වෙනස් කථාවක් 9 කොටස.


"නෑ මචං. බාත් රූම් එකේ නාන ගමන් කරමු." නුවන් කීවා.
"එල යමු ඇතුලට"
බාත් රූම් එකට ආපු නුවන් දොර ලොක් කරා.
මම කොහොමත් ටවල් එක පිටින් හිටියේ. කොල්ලෙක් එක්ක කරන මේ සෙල්ලම සිරාවටම මට නුපුරුදුයි. මට කිසිම අවශ්‍යතාවයක් තිබුනේ නෑ කොල්ලෙකුට මගේ අවයවට කටට දෙන්න. ඒත් කොල්ලෙක් ඇවිත් ඔයාලට කීවොත් "මචං මම මගේ වයිෆ් ව උඹට දෙනවා දවසක් තියාගෙන ඉන්න. මට විනාඩි 10කට උඹේ පයිය කටට ගන්න දීපං" කියලා. ඔයාලා බෑ කියනවාද? කැමතියි අදහස් දැනගන්න. මට නම් බෑ කියන්න කිසිම උවමනාවක් තිබුනේ නෑ. ඉෂානිට හුකනවා කියන්නේ මට හීනයක්.
මගේ ටවල් එක නුවන් ඇදලා කඩලා දැම්මා. මගේ අවයවය ලාවට කෙලින් වෙලා තිබුනේ. මගේ මූන දිහා බලන ගමන් නුවන් මගේ පයිය අත ගාන්න ගත්තා. මට මේ වැඩේ හෙනම අවුල් වගේ තේරුන නිසා මම බාත් රූම් එකේ වහල දිහා බලන් හිටියා. පයිය අත ගාන ගමන් නුවන් ටිකින් ටික මගේ පපුව අතගාන්න පටන් ගත්තා. එහෙම කරන්නගත්ත වෙලේ ඉඳන් මගේ යගදාව කෙලින් උනේ මටත් නොදැනුවත්වමයි.
"ආ.. ඔය එන්නේ පන ගහලා"
නුවන් පෙරේත හිනාවක් දානගමන් කීවා. නුවන් ඇඳගෙන හිටිය කලිසමත් කමිසයත් ගල්වලා දැම්මා. මට නුවන්ගේ අවයවය දිහා බැලුනේ නිතැතින්මයි. අහෝ දුකකි කීවාලු. නුවන්ට තිබුනේ ගොඩාක් පොඩි අවයවයක්. හොඳට නැගලා තිබුනේ. ඒත් අඟල් 4ක් දිග නැතුව ඇති. මම වැල ෆිල්ම් වල දැකලා තියෙනවා මේ වගේ පොඩි ඒවා. මේ කොට ජුන්ඩාගෙන් ඉෂානි කොහොම සැනසෙන්න ඇතිද කියලා මට හිතුනා. ඉෂානි මත් වෙච්චි ගමන් මගේ අවයවය තවත් කෙලින් උනා. නුවන් අතේ ගහන්නේ අමුතුම විදියකට. උගේ අවයවය දිග නැති නිසා ඌ කරන්නෙ ඇඟිලි දෙකෙන් ටොපා උඩ මිරිකන එක. ඒකෙන් ඌට මොකක් හරි ආතල් එකක් ඇති.
පපුව අත ගග හිටිය නුවන් මගේ ගාව දණ ගහගත්තා. අර වැල ෆිල්ම් වල කෙල්ලෝ වගේ ඌ ඉස්සෙල්ලම මගේ ඇට දෙක කටේ දාගත්තා. ඇට දෙක සූප්පනකොට මට කිචියක් ආවත් මම ඒක වැඩිය නොපෙන්නා හිටියා. මට ඇත්තටම ඕන උනේ මුත් එක්ක තොදොල් වෙන එක නවත්තලා මූව ඉක්මනට ගෙදර යවන්න. ඒ වෙනකොට මම ඉෂානිත් එක්ක හිතින් සෑහෙන දුරක් ගිහින් ඉවරයි. ඇට දෙක සූප්පු කරපු නුවන් මගේ පයිය උගේ කට ඇතුලට දාගත්තා. මම වයිෆ් ඇරෙන්න බඩු 02කට තමයි හුකලා තිබුනේ. වයිෆුත් එක්ක තුනයි. ඔය තුන් දෙනාටම මම කටට දීලා තිවුනා. අවංකෙන්ම කීවොත් ඒ කිසි කෙනෙක් මට නොදුන්න සැපක් මගේ පයිය කටට අරගෙන නුවන් මට දුන්නා. ඌ විනාඩි 10ක් විතර මගේ එක ලෙව කකා උරන්න ඇති. මට ඉවසුම් නැති උනා. නුවන්ගේ අලුවෙන් අල්ලෙගන මම ඌට කටේ අරින්න ගත්තේ දවස් තුනක් විතර හිර කරන් හිටිය කැරි ස්ටොක් එකක් හිර වෙලා තිබුන නිසා.
"උරපං හොඳට. උඹේ ගෑණිගේ හුත්ත පලනවා මම. මේ පයියෙන් තමා උඹේ ගෑණිගේ පිත්තම පලන්නේ. ගනින් කටට. උරපං හොඳට"
එච්චරයි මට කියන්න හම්බු උනේ. මගේ ජීවිතේ කටේ ඇරලා ගත්තු හොඳම සැප මට ලැබුනා. නුවන්ගේ කට ඇතුලේ මම බඩු යැවුවා. ඌ ඒවා ගිල්ලේ නෑ. එලියට දැම්මා..
