල්ල කිට්ටුව ඕනෑ තරම් නිදහසේ හැසිරෙන තැන් තිබුණා. සති අන්ත වලට ගෑනි ගෙදර ආවෙ නැහැ. පාඩම් කරන්න තියෙනවා කියලා ගෙදරට කියලා බෝඩිමේ නතර වුණා. මම ගියා ගාලු. ගෑනි බෝඩිමෙන් එන්නෙම වැඩේට ලෑස්ති වෙලා. බස් වල යද්දි මගෙ ලඟින් හිටගෙන ඉන්නකොටත් හුත්තෙ ජූස් සුවඳ නහයට දැනෙන තරම්. අසහනෙන් ඇඹරෙනවා. ඒ පැත්තෙ ඕන තරම් ස්පොට් තියෙනවා කපල් වලට ආතල් ගන්න. අපි ඒ හැම තැනකම ගියා. කොටින්ම මඩොල් දූව කිට්ටුව තියෙන දූපතකත් අපි හිකුවා. ගිය මොහොතේ ඉඳන් ඉතින් මගේ සැප කනේ. අපි කරන්න පුළුවන් හැම දේම කළා. තමුසෙගෙ ගෑනිගෙ හුත්තයි පුකයි මම තලලා තලලා මගෙ පයිය රිදෙනකම්ම තැලුවා. කාම සූත්‍රයේ කපල් එකකට කරන්න පුළුවන් හැම දේම අපි කළා.

විනීතා කෙඳිරි ගගා රති ගායට කෑ ගහන හැටිනම් ආයිත් ඉතින් වැල ෆිල්ම් එකකින්වත් අහන්න ලැබෙන්නෙ නැහැ. ගෑනිට සිද්ධිය වෙන වෙලාවටනම් පිස්සු බැල්ලියක් වගේ තමයි දඟලන්නෙ. ඒ ඇඟ වෙවුල වෙවුල යන වෙලාවෙ ගෑනිට කිසිම සිහියක් නැහැ. ඒකි අමු හෙලුවෙන් පඳුරු අස්සෙ ඉඳන් මාත් එක්ක කරපු ඒ දේවල් තමුසෙ එක්ක කරන්න තියා හිතලවත් නැතිව ඇති.

මම අද කියන්න යන්නෙ තමුසෙගෙ ගෑනිගෙ ජීවිතේ විශේෂම කාල පරිච්ඡේදය ගැන. ඒ තමයි කැම්පස් එකේ අන්තිම කාලෙ. මේ වෙනකොට අපි දෙන්නා කරන්න පුළුවන් හැම දේම වගේ කරලා තිබුණා කියලා තමයි අපි හිතුවෙ. ඒත් වැල ෆිල්ම් වල තියෙන සමහර දේවල් අපි කරලා තිබුණෙ නැති බව අපි දෙන්නට පස්සෙ මතක් වුණා. ඒ මදිවට ගෑනි ඉන්දියාවෙ මොනවදෝ චිත්‍රයි පිළිමයි වල රූප තියෙන පොතක් ගෙනැත් මට පෙන්නුවා. ඒකෙ තිබුණා එක ගෑනියෙක් පිරිමි කීප දෙනෙක් එක්ක හුකන පිළිමයි, එක පිරිමියෙක් ගෑනු කීපයක් එක්ක හුකන පිළිමයි. විනීතා කිවුවා මේ දේවල් ඉස්සර කාලෙ ඉඳන් වෙලා තියෙනවා කියලා.

එදයින් පස්සෙ ගෑනිට ඕන වුණා ඒ වගේ දේකත් අත්දැකීම ලබා ගන්න. මොකද මේ වෙනකොට අපි දෙන්නටම එකම දේ කරලා කරලා ටිකක් ඇති වෙලා තිබුණේ. ඒ නිසාම මේ වෙනකොට අපි ක‍ළේ අමුතු දේවල්. සමහර දාට විනීතට සිද්ධිය වෙන්න ලං වෙනකොටම අපි නවත්තනවා. නවත්තලා වෙන වැඩක් කරනවා. පස්සෙ ආයිත් හුකනවා. ආයිත් වෙන්න යනකොටම නවත්තනවා. ඔය වගේ දේවල් වලින් තමයි අපි ඒ කාලෙ අපි දෙන්න අතර සිද්ද වෙන දේවල කොලිටිය රැක ගත්තෙ. ඒත් අර පොත බලපු දවසෙ ඉඳන් විනීතට එයින් එහා ගිය අමුතු දේවල් කරන්න ඕන වුණා.



