හිතුවෙ වත් නැති දවසක 3 කොටස.


දැන් රසික (සුදු) අක්කයි මායි දෙන්නම ඇද උඩ.අක්කගෙ ලගින් එන සුවද දැනෙනකොට ඉන්න බැරි උනත්, කලබල වෙන්නෙ මොකටද කියල හිතල මම ටිකක් එහෙමම හාන්සි වෙලා හිටිය අක්ක ලගින්.මට තාමත් මේ හැමදේම හීනයක් වගේ. කවුද හිතුවෙ හැමදාමත් හිතේ මවාගෙන අතේ ගහපු සුදු අක්කට ඇත්තටම කරන්න පුලුවන් වෙයි කියල....

"මොනවද කොල්ලො කල්පනා කරන්නෙ?"
අක්කගෙ කටහඩින් මම ආයෙත් මේ ලෝකෙට ආව.
"අක්කෙ ඔයා මගෙ උකුලට එන්නකො" 


එයා නැගිටල මගෙ ලගට ආව.මම එයාගෙ ඉනෙන් අල්ලගෙන එයාගෙ පස්ස මගෙ පැත්තට හරවගත්ත.අම්මෝ.දැන් එයාගෙ ලොකු පස්ස මගේ මූන ඉස්සරහ.මම හිමීට එයාගෙ තට්ටම් දෙකට කිස් දෙකක් දුන්න.ඊට පස්සෙ එයාගෙ ඉන දෙපැත්තෙන් අල්ලගෙන එයාව මගෙ උකුලෙන් වාඩි කරගත්ත.දැන් එයාගෙ පස්සෙ කානුව හරියටම සෙට් වෙල තියෙන්නෙ මගෙ ලොකු වෙලා තියෙන පයියට.මම අක්කගෙ කිහිලි දෙකට යටින් මගෙ අත් දෙක යවල අක්කගෙ තන් දෙක අල්ලගත්ත.අත් දෙකෙන් එයාගෙ ලොකු තන් දෙක හිමීට අතගාන ගමන් මම එයාගෙ දකුනු පැත්තෙ කන් පෙත්තට පොඩි පොඩි කිස් ගොඩාක් දුන්න.කිස් කරන ගමන් ඒ කන් පෙත්ත මගෙ තොල් දෙකෙන් හපනකොට අක්ක හුස්ම ගන්න සද්දෙත් වෙනස් වෙනව මට හොදටම දැනෙනව....

දැන් මම අක්කගෙ දෙපැත්තෙන් අත් දෙක දාගෙන අක්කගෙ ලොකු බෝල වගේ තන් දෙක බ්රා එකට උඩින් මිරිකන ගමන් මගේ තොල් දෙක අක්කගෙ බෙල්ල ගාව තියාගෙන අක්කව කිස් කරනව.ඒ අස්සෙ මගෙ මල්ලි අක්කගෙ තට්ටම් දෙක මැද කානුවෙ ඇතුලට බැහැල. අක්ක සනීප වැඩි කමට ඇබරෙනව.එතකොට මගෙ මල්ලි අක්කගෙ තට්ටම් දෙක මැද්දෙන් තවත් ඇතුලට බහින ගමන් අක්කගෙ පස්සෙ ඇතිල්ලෙනව.පිස්සු හැදෙනව..අක්කගෙ තන් දෙක මාර සොෆ්ට්. කුශන් එකක් මිරිකනව වගේ. පුදුම සනීපයක් දැනෙන්නෙ අත් දෙකට. අක්ක ලගින් එන සුවදට මාව තවත් ඇවිස්සෙනව. ඒ මදිවට අක්කගෙ කටින් පිටවෙන කෙදිරියක් වගේ සද්දෙ ඇහෙනකොට ඉවසගෙන ඉන්න බෑ. මට දැන් මේකිව පෙරලගෙන අරින්නමයි හිතෙන්නෙ.ඒත් අමාරුවෙන් ඉවසගෙන හිටිය.

