බෝඩිමෙ අක්කගෙ ට්‍රික්ස්.


එදා හොදටම වැස්ස.. ක්ලාස් ගිහින් අවෙ හොදටම තෙමිලා. අම්මයි තත්තියි බදුල්ලෙ ගිහින්. කවුරුවත් නෑ ගෙදර. බොඩිමේ අක්කත් පෙන්න නෑ. නාගෙනම දොර  ඇරගෙන ගියා ඇතුලට. ඉන්න බෑ ඇදුම් වලින් වතුර බේරෙනවා.ගලවල දැම්ම සේරම.. අනෙ අම්මහ්හ්හ් කලෙකින් ගෙ ඇතුලෙ පොඩි කාලෙ හිටියට පස්සෙ ඇදම් ගලවල හිටියෙ... මටත් අමුතු ආතල් එකක් දැනුනෙ නැත්තෙම නෑ.. කන්නාඩිය ඉසරහට ගිහින් එක එක විදියට මල්ලි නග්ග න්ග්ග බලල එහෙම හෙලුවෙන්ම ඉන්න තීරනය කලා. හෙලුවෙන්ම කෑම හෙම කාල කාමරෙට ගිහින් ඇදට වෙලා ඉන්නකොට එහෙමම නින්ද ගියා..

ටික වෙලාවක් යනකොට දොරට තට්‍ටු කරනවා ඇහිල නින්දෙන් ඇහරිච්ච පාර එහෙමම ගියා ඉසරහට.. එක පාරටම බොඩිමෙ අක්කා අපෝ මල්ලි ඊඊඊඊයියියියියා ගගෙන දිව්වම තමයි මටත් දෙවියො සිහි උනෙ..මම ආවෙ හෙලුවෙන්නෙ.. ඒ මදිවට දොරත් ඇරල.. මොනා කරන්නඩ. හැබයි අම්මට කිවුවොත් නම් වසල හමාරයි.. කල්පනා කර කර හිටිය දන්නෙම නෑ හවස් වෙන්නත් ඇවිත්. ‍ෆිල්ම් වගයකුත් තියෙනව කරන්න වැඩකුත් නෑ.. ‍ෆිල්ම් එකක් බලන්න සෙට් වෙනකොටම බොඩිමෙ අක්කා කත කරනව.. යන්නත් බෑ වෙච්ච නොන්ඩියට..

අනෙ මල්ලි මගෙ කොම්පියුටරේ ඔන් වෙන්නෙ නෑ ටිකක් බලනවද.. අක්ක ඇවිත් කිව්වා. හැබයි අක්කා හැම දේම අමතකයි  වගෙ තමයි කතාවනම්. එත් මූන දෙන්නෙ කොහොමදෙ අනෙ මන්ද...කමක් නෑ කියල හිතාගෙන ගියා බලන්න.. අනෙ මල්ලි මෙක උදේ  හොදට වැඩ කලා දැන් ඔන් වෙන්නෙ නැහ.. පොඩ්ඩක් බලන්නකො.. හා අක්කෙ මම බලන්නම්.... මොකුත් උනෙ නෑ වගෙ මමත් ගිහින් අක්කගෙ මැෂින් එක බැලුව.. ඔහොම ටික වෙලාවක් ඉන්නකොට අක්ක මගෙන් අහනවා මල්ලි එක දෙයක් කරන්නෙ නෑ නෙද.. එක කලයුතුමයි ලමයො.. මන් ඇහුව මොකක්ද අක්කෙ කියල. අක්ක කියනව එක කෑ ගහල කියන්න බෑ මෝඩයො.. හෙමිට කියන්නම් වැඩෙ ඉවර වෙනවකො මල්ලි කියල කියගෙනම අක්ක තේ එකක් හදාගෙන එන්න ගියා.. ටික වෙලාවක් ගෙවිල ගිහින් තේ දෙකකුත්  හදාගෙන ඇවිත් අක්ක කතාවට සෙට් උනා. ඒ වෙනකොට මම මැෂින් එක හඩලයි තිබුනෙ..අපි  තේ බොන ගමන් ටිකක් කත කර කර හිටියා. අක්ක එක්ක එච්චර වෙල තනියම කතා කලෙ එදා තමයි මුල් වතාවට.. මල්ලි අද රෑ තනියම නෙද. කන්නෙ කඩෙන් නෙද. මාත් අද කඩෙන් කන්නෙ.. තව ටිකක් රෑ වෙලා ගිහින් දෙන්න්ටම කොත්තු දෙකක් අරගෙන එන්න.. අද මල්ලිට මගෙ ගානෙ ඩිනර් එක..

