සකුණි අක්කා 2 කොටස.

 

අක්කි...... අක්කි.. ..සකු අක්කි.....
අමිල අයියා:- ( දොර ඇරලා එලියට ඇවිත්) ඇයි මල්ලි ???
මම:- අයියේ අක්කී ඉන්නවද?
අක්කි:- ඇයි මල්ලි ?
මම:- අක්කි සංජුට කියන්නකෝ මගේ පොන් එක ගෙනත් දෙන්න කියලා
සංජු:- මොඩයෝ ආ ඔයාගේ කබල් පොන් එක
මම:- සැමිසුමි ගැලැක්ස්සි S5 එකක් කබලක් කිවිවේ ඇයි
සංජු:- කබලක් නිසා කබලක් කිවිවේ
මම:- අනේ මේ.... මම යනවා අක්කි මම යනෝ අයියේ මොඩි මම යනොවෝ
මම පාඩුවෙ ගෙදර ගියා
(දවස් 3නකට පසු)
මම පාරේ යනකොට අක්කී කාතා කරා මල්ලි මල්ලි කියලා මත් ගියා එයා කතා කර කරපු නිසා මොකද කියලා බලන්න
අක්කි:- මල්ලි ඔයාගේ පර්ස් එක දාලා ගිහින්නේ
මම:- අනේ Sry අක්කි
අක්කි:-මල්ලි එන්නගෙට
මත් ගියා අක්කි එයාගේ රූමි එකට ගියා මත් පස්සේන් ගියා එක පාරට අක්කි රූමි එකේ දොර වැහැවිවා
මම:-ඇයි අක්කි දොර වැහැවිවේ
අක්කි:- මල්ලී අයියා දැන් මට ආදරේ නැ ඔයා නංගිට කරපුදේ මම දැක්කා මම කාටවක් කියන්නේ නැ හැබැයි මටත් උදවිවක් කරනන ඔනි
මම- අනේ කාටවත් කියන්න එපා අක්කි ඔයා කියන ඔනිම දෙයක් කරනමි
අක්කි:- ඔයා නංගිට කරපුදේ මටත් කරන්න
මම:- OK අක්කි
මම අක්කිව බාදාගෙන අක්කිගේ පුක අතගැවා අක්කී මවා කිස් කරා
අක්කි ගලවන්නකෝ ගවිම
ඔයාම ගලවන්නකෝ
එයා කියනවාක් එක්ක මම එයාගේ ඇදුමි ගැලෙවිවා
අක්කි:- පැටියෝ ඔයාගේ මල්ලිව උරන්නද?
මම:- හා මෙන්න
අක්කි:- Wow Nice මල්ලි ඇත්තටම ඔයා මගේ උනානමි
මම:- ඇයි අක්කි
අක්කි:- සංජූ ගොඩාක් වාසනා වන්තයි අමිලගේ එක පොඩි මල්ලි කිසිම සැපක් නැ
කියලා අක්කි මගේ පයිය උරනවා මටත් පටිට සැපයි
අක්කි අනේ අක්කි හිමින් පැටියෝ
මම:- දැන් ඇති රත්තරං කො එන්න ඔයාට දිව දාන්න
අක්කි:- හා සුදු මහත්තයෝ
මම අක්කිගේ පිත්තමට දිව දාලා ලෙවකැවා අක්කිට කැ ගැස්සෙනවා
අක්කි:- මල්ලි අයියා කවදාවත් මට දිව දාලා නෑ රත්තරං
අක්කිව අක්කිටි දැන් හුකන්න සෙටී උනා
අයියෝ අක්කී අයියා ඇගිල්ලෙන්ද ඔයාට හිකුවෙ
අක්කිගේ හිල පොඩී මම මගේ පයිය හිමිට එයාගේ පිත්තමට දැමිමා හිමින් හිමින් මම හුකන වෙගේ වැඩි කරා
අක්කි:- අනේ පැටියෝ රිදෙනවා තව හයියේන් අනේ තව හයියේන් පැටියෝ
මත් හයියෙනේ හිකුවා විනාඩී 15ක් විතර මට දැන් කැරි යන්න එනවා මම පිත්තමේන් එලියට අරගේන අතේ ගාහාලා අක්කිගේ මුනට කැරි දැමිමා එයා කැරී සෙරම බිවිවා එයා කිවිවා ආයිත් හුකන්න කියලා මත් අයිත් 2පාරක් හිකුවා අක්කි මම යනවා දැන් ඇති පැටියෝ
මල්ලි ඔයා මව බලන්න හැමදාම එන්න
මත් අවූරුදු 7ක් එයාට හිකුවා මෙහෙම
මම සංජුව Marry කරාට පස්සේ අක්කි මමයි Set උනේ නෑ...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...