මම හිමීට අක්කගෙ බ්රා එකේ හුක් එක පැන්නුව.බ්රා එකට තදවෙලා මිරිකිලා තිබ්බ තන් දෙක එකපාරටම ඉස්සරහට පැන්න.අක්කගෙ තන් දෙක සුදුම සුදුයි.ලොකු උනාට එල්ලිල වැටෙන්නෙ නෑ.දැක්කම මිරිකන්නමයි හිතෙන්නෙ.අයිය කාරය මේකෙ එල්ලිලාමයි ඉන්නව ඇත්තෙ රෑට.මේ වගේ ගෑනියෙක් ගෙදර තියාගෙන නිකන් ඉන්නෙ මොකාද ඉතින්.

"සුදු අක්කෙ අත් දෙක උස්සන්න පැටියෝ"

අක්ක අත් දෙක උස්සල සප් එකක් දුන්න.මම අක්කගෙ බ්රා එක ගලවල අයින් කලා.අක්කෙගෙ සුදු තන් දෙක මැද දුබුරු පාට රවුම් දෙකක් මැද්දෙ කඩල ඇටයක් විතර සයිස් නිපල් දෙක. අක්කව ටිකක් පැත්තකට කරල, අක්කගෙ අතක් යටින් ඔලුව දාල මම එක නිපල් එකක් කටේ දාගත්ත. අක්ක අත මගෙ ඇග වටේ දාගෙන මාව බදාගත්ත.මම එක අතකින් අක්කගෙ ඇග අතගාන ගමන් අනිත් අතින් අක්කගෙ තනයක් මිරිකනව.නිපල් එක උරනව.අක්කට කෙදිරි ගෑවෙනව.මගේ පයිය දැන් පැලෙන්න වගේ....

"මල්ලි. ඔයාගෙ චන්ඩිය මගෙ පස්සෙ ඇනෙනව කොල්ලො"

අක්ක නිකන් මට නෝන්ඩියට වගේ කිවුව.මම අක්කගෙ නිපල් එක ටිකක් තදට හැපුව..

"ආව්.. මෝඩයො රිදෙනවා...."

ඒක නම් ටිකක් රිදුන වගේ සුදු අක්කට. කදුලුත් ඇවිත්.කරන්න දෙයක් නෑ. මොකටද මට නෝන්ඩි දාන්න එන්නෙ..

"ඔයාට මගෙ චන්ඩියව බලන්න ඕනද සුදු අක්කෙ?"

"ම්ම්ම්ම්ම්....හ්ම්ම්...."

අක්ක ටිකක් ඉදල කිවුව.

"එහෙනම් ටිකක් නැගිටින්නකො පැට්ටො"

අක්ක නැගිට්ට. මමත් ඇදෙන් නැගිට්ට.මගෙ පයිය ජොකත් උස්සගෙන ටෙන්ට් එක ගහල.අක්කට "බකස්" ගාල හිනා ගියා ඒක දැකල. මම එයාට දිව දික්කරල මගේ සිප් එක පහත් කලා. බෙල්ට් එක ගලවල, බට්න් එකත් පන්නල මම කලිසම පාත් කරනකොට අක්කගෙ හිනාව ටික ටික අඩුවෙලා කටත් ඇරුන.මම කලිසම කකුල් දෙකෙන් පන්නලම දැම්ම.මොකටද දැන් මේක.

ජොකා පිම්බිලා. පයිය ජොකා ඉරාගෙන එලියට එන්න වගේ හදන්නෙ.අක්ක තාම ඒක දිහා බලන් ඉන්නව.මම අක්ක ලගට ගිහින් අක්කගෙ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන තොල් දෙකට පුන්චි කිස් එකක් දුන්න.

"සුදු අක්කෙ දැන් මේක ඔයාගෙ.ඔයා කැමති දෙයක් ඒකට කරන්න පැටියො"

මම අක්කෙගෙ අත අරන් මගෙ පයිය උඩින් තිබ්බ. එයා ටිකක් වෙලා අත එහෙමම තියාගෙන හිටිය. අක්කගෙ ඇස් දෙක දිලිසෙනව. එයාගෙ අත රස්නෙයි. ඒක මගෙ පයියට හොදට දැනෙනව. ටිකකින් අක්ක හිමීට ජොකා උඩින් පයිය මිරිකන්න ගත්ත.