එතකොට මට මතක් උනා අක්ක කලින් පස්සෙ කියන්නං කිව්වෙ මොකක්ද කිය්ලා.. මටත් ඉන්න බෑ අක්කගෙන් අහගන්නෙම නැතුව... මමත් ඇහුව මොකක්අද අක්කෙ ඉසෙල්ල පස්සෙ කියන්නම් කිව්වෙ කියලා.. එතකොට අක්ක මගෙ ලගින් ඉදගෙන කිව්ව.. අද මම දැක්ක ඔයාගෙ ලස්සන මල්ලි එත් ඒ ලස්සන තව ටිකක් ලස්සන කරගන්න පුලුවන්.. මට හීන් දාඩිය දැම්ම. අක්ක මොකක්ඩ මෙ කියන්නෙ.. මම සඩ්ඩ නැතුව අහුම්කන් දීගෙන හිටියා.. ඔයගෙ මල්ලි පැටියගෙ මයිල් නෙද ගොඩක් හූ හූ මම දැක්ක... මට ලැජ්ජාවෙ බෑ මොනා කරන්නද ඉතින්.. කපා ගන්නවකො අම්මලත් නැති එකෙ.. අක්ක කිව්ව ඒකට මටත් හිනා.. මට ඕක කරන්න තේරෙන්නෙ නෑ අක්කෙ. මමත් බයිල පාරක් දැම්ම. අපො මොනවද අනෙ .. හරි මමත් දෙන්නම් උදව්වක් මල්ලියට.. මට හිතාගන්නත් බෑ අක්ක මොකක්ද කිව්වෙ කියල.. ආයෙත් අහන්න ආස හිතුනා  ඒ වචන ටික.. අම්මො අක්කෙ කවුරුහරි අවොත්.. මම ගත් කටටම කිව්ව. කවුරුත් එන්නෑ ඔයා දොරවල් වහල මෙහෙට එන්න.. මන් මගෙ රේසර් එක දෙන්නම්... ඉතින් එන්නකො.. හරි එහෙනම් මම රෑට කන්න අරගෙනම එන්නම් ඔක්කොටම කලින් .. කියල මම කන්න අරගෙන ඇවිත් අපෙ දොරවල් වහලා අක්කගෙ බොඩිමට රිංගුව..

