ලලිතා 2 කොටස.


අපි ටක්ගාලා ඇදුම් හදාන එලියට අවා මම හිමිට කුස්සියට දිව්වා අද ජයරත්න දවල් වරුවේම ගෙදරඇවිල්ලා බඩගින්නට කන්ඩ මොනාහරි ඉල්ලුවා මමත් අල තම්බලා දුන්නා.ජයරත්නට ගානක් නෑ අපි 99බේරුණේ.පස්සේ ජයරත්න කෑම කාලා මගෙන් රු 100ක් ඉල්ලුවා මං දන්නවා බොන්ඩ තමයි කියලා මටත් ඔනි උනේ කෝම හරි ජයරත්නව ඉක්මන්ටම යවා ගන්න මං තාත්තගෙන් ඉල්ලුවා තාත්තත් පැනලා දුන්නා පස්සේ ඒකත් අරන් ජයරත්න  යන්න ගියා .ජයරත්න මිදුලට බැහලා කඩුල්ල පැන්න ගමන් තාත්ත දුවලා ඇවිත් පිටිපස්සෙන් මගේ ඉන බදා ගත්තා
මොනද තාත්තා මේ කරන්නේ ජයේ දැක්කොත්
බය වෙන්ඩ එපා කෙල්ලේ ඌ ගියා තාත්ත මාව තොරතෝංචියක් නැතුව ඉබඉබ මගේ පපු මිරිකුවා මට රිදුනත් ආසාව නිසා මං පාඩුවේ හිටියා පස්සේ අපි ආයෙත් එකතු උණා.ජයරත්න කට ගොන්නක් බී ගෙන රෑ ගෙදර ආවා. ඇවිල්ලා ටීවි එක ඉස්සරහ පුටුවේ නිදි.ලමයිට රෑ කෑම දිලා නිදි කෙරෙව්වා තාත්ත කෑම කාලා අත හොදන්න එන බව දැන ගෙන මමත් බක්කිය පැත්තට පස්ස හරවලා පුක උලුක් කරගෙන හිටියා.තාත්ත ඇවිත් මගේ පස්ස මිරිකුවා
ඌයි රිදෙනවා ජයේ දකියි
තාත්ත මාව බදාගෙන මගේ පපුව මිරිකන්ඩ පටන් ගත්තා දොර රෙද්ද අස්සෙන් ජයේ නිදි මට හොදට පේනවා මට බයෙත් බෑ ජයෙ දකියි කියලා
පස්සේ තාත්ත කිව්වා ජයේ ව ඇදේ දාලා ගේ පිලිකන්නට එන්න කියලා ඊට පස්සේ මං ජයේ ව වාත්තු කරන් ගිහින් ඇදේ නිදිකරා ජයේ හොදටම නිදි  වෙලාව 11.30 ට විතර ඇති මං ගෙයි ලයිට සේරම නිවලා හිමිට හොර පූසි වගේ ගෙයි පිලිකන්න පැත්තට ගියා තාත්ත මාව දැක්ක ගමන් මාව ඇදලා අරන් මගේ තොල් සූප්පු කලා.මට හරියට රිදුණා ඒත් මං ආසයි. තාත්ත මාව පොඩි බංකුව උඩ නග්ගලා මගේ කුකුල් ඉබඉබ ඇවිත් මගේ ගවුම අස්සේ රිංගුවා. මටත් මාර සතුටුයි.මගේ ජංගිය ගලවලා මගේ චූව ලෙව කෑවා.මාව ඇවිස්සෙනවා නියමෙටම පස්සේ තාත්ත මගේ ඇදුම් සේරම ගලවල නිරුවත් කරා.මාත් තාත්තගේ පොල්ල අත ගගා සැප දුන්න පස්සේ කටට අරන් බෝප ලෙව කෑවා.දැං මගේ වාරේ මං තාත්තව පිලිකන්නේ බිම නිදිකරවලා ඇග උඩ නැගලා හිමිට පොල්ල බස්සගෙන ගහන්න පටන් ගත්තා .අම්මෝ සැප