විනීත මගෙන් ඇහුවා අපිට ඒ වගේ අත්දැකීමක් විඳගන්න බැරි වෙයිද කියලා.

මේ ගෑනිව වෙන මිනිහෙක් එක්ක ෂෙයාර් කරන්න මට කිසිම කැමැත්තක් තිබුණෙ නැහැ. පොර මට වඩා හොඳට ගේම දුන්නොත් මේකි ඌ පස්සෙ යන බව මම හොඳටම දන්නවා. ඒ නිසා මම බලන්නම් කිය කිය මග ඇරියා. එන්න එන්න ගෑනිගෙ කරදරේ එන්න එන්න වැඩි වුණා.

බලන්නම් කිවුවට ඔයා ඒ ගැන කිසිම උනන්දුවක් නැහැනෙ. ඔයාට ඊරිසියද?

ගෑනි මගෙන් ඇහුවා. ඊට පස්සෙ මම ප්ලෑනක් ගැහුවා.

මේ වෙනකොට මට රස්සාවක් සෙට් වෙලා. ඒ රස්සාවෙ වැඩ වලට මම ගොඩක් වෙලාවට පිටකොටුවෙ කඩ වලට යනවා. ඒ යද්දි මට සෙට් වුණ අවුරුදු 50ක් විතර වයස දෙමළ පොරක් හිටියා. පොර පොඩි සීඩී කඩයක් කළා. පොරට හොඳට සිංහල පුළුවන්. නම රඝු. මට්ටක්කුලිය පැත්තෙ තමයි ඉන්නෙ. මම පොරගෙන් සීඩි ගන්න නිසාත්, මගේ රස්සාව අනුව කඩේට සම්බන්ධ නිසාත් අපි දෙන්න ෆිට් වෙලා හිටියෙ. පොර කලු උස මහත තඩි බඩක් තියෙන එකෙක්. ඒත් සෑහෙන්න මදන ගායක් තිබුණා. කඩ කෑල්ල ඉස්සරහින් යන ගෑනු ගැන පෙර මට පෙන්න පෙන්න වල් කතා කියනවා. පොරගෙ ගෑනි දාලා ගිහින්. තනියම තමයි ඉන්නෙ.

මම දවසක් විනීතා එක්ක මේ කඩේට ආවා. ඇවිත් අර පොරට පේන්න විනීතගෙ තට්ටං අත ගෑවා. ඉනෙන් අල්ලගත්තා. ඔය වගේ දේවල් කළා. රඝු මේක හොඳට බලන් ඉඳලා මට ඇහැකුත් ගැහුවා. පස්සෙ දවසක මම කඩේට ගිය වෙලාවක් රඝු මගෙන් ගෑනි ගැන ඇහුවා. මම පොරගෙ හැඟීම් ඇවිස්සෙන ටෝකක් දුන්නා.

ඒකි කැම්පස් කෙල්ලක්. පුදුම මදන ගායක් තියෙන්නෙ. මේ වෙනකොට කොල්ලො හත අටක් එක්ක විතර ඉඳලා අත් ඇරලා දාලා ඇති. දැන් මට සෙට් වෙලා ඉන්නෙ. හුකන්න ගිහයම පිස්සු හැදෙනවා රඝු. මාර විසයක්. ඔය වැල ෆිල්ම් වල කෑලි පරාදයි.

ඉතින් උඹ ඒකි බඳින්නෙ නැද්ද?

පිස්සුද බන්. ඔය වගේ එවුන් බැඳගෙන කොහොමද හිතේ සැනසිල්ලෙන් රස්සාවකටවත් යන්න දොට්ට බහින්නෙ.

ඒක ඒකි දන්නවද?