අක්කෙ මම ආවා.. අහ්හ් එන්න එන්න... කෝ තුවායක් අරගෙන ආවෙ නැද්ද.. මම ඇහුවා ඒ මොකටද කියලා.. ඇයි අනේ එක පාර ඇග හොදගෙනම යන්න කියල අක්ක කිව්ව..කමක් නෑ මම තුවායත් අරගෙනම ආව ගිහින්. හරි ඉතින් දැන් කොහොමද කරන්නෙ අක්කෙ.. මම ලැජ්ජාවෙන් ඇහුව.. හරි මන් දොර වහලා එන්නම් මල්ලි කියල අක්ක  දොර වහල ඇවිත් හරි මල්ලි ඉතින් දවල් හිටිය වගෙ ඉන්න ලැස්තිවෙන්න කියල කිව්ව. මාර චාන්ස් එක එත් ලැජ්ජයි කෙල්ලෙක්ගෙ අතින් මයිල් බාගන්න .. කො එන්න අනෙ ලැජ්ජාව නැතුව කියල අක්ක මගෙ ඇදුම් එකින් එක ගලවන්න ගත්තා.. දැන් මට ඉන්න බෑ.. කෙලින් වෙගෙන එනවා මගෙ එක. අනෙ අක්කෙ .. මට ඉබෙටම කියවුන.. කො කො ගලවන්න ලැජ්ජ වෙන්න මෙතන මම විතරනෙ ඉන්නෙ.. අක්ක මගෙ ඇදුම් සෙරම ගැලෙව්ව.. ගලවල මගෙ මල්ලියට වතුර දාන්න පටන් ගත්ත.. අම්මෙ මල්ලිගෙ වයසටද මෙයගෙ සයිස් එක කියල සබන් අරගෙන ගාන්න ගත්ත. අනෙ අක්ක අහ්හ් අහ්හ්හ් හ්හ්හ්හ් අක්කහ්හ්හ්හ්හ් හෙමින් හෙමින්. මම කියවන්න ගත්ත.. අනෙ ඉන්න ලමයො මම ගන්නම් ඔයගෙ එකට සබන්.. සනීපයි නෙද.. කිය කියා අක්ක අත් දෙකෙන් ම සබන් ගානව. එක අතකින් පොල්ලෙ සබන් ග්නව අනිත් අතින් බොල දෙකෙ ගානව..අක්ක දැන් සබන් ගාන්නෙ මයිල් බාන්න නෙවෙ ..අක්ක මගෙ ටොපා  සබන් වලින් නාවනව.. අක්කටත් හොදට මොල තද වෙගෙන එනවා වගෙ .. අක්කගෙ ඇස් දැක්කම මට එක තේරෙනවා.. ඊට පසෙ අක්ක රේසර් එක අරගෙන ලස්සනට මගෙ පොල්ලේ බොල දෙකෙයි  තියෙන මයිල් සෙරම බෑවා.. අක්කගෙ අත් දෙකෙන්ම මගෙ මුලු ඇගම සේදුව... මටත් දැන් අක්කවත් ගන්න ඔන සීන් එකට. මෙ ඔයත් එන්න අපි දෙන්නම  වොශ් දාමු කියල අක්කටත් මන් අඩ ගැහුව.. මන් දැන්නේ ඇග සෙදුවෙ මල්ලි. අනෙ මෙ එන්න එන්න කිය්ල මන් අක්කගෙ ඇදුම් එකින් එක ගැලෙව්ව..අක්කගෙ ලස්සන දැක්කම මට අතරින්න හිතෙනෙම නෑ.. අක්කව සම්පූර්නයෙන්ම නිරුවත් කරල ශවර් එකට අරගෙන දෙන්නත් එක්කම වොෂ් දැම්ම... අක්කගෙ ඇග කියල වැඩක් නෑ හොද ගානට මස් පිරිල.. මම අක්කගෙ ගෙඩි දෙකට සබන් ගෑවා ඇති වෙන්න ගාල මුලු ඇගටම වැහෙන්න සබන් ගාල.. හෙමිට රව්මට අතින් අතගෑව... හෙමිට මම අක්කගෙ කකුල් දෙක මැද්දෙන් අත යවල බඩුවෙ ගෑවෙන්නෙ එහෙට මෙහෙට යැව්ව.. අක්ක ඉබෙටම ඉස්සෙනව පත් වෙනව..අකට ඉන්න බෑ. අනෙ මල්ලි අපි ඉක්මනට සොදගෙන යමු.. .. මමයි අක්කයි සොදගෙන ගෙට ඇවිත් පිහිදාගත්තා.