ටික වෙලාවක් ජොකාට උඩින් පයිය අත ගෑව අක්ක, ඊට පස්සෙ හිමීට ජොකාගෙ දෙපැත්තෙන් අල්ලගෙන් පාත් කලා. ජොකා පාත් වෙනකොට පයිය එක පාරටම එලියට පැන්න.අක්ක ටිකක් වෙලා ඒක දිහා ආසවෙන් බලාගෙන හිටිය. ඊට පස්සෙ හිමීට ඒක එයාගෙ අතින් අල්ලගත්ත.එයා ටික ටික ඒක මිරිකනව. ටිකකින් එයා හිමීට පයිය ඉස්සරහට පස්සට කරන්න ගත්ත.පයියෙ කොන ටිකක් විතර තෙමිල තිබ්බෙ.අපි අතින් කරනව වගේ නෙමේයි ඉතින් කෙල්ලෙක් කරනකොට එහෙම. කරපු උන් නම් දන්නව ඇති.පුදුම සනීපයක් දැනෙන්නෙ. නිකන් පා වෙනව වගේ. සනීපෙ වැඩි කමට මගේ ඇස් දෙක පියවුනා.....

"හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්......"

දැන් මට හොදම ගනන්.මම එක පාරටම අක්කව තල්ලු කරගෙන ගියා ඇද ලගට. ගිහින් අක්කව හාන්සි කරා ඇද උඩින්. අක්කගෙ තන් දෙක උඩට ඉස්සිල. හරිම ලස්සනයි.බඩ සුදුම සුදුයි. පොඩ්ඩක් විතර බඩ තිබ්බට කැත නෑ.අක්ක හාන්සි වෙලා මගේ දිහා බලාගෙන ඉන්නව.මම අක්කගෙ පැත්තකින් ඇදට නැග්ග.එයාගෙ මූනට පාත් වෙලා නලලට කිස් එකක් දුන්න.මගේ අතක් මම හිමීට එයාගෙ බඩ උඩින් තිබ්බ.එයාගෙ මූනෙ හැම තැනක්ම කිස් කරන ගමන් මම අතින් එයාගෙ බඩ හිමීට අත ගානව.මම මගේ තොල් දෙක එයාගෙ තොල් දෙක උඩින් තියාගත්ත. තොලක් දාන ගමන් මම එයාගෙ ඇගේ හැම තැනක්ම හිමීට අත ගෑව. බඩ, බුරිය වටේට, තන් දෙකත් මම හිමීට අත ගානව. දැන් නම් එයාගෙ කටින් හීනියට කෙදිරියක් එනව.

බඩ අතගාන ගමන් මම හිමීට මගේ අත ටිකක් පහලට අරන් ගියා.එයාගෙ සායට උඩින් මම නන්ගිය උඩින් අත තිබ්බ....

"හ්ම්ම්...."

මම හිමීට එයාගෙ එක අත ගාන්න ගත්ත. එයාට කෙදිරි ගෑවෙනව.ටික ටික කකුල් පලල් වෙනව.මම අත එයාගෙ හුත්තෙ කානුව දිගේ හිමීට උඩට පහලට ගේනව.එයාගෙ ඉන ගැස්සෙනව.

ටිකකින් මම නැගිටල ගිහින් එයාගෙ කකුල් දෙක පැත්තෙන් ඇදට නැග්ග. එයාගෙ කකුල් දෙක ටිකක් මහතයි.සෙක්සි ලුක් එකක් තිබ්බෙ.මම එයාගෙ කකුල් දෙක කිස් කරන්න ගත්ත.යටි පතුල් දෙක කිස් කරන ගමන් මම එයාගේ කකුල් දෙක අත ගානව.එයා කකුල් දෙක හොලවනව.මම එයාගෙ කකුලක ඇගිල්ලක් මගේ කටේ දාගත්ත.හිමීට ඒක උරන්න ගත්ත.එයා කකුල අදිනව.මම ඒ කකුල අත් දෙකෙන් අල්ලගෙන හිමීට ඔක්කොම ඇගිලි එකින් එක උරන්න ගත්ත මාරුවෙන් මාරුවට.කරල නැති උන් කරල බලපන්කො කෙල්ලගෙ ප්රමතිචාර කොහොමද කියල.එයාගෙ කෙදිරිය දැන් නම් ගොඩක් වැඩියි.මම යටි පතුල් වල ඉදල එයාගෙ කකුල් දෙක උඩට කිස් කරනව.එහෙම කරන ගමන් සිනිදුවට කකුල් අතගානව.එයා ඒකට ගොඩක් ආසයි කියල දගලන විදියෙන්ම තේරෙනව.දනහිස් ලගට වෙනකල් කිස් කරගෙන ආව මම, හිමිට අක්කගෙ සාය ටික ටික උඩට කරන ගමන් කලව දෙක කිස් කරන්න ගත්ත.