අපොයි ඔවු. ඒකිට ඕන දැන් කොහොමත් පෙට්ටිය කුඩු වෙලා තියෙන එකේ බඳින්න කලින් උපරිම ආතල් එකක් ගන්න. කොටින්ම දැන් ඒකිට ඕන අලුත් අලුත් දේවල් මාත් එක්ක කරන්න. මගේ පෙර පිනකට සෙට් වුණ කෑල්ලක් බං.

මම කිවුව දෙයින් රඝු පිස්සු වැටුණා. මේ තරම් සෙක්සි කෑල්ලක් ඒ වගේ පීචං තත්වෙකට වැටිලා ඉන්න එකට පෙරට මාර ආතල්. පොර හිතේ හිරකරගෙන ඉඳලා ඉඳලා දවසක මගෙන් ඇහුවා ඌටත් අවස්ථාවක් අරන් දෙන්න බැරිද කියලා. පොර ඇහුවෙ විහිලුවට වගේ. මම එවෙලෙ පිස්සුද බං. ඒකි තාම අවුරුදු 23ක කෙල්ලෙක්නෙ. කියලා මග ඇරියා.

ඒ වුණාට ඒකිගෙ ඇඟනම් අවුරුදු 30ක විතර අම්මණ්ඩි කෙනෙක් තරම් හැදිලා. රඝු කිවුවා.

මෙහෙම තත්වෙකදි තමයි විනීත මට වද කර කර කාම සූත්‍ර ගැනම කියවන්න ගත්තෙ. ඒ පාර මම ගිහින් රඝු මුණ ගැහුණා. පොරට සිද්ධිය පැහැදිලි කළා. මම උගෙන් ඇහුවා උගේ පයිය හොඳ තත්වෙක් තියෙනවද කියලා. මොකද පොර හැමදාම රෑට බොන එක දිගට බට ගහන එකෙක් නිසා. ඌ කිවුවා ඒක නිකන් ගල් ඉන්න වගේ තියෙනවා කියලා. ඊට පස්සෙ මම නීතියකුත් දැම්මා. විනීත එක්ක සෙක්ස් ඇරෙන්න කිසිම කතාවක් බැහැ. ඒ වගේම තමන් ඉන්න තැන එහෙම කියන්නත් බැහැ. විනීතගෙන් ඒවා අහන්නත් බැහැ.

රඝු මම කියන ඕනම දේකට කැමති වෙනවා කිවුවා. ඒ ගෑනි එක්ක එක පාරක් හුකන්න දුන්නොත් ජීවිතේටම මට ණයගැතියි කියලත් කිවුවා. මටත් ආතල්. මම වැඩේ සෙට් කළා. විනීතත් එක පයින්. හැබැයි ගෑනි ඒ වෙනකල් දැකලා තිබුණෙ නැහැ තමන්ට හුකන්න එන මනුස්සයා කවුද කියලා. විනීත ඊට මාසයකට විතර කලින් පිටකොටුවෙ කඩේදි රඝුව යන්තම් දැකලා තිබුණත් ගෑනිට මීටර් තිබුණෙ නැහැ.

ඔන්න ඉතින් තමුසෙ බලාපොරොත්තු වෙන තැනට ආවා. ඒත් අද මට තව ලියන්න වෙලාවක් නැහැ. ඉතිරි ටික ඊලඟ ලියුමෙ ලියලා එවන්නම්.

ඒක නෙවෙයි, දැන් විනීතගෙ හුත්තෙන් ගඳක් එනවා. මොකක් හරි විසබීජ නාශකයකින් ඇතුල සුද්ද කළොත් නරකද? දොස්තර කෙනෙකුට පෙන්නලා බලනවා.

මීට විශ්වාසී

අනංගයා.”



ඒ ලියුම ඇත්තටම නවත්තලා තිබුණෙ මට නොයිවසිල්ලක් ඇති වෙන විදිහට. ඊට පස්සෙ වුණ දේ ගැන දැනගන්නකල් මට ඉවසිල්ලක් නැති වුණා. ඊලඟ ලියුම එනකල් ඊට පස්සෙ සිද්ද වෙන්න ඉඩ තිබුණ එක එක සිද්ධි හිතේ මවාගෙන අතේ ගැහුවා. මම රෑක හොරෙන් විනීතගෙ හුත්ත ලඟට එබිලා අරූ කියන දේ ඇත්තද කියලා බැලුවා. ඒත් මට වෙනසක් දැණුනෙ නැහැ.