ආ ම්.............................හ්....................හ්ම්...............................................ඌ..........අහ්...අහ්
කෙල්ලේ හයියෙන් ගහපන් ආ ම්.............................හ්.................... නියමයි කෙල්ලේ නියමයි
මට යන්ඩ වගේ මං තාත්තගේ පොල්ල උඩම යැව්වා දැන් තාත්තටත් යන්ඩ වගේ යන්ඩ යනකොටම මං පූට්ටුව ගැලෙව්වා තාත්ත වතුර විදගෙන විදගෙන ගියා පිලිකන්නේ බිම දිගේ ගලනවා අපිට මාර සතුටුයි.අපි පාන්දර 2.30 වෙනකන් හොදට සතුටු උණා.පස්සේ මං ගවුමයි ජංගියයි ඇදන් ජයේ ලගට ගිහින් ඇල වුණා.යි
ඊලග දවසේ උදේ ලමයි ඉස්කෝලේ ගියාට පස්සේ ජ‍යේ නැගිටලා නාගෙන එන්නම් කියලා ලිද පැත්තට ගියා. ලිදට ටිකක් ගෙයි පහලට යන්න ඕණී.මං හොරෙන් තාත්ත දිහා බැලුවා ජයේ ලිද පැත්තට යනවා මායි තාත්තයි කුස්සියේ ජනේලෙන් බලාගෙන හිටියා.දැන් ජයේ නානව අපිට පේනවා.තාත්ත මාව බදාගෙන පපුව මිරික මිරික මාව ඇවිස්සුවා හොාරන් හොරෙන් කරනකොට මාර සතුටුයි පස්සේ ගවුම උස්සලා ජංගිය පහත් කරලා පිටි පස්සේ පැත්තෙන් හිලට දාල ගහන්න ගත්තා ගහගෙන ගහගෙන යනකොට  ජයේ නාලා ඉවර වෙලා තුවායත් කරෙ දාගෙන ගේ පැත්තට එනවා අපිට කර ගන්න දෙයක් නෑ අපිට ගියෙත් නෑ හොදම හරිය මොනා කරන්නද අපි ඉක්මණට පූට්ටුව ගලවලා ඇදුම් හදා ගත්තා තාත්ත සාලේට දිව්වා. මට ජංගිය ඇදගන්නවත් වෙලාවක් නෑ මං ජංගිය ගවුමේ සාක්කුවේ ඔබා ගත්තා.ඊට පස්සේ ජයේට තේක දිකා ඇවිත් කුස්සියේ දොරට මුවා වෙලා ජංගිය ඇදගත්තා.තේ බීලා කාල ජයේ ගෙයින් පිට උණා අපිත් බල බල හිටියේ ජයේ කොයිවෙලේ යයිද කියලා තාත්ත දුවලා ඇවිත් මාව වඩාගෙන කාමරෙට ගියා මාත් පාවෙලා වගේ තාත්තගේ කරේ එල්ලිලා ගියා.තාත්ත ඇදුම් ගලවලා අමුම අමු හෙලුවෙන් පොල්ල දික්කරන් ඉන්නවා මං හොල්මන් වෙලා වගේ බලන් හිටියා පස්සේ මාත් ඇදුම් ගලවලා හෙලුවෙන්ම තාත්තව බදාගත්තා තාත්ත පොල්ල බස්සලා ගහගෙන ගහගෙන ගියට පස්සේ පොල්ල එලියට අරන් මගේ මූනට වතුර විද්දා මං ආසාවෙන් ඒවා ලෙව කෑවා.පස්සේ අපි ටික වෙලාවක් තුරුල් වෙලා හිටියා.ජයේට හොරෙන් අපි අදටත්  වෙලාවක් ලැබුණ හැමවෙලාවෙම එකතු වෙනවා.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...