එයාගෙ කලව දෙක හොදට කිස් කරන ගමන් මම ඒ දෙක හොදට අත ගානව.දැන් මට එයාගෙ පෑන්ටියත් පේනව.මම එයාගෙ කකුල් දෙක දනහිස ගාවින් නමල කකුල් දෙක පලල් කරා..දැන් එයාගෙ සාය ඉන ගාවටම ඉස්සිල.එයා රෝස පාට ලස්සන පෑන්ටියක් ඇදගෙන හිටියෙ.ඒක ඉස්සරහ තෙත පැල්ලමක්..

"මේ මොකද අක්කෙ මේ...."

මම අක්කට පොඩි නෝන්ඩියක් දුන්න..

"අනේ මෝඩයො. ඔයාගෙ වැඩ නිසා තමයි.."

අක්ක ලැජ්ජවෙන් වගේ කිවුව.

අක්කගෙ කකුල් දෙක පලල් කරල මම මගෙ මූන අක්කගෙ පෑන්ටිය උඩින් තිබ්බ. අක්කගෙ ජූස් වලින් තෙමිල තිබ්බ පෑන්ටියෙන් ඒ සුවද හොදට දැනුන.මම අක්කගෙ හුත්ත හිමීට තොල් වලින් තද කරන ගමන් ඒක හිමීට හපන්න ගත්ත.පෑන්ටිය නිසා හොදට දැනෙන්නෙ නෑ.

"අක්කෙ අපි මේක ගලවමුකො?"

මම අක්කගෙ පෑන්ටි එක පහලට අදින ගමන් කිවුව. අක්ක අමුතු හිනාවකුත් දාල ඉන ටිකක් උස්සල මට සප් එක දුන්න.අක්කගෙ ඉන ඉස්සුනාම මම හිමීට පෑන්ටිය පහලටම ඇදල ගලවල දැම්ම.දැන් රසික අක්ක ඇගේ මොනවත්ම නැතුව, හෙලුවෙන් මගේ ඉස්සරහ.මට පිස්සු වගේ....

මම ආයෙම මගේ මූන අක්කගෙ හුත්ත උඩින් තියාගත්ත.ඒක හොදටම තෙමිල.අක්කගෙ හුත්තෙ තොල් දෙක මැදින් දිව තියල මම හිමිට දිව උඩට පහලට කරා. ලුනු රසක් වගේ අමුතු රසක් මගේ දිවට දැනෙනව. හුත්තෙ දාරෙ දිගේ මම දිව ටික ටික ඇතුලට ඔබනව. අක්ක ගැස්සෙනව. ඉන උස්සනව.මම තව තව මූන ඔබාගත්ත. දැන් මම දාරෙ දිගේ මගේ දිව අක්කගෙ පස්සෙ හිල ලගට වෙනකල් ඇදගෙන යනව.ආයෙම උඩට එනව.අක්ක කකුල් වලින් මගේ ඔලුව තද කරනව.මම හිමීට මගේ තොල් දෙක අක්කගෙ මෑ ඇටේ උඩින් තිබ්බ..

"හ්ම්...."

අක්ක ගැස්සිල ගියා....

මම තොල් වලින් අක්කගෙ මෑ ඇටේ හපනව. ඒක කට ඇතුලට අරගෙන දිවෙන් ලෙව කනව.අක්ක හයියෙන් කෙදිරි ගානව.

"ඇතුලට දාන්නකො මල්ලී....මට ඉන්න බෑ පැටියෝ....."