කොහෙම කළත් මේ කතා ගොතපු ඒවා කියලා මම හිත හදා ගත්තා. ඒ ගොතපු ඒවා වුණත් ඒවා ඇතුලෙ මගේ බිරිඳ ඉන්න නිසා ඒවයින් මම අමුතු ආතල් එකක් ගත්තා. මේ වෙනකොට මට මගේ බිරිඳ නයිටියක් ඇඳගෙන හරි තුවායක් ඇඳගෙන හරි ඉද්දි මතක් වෙන්නෙ අර ලියුම් වල තිබුණ සිද්ධි වල එයා යෙදිලා ඉන්න විදිහයි. ඒක මතක් වෙද්දිම මගේ ලිංගය ප්‍රාණවත් වෙනවා. ඒත් මම එයාව අතගාලා ඉඹින්න ලෑස්ති වෙද්දි ඒක අප්‍රාණික වෙනවා. හරි පුදුමයි. ඉතින් අපි අතරේ කිසිම ලිංගික ක්‍රියාවක් නැහැ. සමහර විට එයා මම ගෙදර නැති වෙලාවට හරි මට නින්ද ගිය වෙලාවට හරි තනියම ගල කපාගෙන ආතල් එකක් ගන්නවා ඇති කියලා මට හිතුණා.

මෙහෙම කාලය ගෙවෙද්දි මම නොයිවසිල්ලෙන් බලා හිටිය ඊලඟ ලියුම ආවා.



“දුමින්ද,

ඊට පස්සෙ වුණ ටික දැනගන්නකල් තමුසෙ පිස්සු වැටිලද හිටියෙ. අතේ ගහලා අතේ ගහලා පයිය දැන් ගෙවිලද? හි හි.

හරි ඔන්න එහෙනම්, එතන ඉඳන් සිද්ධිය. විනීතයි රඝුයි දෙන්නම වැඩේට උඩින් කැමති වුණාට අපිට ඒකට ආරක්ෂිත තැනක් අවශ්‍ය වුණා. කලින් වගේ පඳුරු අස්සෙ සෙට් වෙන්න බැහැ. හැබැයි ලාබ හෝටල් වලට යන්නත් බයයි මොකද පොලිසියෙන් පැන්නොත් ලෙඩේ නිසා. හොඳ හෝටලේකට යන්න සල්ලි ටිකක් වැඩිපුර ඕන. රඝු ඒ වියදම දරන්න උඩින් කැමති වුණා. ඒ නිසා අපි දෙහිවල පැත්තෙ බීච් එක කිට්ටුව තියෙන රූම්ස් ස්පොට් එකකට ගියා.

රඝු ආවෙ ත්‍රී වීල් එකක. අපි දෙන්න වැල්ලවත්තෙන් ත්‍රී වීළ් එකට ගොඩ වුණා. එවෙලෙ තමයි විනීතා රඝුව දැක්කෙ. රඝුගෙ උස මහත කළු ඇඟත් තඩි බඩත් දැකලා විනීතගෙ බලාපොරොත්තු ටිකක් කඩ වුණා. ගෑනි හිතුවෙ මම වගේ තරුණ උස මහත ෆිට් ඇඟක් තියෙන කොල්ලෙක් සෙට් වෙයි කියලා. ඒත් විනීතා කිසිම අකමැත්තක් පෙන්නුවෙ නැහැ. රඝු නම් විනීත නැග්ග වෙලේ ඉඳන් ගෑනි දිහා කන්න වගේ බලාගෙන ඉන්නවා. මම කියලා තිබුණ විදිහට කතා නැතිව තමයි හිටියෙ දෙන්නම. අපි ෆාමසියකින් කොන්ඩම් පැකට් එකකුත් ගත්තා. අරගෙන කෙලින්ම රූම්ස් ස්පොට් එකට ගියා. ඒකෙ පොරවලුත් ටිකක් පුදුම වෙලා බැලුවා. මේ වගේ තරුණ සෙක්සි ගෑනියෙක් වයසක කැත පිරිමියෙකුයි කොල්ලෙකුයි එක්ක රූම එකකට යන එක ගැන උන්ට පුදුමයි.