"හම්මෝ... සනීපයි බං."
මම නුවන්ට කියනකොට ඌ මගේ අවයවය දිහා බලං අතේ ගහනවා. උගේ කාරිය අහවර වෙනකන් මම විනාඩි කීපයක් හිටන් හිටියා. නුවන් උගේ සිස්ටම් එකට ටොපා මිරික මිරික අතේ ගැහුවා. ඌ එක පාරට ඇස් දෙක වහගෙන හිටියැයින් මට තේරුනා ඌට බඩු යන්න ඇති කියලා.
"තෑන්ක්යූ බං. ගොඩ දවසකින් උඹ නිසා මට සැපක් ලැබුනා. මම ඉෂානිට කියන්නම් හෙට නිවාඩු දාන්න කියලා. හෙට උදේ උඹේ වයිෆ් ඔෆිස් ගියාම ඉෂානිව මම උඹ ගාවට එවන්නම්. උඹ ඕන දෙයක් කරගනින් එයා එක්ක."
නුවන් මට කීවා. මම මොකුත් කීවේ නෑ.
ඊට පස්සේ ගෙවුන පැය කීයප තමයි මගේ ජීවිතේ ගෙවුන දීර්ගතම පැය කීපය. කොහොමත් පට්ට නිදිමතේ හිටිය නිසා. මම කරේ නිදියගත්තු එක. කෑම කන්න විතරක් නැගිට්ටා. වයිෆ් ඔෆිස් ගිහින් ඇවිත් මට කථා කරෙත් නෑ. මම නැගිට්ටෙත් නෑ. රෑ කෑම කන්න විතරක් එයා මාව ඇහැරෙවුවා. ඊට පස්සේ මම ආයේ නිදිය ගත්තා. වයිෆ්ට රෑ සෙක්ස් වලට උවමනාව හොඳටම තිබුනා කියලා මට තේරුනා එයා නින්දෙන් මට තුරුල් උන විදියට. ඒත් පහුවදාට කැරි ඉතුරුකරගන්න ඕනි නිසා මම නිදි වගේ හිටියා. කොහොම හරි පහුවදා එලි උනා.
වයිෆ් ඔෆිස් ගියා. වයිෆ්ව ඔෆිස් ට්‍රාන්ස්පොර්ට්
වාහනේට දාන්න මම පාරට ගියා. මට වැඩිපුරම ඕන උනේ ඉෂානිලාගේ ගෙදර මොකද්ද සිටුවේශන් එක කියලා බලාගන්නයි. උදේම මම දැක්කා අංකලුයි ඇන්ටියි පොඩි කෙල්ලත් එක්ක යනවා. වයිෆ් යන වෙලේ දෙවෙනි කෙල්ලත් පාරට ආවා ඒකිගේ ඔෆිස් ට්‍රාන්ස්පෝර්ට් එකට නගින්න. ඒ කියන්නේ දැං නුවනුයි ඉෂානියි විතරයි ගෙදර ඇත්තේ. මම ගේ ගාවින් යනකොට ගෙදර දොර අඩවල් කරලයි තිබුනේ. ගෙදර පිටිපස්සේ ඉඳන් නුවන් ඉස්සරහට ආවා.
"ගුඩ් මොර්නිං නුවන්"
ඌට කලින් මම ඉස්සර වෙලා ගුඩ් මොර්නිං කීවා.
"මෝර්නිං මචං. වයිෆ් ඔෆිස් ගියාද?" නුවන් මගෙන් ඇහුවා.
"ඔව් මචං. දැන් ගියේ. මම මේ වෑන් එකට දාලා එන ගමන්"මම කීවා.
"හරි මචං. ඉෂානී බාත් රුම් එකේ. අපි තව ටිකකින් එන්නම්කෝ ඔය පැත්තට"
නුවන් මට කිවා.
මගේ ඉහේ මලක් පිපුනා වගේ. තමන්ගේ වයිෆ් ස්වකැමැත්තෙන් වෙන එකෙක්ට හුකන්න දෙන සීන් මම දැකලා තිබුනේ වැල ෆිල්ම් වල විතරයි. මම ඒ වගේ ඒවා බලන්න ගොඩක් ආසා කලා. අද මට සජිවීව ඒ අත්දැකීම විඳින්න ලැබෙනවා. නුවන් ඉස්සරහම උගේ සුන්දර බිරිඳ ඉෂානිගේ නිරුවත් සිරුර රස විඳින්න, ඒකිගේ පිත්තමේ රහ බලන්න, මගේ අවයවය ඒකිගේ කට ඇතුලටම දාන්න, මගේ දාර පකෙන් ඒකිගේ පිත්තම පලන්න මට ලැබෙනවා. මතක් වෙන වාරයක් ගානේ පක නගිනවා.. බාත් රූම් එකට ගිහින් වොශ් එකක් දාගත්තු මම සාලේ ෆෑන් එකත් දාගෙන ලැප් එකෙන් වැල ෆිල්ම් දෙක තුනක් පෙන් එකකට කොපි කර ගත්තේ ටිවි එකේ බලන්න.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...