මමත් උපරිම තත්වෙට ඇවිත් හිටියෙ.මම පයිය එක අතකින් අල්ලගෙන අනිත් අත අක්කගෙ තනයක් උඩින් තිබ්බ.එක මිරිකන ගමන් මගෙ පයිය අතින් අල්ලගෙන අක්කගෙ හුත්තෙ තොල් දෙක උඩ අතුල්ලන්න ගත්ත.ටොප් එක අක්කගෙ හුත්තෙ තොල් දෙක ඈත් කරගෙන ඇතුලට රින්ගන්න හදනව.අක්ක ඇස් දෙක පියාගෙන.කකුල් දෙක ඈත් කරනව.ඉන උස්සනව..මම අක්කගෙ තන් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට මිරිකනව.එ ගමන් පයියෙ ටොප් එක ටික ටික එයාගෙ හුත්තට තද කරනව.ආයෙ ගන්නව.හුත්තෙ දාරෙ දිගේ පයිය උඩටයි පහලටයි කරනකොට නියම ආතල්.හුත්තෙන් ගලපු ජූස් නිසා පයිය හොදට ලිස්සනව හුත්තෙ තොල් දෙක දිගේ.මම පයියෙ ටොප් එක අක්කගෙ මෑ ඇටේ උඩට ගෙනිහින් තද කලා. අක්ක ගැස්සෙනව.

"ඇතුලට දාන්නකො කොල්ලෝ....."

අක්ක කෙදිරිලි හඩින් කියනව.

මම අතට කෙල ටිකක් අරන් පයියෙ ටොප් එකේ ගාගත්ත.ආයෙත් පයිය අක්කගෙ හුත්තෙ තොල් දෙක උඩින් තිබ්බ.අක්ක මගේ දිහා බලාගෙන කකුල් දෙක පුලුවන් තරම් ඈත් කලා.මම එක අතක් ඇදට තියල බර වෙලා, අනිත් අතින් පයිය අල්ලගෙන ගානට තියාගත්ත.ටොප් එක හුත්තෙ තොල් දෙක මැදින් තියල මම ටික ටික අක්කගෙ ඇගට බර උනා.මම පහත් වෙනකොට පයිය ටික ටික අක්කගෙ හිල ඇතුලට බහින්න පටන් ගත්ත.කෙලයි, එයාගෙ ජූසුයි නිසා අමාරුවක් තිබ්බෙ නෑ.ඒත් අක්කගෙ කෙදිරිල්ල නම් ටික ටික වැඩි උනා.....

"ආව්ව්... මල්ලී....."

අක්ක වෙවුලනව.මගෙ පයිය වෙනදටත් වඩා ලොකු වෙලා.දැන් ටොප් එක අක්කගෙ හිල ඇතුලට බැහැල ඉවරයි.මම ඇද උඩ තිබ්බ අත අක්කගෙ තනයක් උඩින් තියාගත්ත.තනේ හිමීට අතගාන ගමන් මම පයිය ටික ටික ඇතුලට බස්සන්න ගත්ත.ටිකක් හිමින් උනත් ටික ටික අක්කගෙ හුත්තෙ තොල් දෙක ඈත් කරගෙන පයිය එයාගෙ හුත්ත ඇතුලටම බහින්න ගත්ත.දැන් හුත්තෙ රස්නෙ ටික ටික මගෙ පයියටත් දැනෙනව.

අක්කගෙ හුත්තෙන් එක දිගටම ගලන ජූස් නිසා වැඩි අමාරුවක් නැතුව පයිය ඇතුලට බහිනව.මම ටිකෙන් ටික පයිය අක්කගෙ හුත්ත ඇතුලටම බැස්සුව.අක්කගෙ කෙදිරිය ටික ටික වැඩි වෙනව.මම ටික ටික වේගෙ වැඩි කරන්න ගත්ත.ටිකක් වෙලා යනකොට ඇදෙන් එක එක සද්ද එනව. ඒත් දෙන්නටම ගානක් නෑ.පිස්සුවෙන් වගේ කරනව.

විනාඩි 5ක් වගේ යනකොට අක්කගෙ කෙදිරිය හොදටම වැඩි උනා.එයා මාව පහුරු ගානව.කොනිත්තනව.

“හ්ම්ම්ම්....ආඅහ්හ්හ්හ්.....” 

අක්කට කෑ ගැස්සෙනව .ටිකකින් අක්ක ගැස්සිල ගැස්සිල නතර උනා.එයාට ගියා. දැන් එයාගෙ හුත්ත තවත් තෙතයි....

එයාට ගියාට මට තාම ගියේ නෑනෙ.මගේ පයිය යකඩයක් වගේ නැගල. 