කාමරේට ආවට පස්සෙ විනීතා ටිකක් ලැජ්ජාවෙන් වගේ තමයි හිටියෙ. රඝු නම් ඕන දේකට රෙඩි වෙලා කෙල හල හල කොන්ඩම් පැකට් එක අතේ තියාගෙන බලන් හිටියා. මම රඝුට අපි කරන වැඩේ ප්ලෑන් එක කියලා තිබුණා. ඒත් විනීතව ෆෝම් කරගන්න මට ටිකක් ගෑනිව අතගාලා ඉඹින්න සිද්ද වුණා. මොකද රඝුගෙ වයසක පෙනුමට ගෑනි ටිකක් අප්සට ගහලා හිටියෙ. පොරගෙ කට්ට කලු මූණෙ ලොකු වලවල් තිබුණා. රැළිත් ගැහිලා. කොණ්ඩෙ තැන තැන ඉදිලා. තෙල් ගාලා පරණ තාලෙට පස්සට පීරලා. ඇඳන් හිටියෙ සුදු කමිසයකුයි සරමකුයි. සරමට යටින් පරන තාලෙ ලංකට් එක ලාවට පේනවා. ඉතින් විනීතා අප්සට් යන එක අහන්න දෙයක් නැහැ.



මම විනීතගෙ ඇඟ අත ගගා හැට්ටෙයි සායයි ගැලෙවුවා. විනීතා මාව බදාගෙනම ඇස් පියාගෙන හිටියා. මම යට සායත් ගැලෙවුවා. ගෑනි මේ වෙනුවෙන්ම සෙක්සි පෑන්ටියකුයි බ්රා එකකුයි ඇඳගෙන ඇවිත් හිටියා. ඒ පුංචි දුහුල් පෑන්ටියෙන් අර දාර පුක යන්තම් වැහිලා තියෙන හැටි කාමරේ තිබුණ කන්නාඩියෙන් දැකපු මටත් හොඳටම නැග්ගා. රඝුට ඒක දැකලා ඉවසිල්ලක් නැති වුණා. තන් දෙකත් එහෙම්මමයි. සෑහෙන්න කොටසක් එලියට නෙරලා ඇවිත්. මාර සීන් එකක්. කාමරේ ලයිට් එලියට ඒ ඇඟ මාර සෙක්සි දර්ශනයක් වුණා. මේක ඉවසගෙන ඉන්න බැරුව රඝු තමන්ගෙ කමිසෙයි සරමයි ගැලෙවුවා. මවිල් පිරුණ තඩි බඩට යටින් ඇඳන් හිටි නිල්පාට ලංකට් එකෙන් පොරගෙ පයියයි වල්ලයි කැපිලා පෙනුනා.

බුදු අම්මෝ ඒකෙ සයිස්. පත වල්ලකුයි යෝධ පයියකුයි තමයි ඌට තිබුණෙ. පයිය නැගලා ලංකට් එක උස්සගෙන ඉන්නවා. පයිය අග ගෑවෙන තැන ලංකට් එක තෙත් වෙලා. මම විනීතට අතින් තට්ටු කරලා ඒක පෙන්නුවා. ගෑනි ඇස් ඇරලා බැලුවා. ගෑනිගෙ ඇස් උඩ ගියා. මෙච්චර වෙලා තිබ්බ අප්සට් ගතිය කොහෙන් ගියාද නැහැ. රඝුගෙ බඩ ගෙඩිය යට තියෙන අගනා වස්තුව දිහා බල බල විනීතා ආතල් එකක් ගත්තා.

ඔන්න ඊට පස්සෙ තමයි විනීතා සාමාන්‍ය තත්වෙට ආවෙ. ගෑනි ඇඹරි ඇඹරි මාව ඉම්බා. මගෙ ඇඳුම් ගලවලා පාත් වෙලා පයිය කටට ගත්තා. එහෙම කරන අතර තුර තමන්ගෙ පුක කාමුක විදිහට නැලෙව්වෙ රඝුට පේන්න. ගෑනි ආයි නැගිට්ටෙ මගෙ පයිය ගෑනිගෙ පපුවෙයි බඩෙයි තදින් ඇතිල්ලිලා පෑන්ටියට තද වෙලා නතර වෙන විදිහට.

