වෙනස් කථාවක් 6 කොටස.


"මොකද්ද ඇන්ටි ඒ කථාවේ තේරුම?"
මම ඇඟට පතට නොදැනී ඇහුවා.
"මල්ලි මෙහෙමයි. පිරිමින්ට විතරක් නෙමෙයි හැඟීම් දැනීම් කියන දේවල් එන්නේ. ගෑණු අපිටත් ඒක පොදුයි. ඒක හැමෝටම පොදුයි. ඔයාට, මට, මගේ දුවලා තුන් දෙනාටට, මගේ හස්බන්ඩ්ට, ඔයාගේ වයිෆ්ට. ඔය හැමෝටම එකයි මල්ලි. මගේ හස්බන්ඩ් මාත් එක්ක අවුරුදු 20කට වැඩියි. එයාට සමහරවිට මාව එපා වෙලා ඇති. ඔය නොපෙන්නුවට. මාත් එහෙමයි. මමත් එයා ඇරෙන්න වෙන පිට කිසි කෙනෙක් ගාවට ගිහින් නෑ."
ඇන්ටිගේ වචන ටික ඇහුනම මට මාරම කික් එකක් ආවා. ඒත් මම ඉක්මන් වෙන්ඩ ගියේ නෑ. කථාව අහගෙන හිටියා.
"මල්ලි.. ඔය යට ඇඳුම් ඉඹ ඉඹ කරන වැඩේ නවත්තලා දාන්න" ඇන්ටි මට කීවා..
"මට බෑ ඇන්ටි ඒක නවත්තන්න. මම ඒකට ඇබ්බැහි වෙලා ඉවරයි." මට සිරාවටම ඒදේ කරන්න බෑ කියලා මම දන්න නිසා මම ඇන්ටිට එහෙම කිවා.
"හ්ම්.. හරි මල්ලි. මම පොඩි අදහසක් දෙන්නම්. මම දැකලා තියෙනවා උදේට මල්ලි කඩේ යනවා ඔයාගේ අහවල් එක මිරික මිරික" ඇන්ටි කියනකොට මට ලැජ්ජාවකුත් එක්ක අමුතුම ආතල් එකක් ආවා. ඒ කියන්නේ මෙයා ඒක නොටිස් කරලා..
"හි හි... ඔව් ඉතිං. උදේට ටෙන්ට් එක ගහනවා නේ" මම කීවා..
මම පොඩි දහසක් දෙන්නම්. හිතන්න එපා මම ඔයා එක්ක නිදිය ගනී කියලා. මම කවදාවත් ඒක කරන්නේ නෑ. මම දන්නවා ඔයා මගේ යට ඇඳුම් එක්ක සෙල්ලම් කරන්නේ මාව හිතෙන් මවාගෙන කියලා. ඔයාට ඒත් මාත් එක්ක කවදවත් නිදියන්න නම් ලැබෙන්නේ නෑ මල්ලි."
අක්කා කියවගෙන යනවා. මොන මගුලකට මේවා කියවනවාද කියලා මට තේරෙන්නේ නෑ. මේ ගෑණි මොකටද එන්න හදන්නේ කියලා මාත් බලන් හිටියා.
"මල්ලි.. මටත් ආසාවන් තියෙනවා. මම ඔයාගේ දේ රහසක් විදියට තියා ගන්නම්. ඔයාට අතේ ගහන්න ඕනේම නම් මම තනියම ඉන්න වෙලාවක අපේ ගෙදර ඇවිත් මගේ ඉස්සරහා අතේ ගහලා යන්න. මම බලාගෙන ඉන්නම්. ඒකෙන් මටත් පොඩි සන්තෝසයක් ලැබෙනවා. ඔයාගේ වැඩෙත් වෙනවා. හැබැයි මම ඇඳුම් ගලවන්නේ නෑ. මගේ ඇඟට අත තියන්නත් බෑ. යට ඇඳුම් ඉල්ලන්නත් බෑ මගේ. ඔයාට ඕන විදියකට ඉඳගෙන අතේ ගහලා යන්න පුළුවන්. මොකද කියන්නේ?"
ඇන්ටිගේ කථාවෙන් මාව වෙවුලලා ගියා.. පයිය යකඩේ වගේ කෙලින් උනා...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...