අපි දෙන්නටම වැඩෙ  මදි.. මම අක්කව වඩාගෙන ඇදට අරගෙන ගියා... ඇදෙන් තියන් දෙ කරන් තුරුලු කරගත්තා..අක්කගෙ රොස පාට තොල් දෙක හරි ආදරෙන් උරන්න ගත්තා.. මගෙ පොල්ල සෙවල වලින් තෙමිල.. අක්ක අතින් මගෙ ටොපාව අතගානව... මම හෙමිට අක්කව බෙල්ලෙ ඉදන් ලෙව කාගෙන පහලට ආව.. අක්කගෙ යටිබඩ හෙමිට කිස් කරන ගමන් දිවෙන් පිරි මදින්න ගත්තා.. අනෙ මල්ලි අහ්හ්හ් හ්හාඅ අහ්හ්හම්මාහ්හ් තව කරන්න... අක්ක හෙමිට කකුල් දෙක පලල් කරනව.. අක්කට තියෙන්නෙ පිස්සු හැදෙන ගල්  දෙකක්..වාව්.. සුදුම සුදුයි.. මන් හෙමිට අක්කගෙ බඩුව වටෙට දිව ගාල කලව දෙක ලෙවකන්න ගත්ත... අක්කට හොදටම මෝල තද වෙලා මගෙ කටෙ බඩුව අතුල්ලන්න ෆුල් ට්‍රයි... කලව  දෙක මාරුවෙන් මරුවට ලෙව කාල. හෙමිට මෑ ඇටෙ ට දිව යවල කැලත්තුව..අක්ක දගලනව සිහිය විකල් වෙලා වගෙ.. අක්ක මගෙ ඔලුව තදින් අල්ලගෙන අක්කගෙ බඩුවෙ අතුල්ලනව.. මන් අක්කගෙ මූනට මගෙ පොල්ල ලං කරල අක්කගෙ බඩුව හොදට ලෙව කෑව.. එක මාර රස්නේ.. මහ අමුතු රසයක් .. කියලවැඩක් නෑ..


අක්ක මගෙ ටොපා කට අතුලටම දාගෙන හයියෙන් හයියෙන් උරනවා... මගෙ ඇට දෙක ලෙවකකා අතේ ගහනවා.. මන් මගෙ පොල්ල අරගෙන අක්කගෙ තොල් වල ඇතිල්ලුව..මටයි අක්කටයි දෙන්නටම හොදට මොල.. අක්කගෙ කකුල්  දෙක පලල් කරල හෙමින් ඇතුලට දැම්මා ටිකෙන් ටික.. අක්කගෙ කෙදිරිල්ල වැඩි උණා. මන් හෙමින් හෙමින් වෙගෙ වැඩි කලා ..අක්කත් එක දිගට නලිය නලිය කෙදිරි ගානවා. මම අක්කට කරන ගමන් අක්කගෙ ගෙඩි දෙක මරුවෙන් මරුවට ඉරුව.. අක්ක හොදටම දගලනව ඇබරෙනව ඉවරයක් නෑ... මන් වෙගෙ වැඩි කරගෙන අක්කට කෙලියා... එක පරටම අක්ක වෙව්ලල කෑ ගහගෙන අනෙ මල්ලීඊඊඊඊ අම්මොහ්හ්හ්හ් අහ්හ්හ් මට බීඅ හහ්හ්හ් කියගෙන මාව බඩාගත්ත තදින්... අක්කට ගිහින් මගෙ පොල්ල තවත් හොඩට ලිස්ස ලිස්ස ඇතුලට බහිනව... ටික වෙලාවක් ගහනකොට .. මටත් ගියා. අම්මො කියල වැඩක් නෑ ඒ වෙලාවෙ තිබ්බ ආතල් එක.. මමත් අක්කගෙ ගෙඩි  දෙක මැද්දට මූන ඔබාගෙන ඇතුලෙම යැව්වා. ටික වෙලාවක් ඉදල ආයෙත් දෙන්නම  වොශ්  දාගෙන ආවා...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...