රඝු කොන්ඩම් එකක් දාගත්තා. ඒත් පොරගෙ පයියෙ මුල අඟල් දෙකක් විතර එලියෙ. ඒ මදිවට කොන්ඩම් එකට පයිය හොඳටම තද වෙලා. හිරයි. මොකද පොරගෙ පයිය දිගයි මහතයි. බොරු කියන්නෙ මොකටද මගේ එක වගේ එකහමාරක් විතර ඇති.



රඝු මම කිවුව විදිහට මම විනීතව බදාගනෙ ඉද්දි පිටි පස්සෙන් ආවා. ගෑනිගෙ පිටට හේත්තු වුණා. ඒත් බඩ නිසා පොරගෙ පයියෙ ඔලුව යන්තම් විනීතගෙ තට්ටං දෙක මැද්දට එබෙනවා විතරයි. ඒ නිසා පොර පස්සට බර වෙලා බඩ පස්සට අරගෙන පයිය ඉස්සරහට එවුවා. ඒ පාර ඒක ගෑනිගෙ කකුල් දෙක මැද්දෙන් ඉස්සරහට ආවා. මගෙ පයියෙත් ගෑවුණා. මම ඉක්මනට පස්සට ගත්තා.

ඊට පස්සෙ පුතො අපි කරපු සෙල්ලම් උඹට කවදාවත් වැල ෆිල්ම් එකකින්වත් බලන්න බැහැ. ගෑනි ඇඳුම් ගලවලා හෙලුවෙන් ඇඳ උඩ උඩු බැලි අතට තියලා මම කටට දෙනගමන් රඝු ඒකිට හිකුවා. ගෑනි මුලින් හුත්ත පළල් වෙලා ඇදෙන නිසා දැඟලුවා. මොකද පයිය කටේ නිසා කතා කරගන්න බැරුව. පස්සෙ ආතල් එකට දැඟලුවා.

ඊට පස්සෙ රඝු උඩුබැල්ලෙන් නිදිකරලා ගෑනිව උගෙ පයිය උඩ ඉන්දලා ඉස්සරහට නවලා මම ගෑනිගෙ පුකේ ඇරියා. විනීතා කාමුක විදිහට දිගටම කෙඳිරි ගගා දැඟලුවා. කාමරෙන් එලියටත් ඇහෙන්න කෙඳිරි ගෑවා. ඒ සද්දෙ ඇහෙද්දි මට වැඩි වෙලා අල්ලගෙන ඉන්න බැරි වුණා. ඒ නිසා මම පුකේ කැරි පිට කරලා පැත්තට පෙරලිලා බලන් හිටියා. මාර සීන් එක.

රඝුගෙ දාර පයිය සැරෙන් සැරේ විනීතගෙ හුත්තෙන් එලියට පනිනවා. ඒත් උඹේ ගෑනි ආයිත් ඒක අල්ලලා ඇතුලට දාගෙන පොල් ලෙලි ගහනවා. ගෑනිට දෙපාරක් වුනා. ඒත් රඝුට තාම නැහැ. ගෑනිට මහන්සියි. ඒ නිසා ගෑනි ඩොගී ස්ටයිල් එකට හිටියා. රඝු පස්සෙන් ඇවිත් හුකන්න ගත්තා. එතකොට රඝුගෙ බඩ ගෑනිගෙ තට්ටං වල වදින නිසා රඝුට ඇතුලටම බස්සන්න අමාරුයි. ඒ නිසා සෑහෙන්න වෙලා ගියා. රඝුටත් මහන්සියි.

කටින් රඝුගෙ වල්ල සූප්පු කරලා සපෝට් එකක් දෙනවා.