"සුදු අක්කෙ,දන ගහගන්න පැටියො" 

මම අක්කට කිවුව.එයාට පනක් නෑ.ඒත් මුකුත් කියන්නෙ නැතුව හිනා වෙලා සුදු අක්ක දන ගහගත්ත.මම හිමීට එයාගෙ පිට උඩ නැග්ගා.හරියට බල්ලො කරන ටයිප් එකට.මම අක්කගෙ දෙපැත්තෙන් අත් දෙක ඇදට තියාගෙන මගේ පපුව අක්කගෙ සුදු පිටට තියල තද කරා.දැන් මගේ පයිය අක්කගෙ කකුල් දෙක මැදින් ඉස්සරහට ඇවිත් තියෙන්නෙ.සුදු අක්ක යටින් අත දාල මගේ පයිය අතින් අල්ලගෙන එයාගෙ හුතු තොල් දෙක මැදින් තියාගත්ත.අක්කගෙ හුත්ත හොදටම තෙතයි.හිමීට ඇතුල් කරනව වෙනුවට මම එක පාරටම අක්කගෙ හුත්ත ඇතුලටම බහින විදියට මගේ පොල්ල එබුව.

"ආව්ව්ව්ව්....."

අක්කට කෑගැස්සුනා.හුත්ත තෙමිල තිබ්බත් ඇතුලටම බැස්ස නිසා එයාට රිදෙන්න ඇති.මම මම අක්කගෙ ඇග වටේ අත් දෙක දාගෙන එයාව බදාගෙන ඉන්න ගමන් හිමීට ඉස්සරහට පස්සට වෙන්න ගත්ත.අක්කගෙ තන් දෙක මම ගහන හැම පාරකටම වැනෙනව.මම ඒ දෙක මිරිකගත්තා.අක්කත් ඉස්සරහට පස්සට වෙවී මට උපරිම සැප දෙනව. ටිකක් වෙලා යද්දි අක්කට තවත් සැරයක් උනා.මම අක්කගෙ ඉනෙන් අල්ලගෙන ටිකක් කෙලින් උනා.ටිකක් වේගෙ වැඩි කරන්න ඕන.මම වේගෙන් පොල්ල අක්කගෙ හුත්ත ඇතුලටම යන විදියට හුකන්න ගත්ත.දැන් නම් අක්කගෙ කටින් එක එක විදියෙ සද්ද පිටවෙනව.විනාඩි 2ක් විතර යනකොට මට යන්න ආව.... 

"සුදු අක්කෙ මට යන්න එන්නෙ. ඇතුලෙම යවන්නද?"

"එපා කොල්ලො.මට ඒව බොන්න ඕන"

මම ඉක්මනට අක්කව ඇදේ උඩ පැත්තට පෙරලුව.මගේ පයිය එයාගෙ මූන ලගට අරගෙන ගියා.එයා මගේ මූන දිහා බලාගෙන එක අතකින් තනයක් අත ගාන්න ගත්ත.ඒ ගමන් අනිත් අත හුත්ත ලගට අරන් ගිහින් මට පේන්න හුත්ත අත ගානව. එයා අතින් හුත්තට ගහගන්නව.ඒකෙන් "චොක්, චොක්" ගාල සද්දයක් එනව එතකොට. ඒක දැකල මාව තවත් මෝල් උනා.වැඩි වෙලාවක් යන්නෙ නැතුවම අක්කගෙ මූනෙ සුදු පාටට එක එක රටා මවාගෙන මට බඩු ගියා.අපි දෙන්නටම හිනා.අක්කයි මමයි එහෙමම ටිකක් වෙලා ඇදේ හාන්සි වෙලා හිටිය.ටිකකින් අක්ක නැගිටල ගියා බාත් රූම් එකට.එයා වොශ් එකක් දාගෙන ආව.ඊට පස්සෙ එයා එක්ක ටිකක් වෙලා කතා කර කර ඉදල මම ගෙදර ආවෙ ආයෙත් දවසක් අක්ක එක්ක සෙට් වෙන එක ගැන හීන මව මවා. ඊට පස්සෙ දවස් ගානක්ම මම අතේ ගැහුවෙ එදා උන දේ මතක් කරල.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...