නාමලි අක්කා 1 කොටස.


මම ශාන් මෙක වෙනකොට මට අවු:19යි නාමලි අක්කා ගැන කිවොත් එයා අපේ ගෙදරට අල්ලපු ගෙදර ඉන්නේ අපිට ටිකක් දුරින් නැදැයො මෙයා එච්චර මහාත නැ උසත් නැ හැබැයි පට්ට සුදුයි අසාවෙ බැ කුක්කු දෙකක්ත් චිටියි මෙකිට වයස අවු 30ක් විතර එත් කැල්ල වගේ ඔන්න කතාව කියන්නම් මම a/l ලියලා ගෙදර හිටියේ උදෙට මම තනියම තමයි ගෙදර ඉන්නේ අම්මල වැඩට යනවා මම උදෙ නැගිට්ට ගමන් කොම්පියුටර් එක ඔන් කරලා film එකක් බල බල ඉන්නකොට මට film එක බලන්න එපා උනා මම වැලක් paly කරලා බල බල අතේ පාරක් ගගහා ඉද්දි මට බඩු යන්න අවා මම අතින් ටොපා තද කරා බඩු එලියට යන්නේ නැති වෙන්න ඉට පස්සේ මම එලියට අවිල්ලා බඩු ටික දාල චු පරක් දගෙන හිටියා එතකොටත් මල්ලිට නැගලා හිටියේ මට ගානක් බැ නාමලි අක්කා එහා පැත්තේ රෙදි හොදනවා එයා මගේ එක හොදට දැක්කා මම ටග්ගාලා පයිය දාගත්තා ඇතුලට ඉට පස්සෙ එයාට හිනාවක් දාලා අවා එතුලට අවිල්ලා film එක බැලුවා මම හවස් වෙලා නාමලි අක්කලා ගෙදර පැත්තේ නිකමට ගියා එයා tv බල බාල හිටියෙ මම එයට කතා කරන්නේ නැතිව ඇතුලට ගිහින් කතා කරා අක්කා බය උන මට බැන්නා පිස්සුද හාලො කියා මම ජොක් එකට වගේ කිවා ඔය හින්දා තම පිස්සු කියලා එතකොටම කිවනි එකද අද උදෙම කෙලින් කරගෙන හිටියේ කියලා මට මොනවාත් කටට අවෙ නැ එක අහාලා මන් හිනාවක් දාලා හිටියා එයා වල් හිනාවක් දාලා මට තෙ එකක් හදන්න ගියා එතකොට පොඩි වැස්සක් අවා අක්කා කිවා මල්ලි ඔය රෙදි ටික ගන්න කියලා මම ගන්න යදිදි වැලේ වැඩියෙන්ම තිබ්බෙ ජංගි ගොඩක් මන් එවා අසාවෙන් අරන් අවා අක්කා එකපරට අහානවා මොකො අසද ඔවාට එකක් දෙන්නද කියලා මම කිවා මෙවානම් එපා ඔයා දෙන්නකො කියලා.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...