මම විනීතට කිවුව ගමන්. ගෑනි අර මුලින් පිලිකුල් කරපු රඝුගෙ කකුල් දෙක මැද්දෙ බලු තාලෙට ඉඳන් පාත් වෙලා පයිය උස්සලා අතින් අල්ලගෙන ඒකෙන් එල්ලෙන යෝධ වල්ල ඉඹින්න ගත්තා. පස්සෙ ඒවා සූප්පු කරන්න ගත්තා. ඒ ඇටයක් ගෑනිගෙ කටට ගන්න බැරි තරම් ලොකුයි. ලබ්බ බැහැලා වගේ තිබුණෙ. ඒ නිසා ගෑනි කළේ තොල් වලින් උර උර සූප්පු කරපු එක. ඊට යටින් රඝුගෙ මවිල් පිරුණ පුක තිබුණත් ගෑනි කිසිම හිරිකිතක් නැතිව කටින් ගේම ගෙනිච්චෙ ගාය එක වැඩි නිසයි. ඊට ටික වෙලාවකට පස්සෙ රඝු ආයිත් ෆෝම් වෙලා උඹේ ගෑනිව උඩු බැලි අතට තියලා කකුල් දෙක අත්දෙකෙන් අල්ලලා උස්සලා පළල් කරලා පොර ඇඳේ වාඩි වෙලා හුත්ත ඇතුලටම පයිය බස්සලා හුකලා හුකලා ඉවර කළා. ඉවර වෙද්දි උඹේ ගෑනි තුන් පාරක් සිද්ධ කරගෙන හිටියා.

රඝුගෙ කැරි වලින් පිම්බුණ කොන්ඩම් එක පවා විනීතා අතින් අල්ලලා ඉම්බා. ගෑනි ඒ තරමට රඝුගෙ පයියට වශී වුණා. කොහෙම හරි ගෑනිට කෙලින් වෙන්න පණ නැතිව වගේ ටික වෙලාවක් එහෙම්මම හිටියා. පස්සෙ අපි ලෑස්ති වෙලා ආව ත්‍රී වීළ් එකේම පිටත් වුණා. අපිව දෙහිවලින් බස්සපු රඝු කොළඹ පැත්තට ගියා. අපි ගෙවල් වලට ආවා.

එදයින් පස්සෙ ගෙවුන මාස කීපය රඝුගෙ ජීවිතේ වාසනාවන්තම කාලය වුණා. ඒකට හේතුව මම ඊලඟ ලියුමෙ ලියලා එවන්නම්.

මම කිවුවා නේද උඹේ ගෑනිගෙ හිල් ඔය තරම් පළල් කළේ මම නෙවෙයි කියලා. ඔන්න අද දැනගත්තා නේද කවුද කියලා. උඹට ඌව හැබැහින්ම බලාගන්න ඕනනම් මේ ලියුම යටින් ලියලා තියෙන ඇඩ්‍රස් එක තියෙන සීඩී කඩේට පලයන්. හැබැයි දැන් රඝු ටිකක් කලින්ට වඩා වයස පාටයි. ඒත් උඹේ ගෑනිටනම් ඒ ඇඩ්‍රස් එක දෙන්න එපා. මොකද පාලනයක් නැතිව ගිහින් ඒකි සමාජ රෝග හදාගනියි.

හැබැයි රඝුගෙ පයිය උඹේ ගෑනිගෙ හුත්ත උඩින් තියලා ගත්ත ෆොටෝ එකක්නම් මං ලඟයි රඝු ලඟයි තියෙනවා. අර උපන් ලපේ ඒකෙ පැහැදිලිව පේනවා. ඕනනම් දවසක ඒක පෙන්නන්නම්.

මීට විශ්වාසී

අනංගයා”



මේ ලියම කිවුව වෙලේ ඉඳන් මට ඉවසිල්ලක් තිබුණෙ නැහැ ටොයිලට් එකට ගිහින් අතේ පාරක් ගහනකල්. එතනින් නතර වුණේ නැහැ මම දිගටම හැමදාම වගේ ඒක මතක් කර කර තව තව දේ හිතේ මවාගෙන අතේ ගැහුවා. රෑට මම ඇහැරිලා වයිෆ්ගෙ ඇඳුම් එහා මෙහා වෙලා තියෙනකොට අර රවුම් පළල් පෘෂ්ටිමත් තට්ටං දිහා බලාගෙන අර සින් හිතේ මවාගන්නවා. සමහර වෙලාවට මට හීනෙන්ම බඩු යනවා.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...